Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yletön asioiden vatvominen

Vierailija
18.01.2015 |

Miten saan mieleni rauhoittumaan? Käyn pääni sisällä koko aikaista analysointia (kriittistä) tekemisistäni ja sanomisistani. Pohdin etukäteen asioita, murehdin jne. Pääni on kuin romukoppa sekaisin. Huomaan tämän viehän energiaa kaikin tavoin. Mikä avuksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso elokuva.

Vierailija
2/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:18"]Katso elokuva.
[/quote]

en pysty elokuviin keskittymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsi itseäsi niin, että sattuu. Ei toimi aina ja saattaa viedä pahaan itsensäruhjomiskierteeseen, mikäli ei ole varovainen.

Vierailija
4/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä hyvistä ohjeista. Av-palstaan voi kyllä aina luottaa. Ap

Vierailija
5/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:32"]

Kiitos näistä hyvistä ohjeista. Av-palstaan voi kyllä aina luottaa. Ap

[/quote]

Ole hyvä.

Ps. Ei tarvi olla niin passiivis-agressiivinen :D

Vierailija
6/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. Olen itse ihan samanlainen. Pohdin ja ylianalisoin menneitä ja tulevia tapahtumia. Varsinkin kaikkea mitä olen tehnyt ja sanonut, olenko loukannut jotain tietämättäni tai tehnyt muuten tyhmästi. Minulla oli vaikea lapsuus, jolloin näistä taidoista oli hyötyä, etten vaan toista "virheitäni". Nyt tämä on vain kamala riippakivi. Olen yrittänyt olla ajattelematta, mutta muutun entistä levottomammaksi...

Vierailija
7/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa. Hieman on helpottanut puhua jollekin pohdinnoistani, niin että he ovat ikäänkuin palauttaneet minua maan pinnalle. Olen siitä alkanut vähitellen itse tunnistamaan, milloin menen liian pitkälle. Se onkin sitten ihan toinen juttu, miten tuo lopetetaan.

Vierailija
8/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäätte? Torjuntaa, jotain aseman menetystä, virheitä yleensä? Kontrollin menetystä?

Vierailija
9/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota siihen että kukaan ei muista mitä olet sanonut tai tehnyt ja naura itsellesi. Mitään pahaa ei tule tapahtumaan paitsi jos teet jonkun pahan rikoksen ja sekin unohtuu pian. Naura itsellesi.

Vierailija
10/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriö? Mene vaikka psykologin juttusille.

Vierailija
11/11 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,
Numero 1:
Nuku riittävästi. Väsyneenä enemmän "pakkoajattelua".
Numero 2:
Tee itsellesi mielikuvaharjoitus jossa esim. kuvittelet vaivaavat asiaksi roskiksi ja sit vaan heittelet ne kaappiin ja suljet oven. Mulla tämä todellakin auttaa. Joutuu toistamaan jokusen kerran päivässä mutta sit ne asiat jää mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi