♡ ENNUSTAJA PAIKALLA ♡
♡ Kysyvä saa vastauksen ♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Kommentit (84)
Minäkin haluaisin ennustajaksi. Minkä koulutuksen ala vaatii?
Tykkääkkö se keneen oon ihastunu musta? Ja ollaanko tänä vuonna yhdessä?
Tulenko olemaan pitkään poikaystäväni kanssa? -n25
Hei..... autappa.. mitä mun pitäs tehä.. työn suhteen? Rakkauden? Entä mite, lähtä matkustelee ym vai opiskeleen vai yrittään lasta? Mikä on oikea suunta?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 04:19"]
Tulenko olemaan pitkään poikaystäväni kanssa? -n25
[/quote]
Kyllä. Yli viikon.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 04:07"]
Tykkääkkö se keneen oon ihastunu musta? Ja ollaanko tänä vuonna yhdessä?
[/quote]
Toisinaan ainakin. Olette vähintään samassa huoneessa tämän vuoden aikana yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 04:34"]
Hei..... autappa.. mitä mun pitäs tehä.. työn suhteen? Rakkauden? Entä mite, lähtä matkustelee ym vai opiskeleen vai yrittään lasta? Mikä on oikea suunta?
[/quote]
Käänny joka toiesta risteyksestä vasemmalle ja joka toisesta oikealle. Määränpää on kohtalosi.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 03:21"]
Kuolenko tähän sairauteen?
[/quote]
Jää nähtäväksi.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 02:42"]
Missä tunnelmissa vietän ensiviikon viikonlopun..? N25
[/quote]
Ensin kosteissa ja myöhemmin yöllä vielä kosteammissa merkeissä. Kostea näkyy erittäin voimakkaana merkkinä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 04:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 04:34"]
[/quote]
Käänny joka toiesta risteyksestä vasemmalle ja joka toisesta oikealle. Määränpää on kohtalosi.
[/quote] Eiiiii... en halluu että määränpää on mun kohtalo... mutta, mää ennustan sulle.. elä juo niin paljon:)
Ähh, en mä ala millekään, kun täällä toiset vastailevat vääräuskoisena vastauksia minun nimissäni.
Hävetkää kurtisaanit!
Ap (ja se ainut alkuperäinen)
Miten töissä käy? Saanko hakemani paikan vai jäänkö vanhaan työpaikkaani? Tuleeko meille ero?
Saanko vastarakkautta rakkaaltani hyvin komealta pojalta, johon olen palavasti rakastunut?
Teenkö toista lasta ikinä. Olen kahden vaiheilla
taas kohdattiin. onko meissä aineksia vai....