Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko sinusta läski? (sis. kuvat)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
42/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yhtään läski. Sinusta vain näkee, ette ole harrastanut liikuntaa. Keskivartalo on sen mallinen.

läski et todellakaan ole!  Tai en tiedä jaloista tai ylävartaloaan...mutta tikuilta näyttivät...

älä huoli läskiydestä. Huolehdi itseäsi niin, että sinulla on hyvä olo ja hyvä kunto.

ayö terveellisesti...syö ne kaksi lämmintäateriaa. Liiku säännökllisssti. Ulkoile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä vartalosta kokonaisuudessaan. Eli kuva, jossa näkyy kädet ja jalat myös. Sanoisin kuitenkin näiden perusteella, että et ole läski. Maha on vain pöhöttynyt ja vartalo näyttäisi hieman päärynämalliselta.

Vierailija
44/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laiha, just normaali ja hyvä! Jos joidenkin mielestä ei ole normaali, niin sitten on viksahtaneet käsitykset terveestä naisvartalosta.

Vierailija
45/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähä raskaana olevan mahalta ainaki sivusta päin

Vierailija
47/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET ole läski, jos sinulla on vain pömppis. Ilmeisesti vain masu on hieman turvonnut. Voisit miettiä, onko ruokavaliossasi jotain, joka saa aikaan turvotuksen. Jos alat lisäksi harrastaa liikuntaa, vatsakumpu varmaankin katoaa nopeasti.

Vierailija
49/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no mä oon noihin liikuntaasioihinkin vastannut täällä jo, joten samoja asioita en viitsisi alkaa toistaa... :) lukekaa noita minunkin kommentteja !

Mutta joo, ensivuonna kun täytän 20 niin pakko alkaa pitämään parempaa huolta itestään. Kohta se on sitten liian myöhäistä.

Mulla alkaa kohta työtkin, siivoustyö, mietin että tippuuko painoa siinä ihan itestään? koska nyt vaan oon kotona aika paljon, makoilen/istuskelen.. Tulee myös työmatkat kuljettavaksi yms.

Miten voisin alkaa treenaamaan esim. keskivartaloa?

Ja koko vartalo kuvaa alusvaatteet päällä, en ehkä viitsi laittaa.. Mutta olen kyllä siis vartalonmalliltani muuten aika pieni rakenteinen/hento, vaikka jossain kohdin onkin tuota löllöä.. TÄMÄNKIN OLEN TOISTANUT JO MONTA KERTAA !!!!! :-)

t. ap

Vierailija
50/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/51 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali!