Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia askarteluvälineitä 3-vuotiaalle?

04.09.2006 |

Haluaisin ostaa pojalle jonkinlaisia askarteluvälineitä synttärilahjaksi, mutta ideat ovat nyt vähissä, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita!

Kiitos!

p.s. Muutkin lahjavinkit kelpaavat ja varsinkin lahjat jonkinlaiseen puuhasteluun...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lasten laadukkaat sakset, lyijykynä ja terotin (ihan tohkeissaan terottelee itse kyniä), pyyhekumi, viivotin, liimapuikko ja kimalleliimaa ym., värikyniä, tarroja, erivärisiä ja -materiaalisia pahveja, silkkipaperia, vesivärit & sopivaa kartonkia...

Lista on loputon :) Meillä ainakin ihan KAIKKI askartelu on kivaa (poika 3,5v.). Itse asiassa poika on viime aikoina innostunut myös virkkaamaan ja osaa jo tosi hienosti virkata itse ketjusilmukoista pitkiä naruja. Mieluummin siis haastavia ja erilaisia juttuja kuin esim. vain pelkät vahavärit ;) Lapset ovat yllättävän taitavia ja kekseliäitä.

Vierailija
2/3 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormivärit, vesivärit, hama-helmet (valvonnassa),

taikataikinasta voi leipoa " pipareita" ja muovailla muutenkin.

Silkkipaperista voi leikata pieniä paloja jotka lapsi saa asetella paperille jolle on levitetty liimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meidän askartelulaatikon sisältöä. Liimaa kaäytetään valvonnassa. Leivontaa (kakkuja, muffinseja jne) valvonnassa jne.

Synttärilahvjoista meillä Ruuneperi ja koiram

äen Martta, Koirien kalevala ja Seitsemän koiraveljestä ovat olleet suosittuja. Samoin parkkitalo, Brion junarata, legot, sähköhammasharja (lasten)