Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 4 ja 6-vuotiaat katsoa Putousta?

Vierailija
29.11.2014 |

Eskarilainen kovasti haluaisi (varmaan päiväkodista tullut). Tietysti nuorempikin katsoisi. En oo itse seurannut joten onko paljon kiroilua tai irstailua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi katsoa. Lapsille on lastenohjelmat.

Vierailija
2/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat meilläkin lapset päiväkodissa kuulleet Putousjuttuja, ja kerran pyysivät saada katsoa, mutta meillä ei katsota. Ei aikuiset eikä lapset. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nyt katsottu. Eipä noi lapset ees naura ja aika törkyä on. Yritän saada poikki mainostauolla.

Ap

Vierailija
4/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa! Lapset katselee koko perheen ohjelmaa!

Vierailija
5/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta lapsesi tekemään muuta kun tuijottamaan telkkaria ja jos sitä telkkaria pitää kattoa niin lastenohjelmia tai jotain opettavaista. Ei mitään aivotonta kamaa

Vierailija
6/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voi katsoa. Kaksimielisyydet menevät yli ymmärryksen tuon ikäisillä.

Vierailija
7/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät noita kaksimielisyyksiä ymmärrä. He kiinnittävät ihan eri asioihin huomiota ja heistä Putous ja hahmot ovat hauskoja muista syistä kuin aikuisista. Itsellä ei ole noin pieniä, mutta niin kauan kuin Putous on ollut, ovat lähes kaikki mun hoitolapset sitä seuranneet.

Vierailija
8/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin kyllä, mutta tänään päätimme - eräästä poliittisesta polemiikista johtuen - ettemme anna lasten katsoa Putousta. Sisältö koostuu luultavasti rivoista homosketseistä, joiden näkemistä emme sen enempää kuin heteroseksiinkään liittyviä halua lastemme näkevän. Edellisen lauantain mutapainit ja vastaavat menivät jo mielestäni mauttomuuden puolelle.  

Vierailija
9/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:06"]Opeta lapsesi tekemään muuta kun tuijottamaan telkkaria ja jos sitä telkkaria pitää kattoa niin lastenohjelmia tai jotain opettavaista. Ei mitään aivotonta kamaa
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä!
Niin ja noiden lisäksi voit opettaa lapsesi ajattelemaan omilla aivoilla, OMALLA ESIMERKILLÄSI, eikä vain seuraamaan lammasmaisesti valtavirtaa katsoen putouksia ym. kuvottavaa.

Vierailija
10/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:04"]

Voi kamalaa! Lapset katselee koko perheen ohjelmaa!

[/quote]

Koko perheen ohjelm, jossa joskus ollut sketsinä kuinka vanhemmat vaihtavat huutavan lapsensa korilliseen herkkuja ym.. Hauska sketsi aikuiselle, ei ole lapsille suunnattu ohjelma.

Kuten joskus olen kuullut, seitsemän jälkeen ei televisiosta esitetä lapsille sopivia ohjelmia. Pois lukien tiestysti juoniorit jne, en tosin tiedä näyttävätkö nekään mitään enää tähän aikaan, ei ole meillä maksukanavia..

Vierailija
11/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muutenkaan enää kato putousta, miksiköhä...

Vierailija
12/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista lokaaa tulee niskaan jos lapsensa antaa kerran putousta katsoa kun monesti on pyytänyt... Eiköhän tässä tule muitakin opetuksellisiä hetkiä joissa voi ohjata laumasieluisuudesta pois...

I <3 AV

ap

Vierailija
13/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:24"]

Aikamoista lokaaa tulee niskaan jos lapsensa antaa kerran putousta katsoa kun monesti on pyytänyt... Eiköhän tässä tule muitakin opetuksellisiä hetkiä joissa voi ohjata laumasieluisuudesta pois... I <3 AV ap

[/quote]

Itse kysyit ja sait vastauksia. Eikö miellyttäneet? Oisko pitänyt kaikkien vaan silitellä pöätä eikä sanoa mielipiteitään, jos niitä kerran kysytään?

Vierailija
14/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v katsoo välillä putousta, en kyllä usko että se paljoakaan ymmärtää niitä juttuja, tai paljonkohan sitä mahtaa edes kiinnostaa.. 6v kyllä eri juttu kun ymmärtää jo paljon enemmän.Mut mun mielestä ihan sama kattooko vaiko eikö :)

Vierailija
15/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias ei katso, niinkuin emme mekään. Kavereiltaan ilmeisesti kuullut juttuja sillä mumminsa huomautti joistain sanonnoista että Putouksesta tuttuja.

Vierailija
16/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katsottiin ekaa tuokkaria lasten kanssa. Sen jälkeen se meni aikuisten ohjelmaksi. Sitähän se tuotantotiimikin on sanonut, ei ole lastenohjelma

Vierailija
17/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:00"]Me katsottiin ekaa tuokkaria lasten kanssa. Sen jälkeen se meni aikuisten ohjelmaksi. Sitähän se tuotantotiimikin on sanonut, ei ole lastenohjelma
[/quote]

Ei ole kuitenkaan aikuisten ohjelma. Missä k merkinnät?
Katson ja lapset katsoo. Voi kamalaa kun mautonta!

Vierailija
18/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vanhempien järki on kadonnut? Onko niin vaikeaa keksiä lapsille jotain tekemistä, jossa olisi heille jotain älyllisiä virikkeitä, kuin antaa katsoa Putousta? Se ei todellakaan ole lastenohjelma. Ja on vaikea tajuta, miksi joku aikuinen viitsii tuhlata aikaansa sitä katsomalla.

Vierailija
19/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:06"]Opeta lapsesi tekemään muuta kun tuijottamaan telkkaria ja jos sitä telkkaria pitää kattoa niin lastenohjelmia tai jotain opettavaista. Ei mitään aivotonta kamaa
[/quote]
Niin ja noiden lisäksi voit opettaa lapsesi ajattelemaan omilla aivoilla, OMALLA ESIMERKILLÄSI, eikä vain seuraamaan lammasmaisesti valtavirtaa katsoen putouksia ym. kuvottavaa.
[/quote]
Mitä omien aivojen käyttämistä se muka on, ettei lapsi saa edes itse todeta, pitääkö vai ei. En seuraa Putousta, mutta puistattava ajatus, ettei sitä saisikaan katsoa, koska se on valtavirran seuraamaa ohjelmaa. Entäpä jos siitä aidosti pitää, onko se väärin?

Vierailija
20/25 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:06"]Opeta lapsesi tekemään muuta kun tuijottamaan telkkaria ja jos sitä telkkaria pitää kattoa niin lastenohjelmia tai jotain opettavaista. Ei mitään aivotonta kamaa
[/quote]
[/quote]
Mitä omien aivojen käyttämistä se muka on, ettei lapsi saa edes itse todeta, pitääkö vai ei. En seuraa Putousta, mutta puistattava ajatus, ettei sitä saisikaan katsoa, koska se on valtavirran seuraamaa ohjelmaa. Entäpä jos siitä aidosti pitää, onko se väärin?
[/quote]

Minusta minun tehtävä vanhempana on päättää, onko Putous pienelle lapselle sopivaa katsottavaa. Se ei ole lapsen päätettävissä. Eikä minulle riitä syyksi, että kun hoitokaveritkin saavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän