Se tunne kun näkee somesya porukan johon luiöi kuuluvan touhunneen jotain hauskaa ilman itseä
Eikä kukaan edes pyytänyt mukaan....Kuka tunnistaa tunteen?
Kommentit (58)
Ja onko aina omlut takana tahallisuus vai sattuma tai epähuomio?
Voisiko jokuvastata jotain asiallistakin?
Ilman itseä? Jotenkin siis persoonansa hukanneena?
Juu tiedän tunteen. Kyllähän se kirpaisee kun on kuvitellut olevansa osa porukkaa, mutta lopulta tajuaa, että ei kuulukaan siihen ytimeen joka kutsutaan laittamaan ruokaa lauantai-iltana vaan sinne porukan ulkolaitamille, joka kutsutaan bileiden täytteeksi.
Joo onhan se ikävää, mutta silloin ei auta kuin unohtaa ne "kaverit" mielestäni. Et selkeästi ole heidän kaveri.
Täällä on taas pelkkiä ilkimykssiä liikenteessä. Tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan se ikävää, mutta silloin ei auta kuin unohtaa ne "kaverit" mielestäni. Et selkeästi ole heidän kaveri.
Se on tosi vaikeata, kun on kyse tiiviistä harrastusyhteisöstä jojon luuli kuuluvansa.
Porukka ilman itseä on jonkinlainen hyvin löyhä yhteenliittymä, satunnaisesti tavanneita henkilöitä, joille ei ole kehittynyt yhteistä identiteettiä.
Voin lohduttaa ap:ta. Minäkin luulen kuuluvani Hollywoodin jetsettiin ja aina riipaisee, kun somessa näkee, että eivät muistaneet kutsua minua mukaan bileisiin.
Tuttu tunne. Mulle on myös ihan ilmoitettu, että mua ei haluta mukaan. Vieläkin n. 6kk jälkeenpäin mietin, miksi ihmeessä. Mitä tapahtui, kun viikkoa aiemmin kaikki oli ok. Mitään riitoja ei ollut eikä muutakaan selittävää tilannetta. Mulla on muutenkin loputtoman huono itsetunto, niin nämä tempaukset ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Porukka ilman itseä on jonkinlainen hyvin löyhä yhteenliittymä, satunnaisesti tavanneita henkilöitä, joille ei ole kehittynyt yhteistä identiteettiä.
Voin lohduttaa ap:ta. Minäkin luulen kuuluvani Hollywoodin jetsettiin ja aina riipaisee, kun somessa näkee, että eivät muistaneet kutsua minua mukaan bileisiin.
Oletko Meghan Markle??
Inhoa noita "se tunne" -aloituksia.
Voisi olla, että porukka kutsuisi mukaansa, jos osasit vähän edes kirjoittaa? Miksi et muuten järjestä itse porukallesi kivoja tapahtumia?
Vierailija kirjoitti:
Juu tiedän tunteen. Kyllähän se kirpaisee kun on kuvitellut olevansa osa porukkaa, mutta lopulta tajuaa, että ei kuulukaan siihen ytimeen joka kutsutaan laittamaan ruokaa lauantai-iltana vaan sinne porukan ulkolaitamille, joka kutsutaan bileiden täytteeksi.
Tyydy sinä osaasi...
Vierailija kirjoitti:
Inhoa noita "se tunne" -aloituksia.
InhoaN
Joo, tiedän tunteen. Jäin porukoista yhden henkilön suututtua minulle. Sen verran onnistuneesti oli puhunut minusta kakkaa selän takana, että tulin porukan jättämäksi. Vain yksi epäili myrkynsyöttäjän tarinaa ja jäi kaveriksi. Tuo myrkynsyöttäjä suuttui minulle siitä, kun sanoin kysyttäessä rehellisen mielipiteeni hänen suhteestaan ukkomieheen. Sittemmin kyllä totuus tapahtumista on valjennut porukan muille jäsenille, ja nykyään dramaamakuningatar on itse tipautettu pois keskiöstä. Itse en enää liiku kuin tuon yhden kanssa, joka alunperinkin epäili myrkynsyöttäjän tarinaa ja pysyi ystävänäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydy sinä osaasi...
No eipä muutakaan voi. Toki siis sitten näille ei kuitenkaan kelpaa se, etten odottele heidän yhteydenottojaan enää. Eivät halua mua mukaan, mutta pitäisi kuitenkin olla tavoitettavissa jos heitä sattuu huvittamaan seura.
Paras kaveri ei kutsunut häihinsä. Ei edes soittamaan musiikkia, joku toinen siellä esiintyi.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla, että porukka kutsuisi mukaansa, jos osasit vähän edes kirjoittaa? Miksi et muuten järjestä itse porukallesi kivoja tapahtumia?
Osaisit.
Häh? Mitä sönkkäät?