Miksi aikuinen mies pelaa pleikkaa?
En voi mitään lapsellisempaa kuvitella, mikä on kehityksessä mennyt pieleen, kun aikuinen mies paukuttaa jotain pikkulasten konsolipeliä. Usein sitten vielä napostellaan sipsejä ja kitataan kaljaa, aivan pikkulasten tarpeita. Se on täysin sama kuin aikuinen nainen leikkisi barbeilla!
Kommentit (76)
Mieheni 38v. pelaa pleikkarilla ja se tekee minut suorastaan hulluksi! Ei tee kotona mitään muuta vapaa-ajallaa kuin pelaa, katsoo telkkaria tai tuijottaa tietokoneen ruutua. Kiroilee ja on kiukkuinen, ei kuule mitään eikä luonnollisestikaan osallistu perheen arkeen luontevasti. Todettakoon nyt vielä se, että mies osti tuon kirotun vehkeen kun odotin viimeisilläni kolmatta lastamme, viisi vuotta sitten joten näin ei ole ollut aina...
Tilasin juuri uuden fallout 4 -pelin, jossa siis seikkaillaan ja selviydytään ydinsodan jälkeisessä maailmassa. Peli ei todellakaan ole lapsille. Pelikoneena toimii yli kolmen tonnin mylly ja 27 tuumainen pelinäyttö (sekin 899 euroa).
Aikaisempia kommentteja en lukenut, ties vaikka joku jo tämän sanonut. mutta pelien pelaamisessa ei ole mitään pahaa aikuisenakaan, kunhan se ei valtaa koko elämää.pelaaminenhan on hyväksi aivoille kun joutuu miettimään erilaisia ratkaisuja. paljon parempi vaihtoehto kun leffojen tuijottelu.
t. aikuinen nainen
voi nyt saatana miksi aikuiset eivät saisi pelata?(saatanan idiootti nyt oikeesti)paljon parempi kuin elokuvan katsominen eikä esimerkiksigrand theft autot ole mitään helvetin lasten pelejä vaan tehty aikuiseen makuun.
eihän noista lapsi ymmärrä mitään niissä kiroillaan käyetään huumeita tapetaan ja lista jatkuu.Siinä on kaikki mahdolliset esrb:n syyt miksi se ei suovellu lapsile eli siis kaikki syrjinnät ja sellasetki. : Blood and Gore, Intense Violence, Mature Humor, Nudity, Strong Language, Strong Sexual Content, Use of Drugs and Alcohol.Ei saatana https://www.youtube.com/watch?v=9qKoyqKSzXc siinä sulle selitystä mikä on peli? ku taidat olla noin sekasin :DSiis kuka ei pelaa? Joku mies joka kyntää maata ja miettii että traktorit on saatanan keksintö.
ehkä siksi että aikuisten pelit ovat noin 1000 kertaa laadukkaampia kuin lasten pelit https://www.youtube.com/watch?v=OQWD5W3fpPM
Kyllä se niin on, että ihmisen paikka on joko töissä tai haudassa.
Kaikki muu on turhaa.
Myös tämä palsta.
sinä se säälittävä tässä olet kun et hyväksy että pelaaminen on nykyään kaiken ikäisten harrastus ja siitä on mahdollista saada myös ammatti? youtube tai turnauksien myötä tai kriitikon mailmaan:)
pelaaminen on aina parempi vaihtoehto kuin lähteä sinne baariin sekoilemaan!
et taida vaan itse osata niin yrität kieltää muilta?
Pelien pelaaminen pitää aivot virkeänä. Etenkin vanhusten kannattaisi alkaa pelaamaan pelejä. Siitä on tuoreita tutkimuksia, ne löytyvät varmasti googlettamallakin.
Väitän, että pelkkä tv:n katselu on paljon taannuttavampaa. Silti rajansa kaikella, ei ole hyväksi istua pelaamassa tuntitolkulla.
Olen aina ihaillut ihmisiä, jotka tietävät paremmin. Etenkin vapaa-ajan käytön.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse et pelaa? Mieti nyt sitä mahtavaa musiikkiakin mitä peleissä on. Mun suurin haave olis saada säveltää musa johonkin peliin, varsinkin jos se Dark Cloud 3 vihdoinkin tulis markkinoille, niin siihen. Oikeasti toivon että Tomohito Nishiura edelleen säveltäjänä!
Minullakin on samoinen ajatus takaraivossa, etsit ensin itselle sopivia musiikki ohjelmia, itselle oon löytänyt Fruity Loopsin jolla on kiva vääntää riffejä lähinnä omaksi iloksi pelaamisen ohelle:)
ei niillä heti ole tarkoitus tehdä miljoonia vaan tarkoitus on löytää se oma juttu!
Tykitän BF1 PS4. Vaimo alkaa kans päästä jyvälle ja rektailee noboja. Ollaan yli 30 v pariskunta + 2 lasta. Kummatkin korkeakoulutettuja.
Miehet saa tehdä vain miehekkäitä asioita, kuten viritellä autoja, tapella,juoda viinaa ja harrastaa seksiä. Tärkeintä elämässä on, että se näyttää muiden mielestä miehekkäältä.
Onhan pelaaminen nyt huomattavasti fikaumpi tapa viettää aikaa, kuin nyt sanotaan vaikka tv;n katsominen. Ja harva tv-ohjelma saa yhtä isoja fiiliksiä aikaan kuin hyvä peli ja sen tarina, johon on itse päässyt vaikuttamaan
Se on hauskaa