Oonko sinusta läski? (sis. kuvat)
Kommentit (51)
Taidat olla raskaana tai olet ainakin ollut lähiaikoina? Tai sitten turvottaa?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:22"]Laihduttaisin, jos itse näyttäisin tuolta.
[/quote]
Komppaan
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:16"]
Viidennellä kuulla raskaana?
[/quote]
Mulla oli kyllä tuollainen maha jo neljännellä kuulla.
Siis miksi mä en näe mitään raskausvatsaa? :D
Mulla on samanlainen maha, olen BMI 20,5 ja liikun aika paljon. Mutta kaikki mitä on ylimääräistä, on mahassa :(
Vartalokuvat vois näyttää muutakin kun sen pömppävatsan ja topatut liivit. Huonosta kulmasta kuvattuna.. Koska siinä ei näy kokonaisuus.. Esim käsivarret ja reidet. Mutta kyllä mahan perusteella kroppa kaipaa kiinteytymistä.. Löysä.
Et ole läski, näytän itse samalta menkkaturvotuksissa (etenkin jos ennen menkkoja on tullut syötyä mielihalujen mukaan)
Noniin.
Tulen nyt vähän kommentoimaan..
Eli koskaan en oo vielä ollu raskaana tai synnyttänyt. Turvotusta en ainakaan itse tunne. Siideriä tai muuta alkoholipitosta en tällä hetkellä juo ollenkaan, kun yksi sairauteni ei salli sitä. Leipää syön joo, aina välillä, yleensä kuitenkin ruisleipää eli tummaa leipää, en mitään vaaleita pullamössö leipiä vedä tai pullaa ylipäätään ollenkaan. Joka päivä käyn ulkona lenkillä, kävelylenkin siis, välillä pidemmän, välillä lyhyemmän. :)
t. ap
Niin ja joku kun kysy minkälainen on myös mun muu kroppa, niin aika pienikokonen ja hento mä silti oon vaikka on tota löllöä vähän joka puolella kropassa.. Et en oo ruumiinrakenteeltani kuitenkaan mikään kauhean raavas..
Ja sitä alkoholin juontia en oo lopettanu ihan vähän aikaa sitten, vaan mä oon ollu jo 4v juomatta MITÄÄN alkoholia, kohta 5v... ja sillonkin kun join, en juonu ikinä mitään kovin suuria määriä...
No kuvat on otettu eilen, menkat ei tällä hetkellä päällä oo mut lähipäivinä alkamassa, mutta kun mulla alkaa kuukautiset, en myöskään sillon varsinaisesti koe tai havaitse mitään turvotusta vatsan seudulla... et rinnat voi kyllä olla turpeissa ja vähän arat...
Ja löysyyttäkin ihmettelen, koska olen vasta 19-vuotias! :O
t. ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:40"]
Raskaana.
[/quote] En ole koskaan vielä ollut raskaana tai synnyttänyt. !!! Luetunymmärtämisessä vikaa ? Kirjoitin tämän asian jo tänne. Joten turha hokea sitä että olisin paksuna, kun EN ole/ole KOSKAAN vielä ollut...
t. ap
Olet vielä lapsenpyöreä/pehmeä. Vuosien myötä kroppa joko jäntevöityy ja lihaksistuu tai sitten plösöytyy. Onko sinulla selkä notkolla, mikä työntää vatsaa eteen?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:16"]
Ei läski. Ihan hyvä.
Saisin tulemaan. Mutta jos sinulla olisi tuollainen paita päällä, en yrittäisi!
[/quote]
Miksi miinukset? Paita on kammottava :D
Ymmärrän kyllä, että se on kotipaita, mutta se häiritsee kuvissa silmää paljon enemmän kuin pieni pömppö.