Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita onnettomia vaatehamstereita?

12.02.2008 |

Alet koluttiin jo viime keväänä. Lapsille hankittu haalarit ja kaksiosaiset...oikean kokoisetkin, mutta mutta

Sitten tulee kauppoihin uutuudet ja hirveä hinku ostamaan lisää ja miettimään sitten mitä tekee ylimääräisille?

Olenko ainoa " höpsö" vai tunnustautuuko joku muukin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.sisukas.net tuolta löytyy koko 110 jos kiinnostaa :D ja hintakin alkaa olla kohillaan 87 eur. Väri tosin vaal.pun. mutta ihana sekin!

Vierailija
2/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan kaupoista, netistä ja varsinkin ulkomaan reissuilta. Nyt olen aika hyvin päässyt tuosta aleostoista seuraavaksi kaudeksi eroon (mitä nyt haalaria ensi talveksi löytyy), mutta esim sisävaatetta en ostanut enää ensi talveksi jemmaan alennusmyynneistä.

Mutta kesävaatetta on siunaantunut ensi kesäksi jo aivan liikaa. En vain osaa vastustaa kauniita vaatteita ja välillä (lue tosi useasti) tulee ihanuuksia vastaan, joita ei vain yksinkertaisesti voi jättää kauppaan :)

Harkiten yritän ostaa, mutta välillä lähtee mopo käsistä ja innolla olen nytkin ostellut ensi kesäksi, vaikka jo sitä kesävaatetta on jo kaapit pullollaan. Ehkä tämä oire helpottaa, kun nuorin lapsista on koululainen ja valitsee itse vaatteensa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa myydä Cecilie Westhin haalaria, viestittele heliac@luukku.com. Minustakin aivan ihana haalari ja jos edullisesti hyväkuntoisen saisin, voisin hamstrata jo odottamaan tytön kasvamista..=)

nirppanokka:

Paljon muuten maksaisitte Cecilie Westhin puvusta joka on täysin uutta vastaavassa kunnossa?? Nimi lukee pienellä nimilapussa. Enpä ole nähnyt näitä käytettyinä myynnissä joten en tiedä paljon voisi pyytää.

Vierailija
4/8 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun syntiseksi tähän! Lapsilla aivan liikaa vaatetta. Varsinkin ulkovaatetta :/

Niitä sitten pidetään suurin piirtein vuoroviikoin jotta kaikkia tulisi käytetyksi edes vähän :D

Myyntiin lähtevät vaatteet on todella hyvässä kunnossa ja sitten pitäisi miettiä kuitenkin sellainen järkihinta niille. Laitan yleensä sen hinnan mitä olisin itse valmis ostamaan ja otan tarjouksiakin vastaan.

Paljon muuten maksaisitte Cecilie Westhin puvusta joka on täysin uutta vastaavassa kunnossa?? Nimi lukee pienellä nimilapussa. Enpä ole nähnyt näitä käytettyinä myynnissä joten en tiedä paljon voisi pyytää.

Vierailija
5/8 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoinen? Ja minkälainen? Jos osuu kohdalle niin voisin kiinnostua ;)

" Paljon muuten maksaisitte Cecilie Westhin puvusta joka on täysin uutta vastaavassa kunnossa?? Nimi lukee pienellä nimilapussa. Enpä ole nähnyt näitä käytettyinä myynnissä joten en tiedä paljon voisi pyytää."

Vierailija
6/8 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on 92 ja väri on se ruskea jossa vaal.pun sydän keskellä.

Vierailija
7/8 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan harmi sitä kokoa :( Meil pitäs olla pari kokoa isompaa.. Se on aivan ihana haalari ;)

Vierailija
8/8 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pahimmasta päästä. Myyn huutonetissä välillä käyttämätöntäkin juuri kyseisestä syystä =)