Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsilisiä sitten leikattiin

Vierailija
28.11.2014 |

On jäänyt tämän kaiken muun jalkoihin.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kyllä kiinnostas että miten lapsilisäasiassa edustajat ovat äänestäneet. Homoista vaan vouhkataan. Siltähän tää nyt näyttää että homoja tänne halutaan ja lapsiperheille tuli viesti että liian kalliksi tulette. Homothan eivät pysty lisääntymään, siksi ovat nyt niin haluttua porukkaa...

Mutta ihan oikeesti, tämä päivä antoi kyllä sellaisen viestin että homous on tärkeintä ja muut asiat menee sivussa. Ei v.. oikeesti.

Vierailija
162/167 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 22:23"]

Valtion velka 100 miljardia, valitus pois vassarit. Kannattiko verottaa Suomi konkurssiin? Pakko leikata ja tulevaisuudessa leikataan vielä niin paljon lisää, ettei muutama kymmenen euroa lapsilisää tunnu missään.

[/quote]

Vai verotus on tämän aiheuttanut. Kerro lisää. Ja kuka ne veropäätökset onkaan tehnyt.
[/quote]

Demarihallitukset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää lisää kokoomusta, niin alamäki vaan jatkuu... Kohta meillä on slummit ja vain rikkaat pääsee opiskelemaan. Sitähän ne yrittää!

Vierailija
164/167 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että hyvin voi leikata. Olen itse tosi säästäväinen ja saan pienen palkkani riittämään kolmen lapsen kasvatukseen. Ei tarvitse aina olla kaikkea ja sitä mitä muksu vaatii tai  naapurilla on. Toivosin, että Suomi lähtisi nousuun, nyt olemme Kohta Kreikan kanssa pohjalla.

Tässä linkki velkaamme, itse en ole koskaan elänyt velaksi. Kulutan sen minkä tienaan.

http://velkakello.fi/

Vierailija
165/167 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:17"]

Olen sitä mieltä, että hyvin voi leikata. Olen itse tosi säästäväinen ja saan pienen palkkani riittämään kolmen lapsen kasvatukseen. Ei tarvitse aina olla kaikkea ja sitä mitä muksu vaatii tai  naapurilla on. Toivosin, että Suomi lähtisi nousuun, nyt olemme Kohta Kreikan kanssa pohjalla.

Tässä linkki velkaamme, itse en ole koskaan elänyt velaksi. Kulutan sen minkä tienaan.

http://velkakello.fi/

[/quote]

Joo, Suomi pelastetaan leikkaamalla lapsiperheiltä ja vanhuksilta! Nytkö se huikea nousu alkaa?

Vierailija
166/167 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten tästä kärsivät ne köyhissä oloissa kasvavat lapset. Harmillista.

Omat lapsilisäni tulevat nousemaan, koska olemme muuttamassa Suomesta pois

Vierailija
167/167 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 13:41"]Hienointa tässä on se, että sossuperheet eivät kärsi tästä ollenkaan. Tämä leikkaus nimittäin kompensoidaan heille korotetulla toimeentulotuella. Eli taas pelkkää työssäkäyvää keskiluokkaa kuritetaan. Ei tässä oo mitään järkeä.
[/quote]

Pienituloisille keskiluokkaisille on ainakin pariksi eka vuodeksi tulossa lapsivähennys verotukseen. Kyllähän tämä on ihan oikea suunta että tuetaan vain tukia tarvitsevia ja muilta karsitaan. Ensin pitää karsia ja saada ylivelkaantuminen aisoihin, sitten verotusta alaspäin.