Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
tampereen koskarin hopstop
23.10.2007 |
hei,
minkälainen on tuo paikka? ajatellen lähinnä 2v.n kannalta, jääkö siellä ihan isompien jalkoihin? onko hyvin tilaa? kannattaako mennä 2v.kanssa? ollaan paristi käyty vantaan hoplopissa, joka käsittääkseni vastaava,mutta isompi..ja huippupaikka!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Tampereella paikka on pieni mutta kyllä meidän lapset 2v, 4v, 7v ja 8v saivat kepeästi sielä kaksi tuntia kulumaan. Minä (loppukesästä vielä vauva mahassa) konttasin 2v perässä minkä pystyin kunnes olin hänen kanssa todennut miltein joka kolkan turvalliseksi. Vain yksi kohta oli sellainen joka minua hämmästytti. Ylemmällä tasolla oli lattiassa reikä josta pääsi alas. Kyllä sitä varoa osasi mutta mietin miten moni on reijästä pudonnut kun sielä leikkien juoksivat. Muuten paikka oli mielestä super turvallinen eikä tuokaan kohta kovin vaarallinen ollut. Puuhaa riittää varmasti pienellekin ja voin paikkaa lämpimästi suositella! Mekin sinne menemme uudestaan kun ehditään. Tosin tuo Vantaan iso hoplop kiehtoo myös kovasti jos joulun tienoolla pääsisi sinne lasten kanssa riehumaan.
nuttu