Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yksikään aidosti iloinen tasa-arvoisesta avioliitosta,

Vierailija
28.11.2014 |

vai ovatko kaikki vaan vahingoniloisia Räsäselle ja "uskoville"? Surullista huomata, varsinkin kun kirkko piispaa myöden on tämän lakimuutoksen kannalla.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aidosti iloinen. Ja vähän ähäkutti-iloinen myös.

Vierailija
22/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen sateenkaari ihmisten puolesta ja onnellinen myös siitä ettei nämä ääri uskovat sanele valtion toimintaa.
Olisi vihdoin aika erottaa uskonto ja politiikka kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ei kiinnosta tipantippaa homojen liitot. On vain niin siistiä olla mukana jossain "movementissa". Kiljuen huudellaan "Tahdontahdontahdon", kun on niin siistiä nyt tahtoa niin kovasti. Hienot mainoskampanjat ja silleen, niin onhan se ihqua.

Vierailija
24/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:08"]

Ihmisiä ei kiinnosta tipantippaa homojen liitot. On vain niin siistiä olla mukana jossain "movementissa". Kiljuen huudellaan "Tahdontahdontahdon", kun on niin siistiä nyt tahtoa niin kovasti. Hienot mainoskampanjat ja silleen, niin onhan se ihqua.

[/quote]

Juu, on niinq tooosi mageeta erota kirkosta homolain hyväksymisen vuoksi!

Vierailija
25/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet väärässä. Olen iloinen, että oikeus voitti ja minusta on hienoa, että tästä saatiin kansanliike aikaan!

Vierailija
26/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aidosti iloinen <3 Pompin onnesta päälläni, koska nyt mun paras ystävä pääsee naimisiin rakkaansa kanssa! :)

Vierailija
27/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt naurettavaa, etttä kaksi samaa sukupuolta olevaa leikkivät kotia.....

Vierailija
28/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään mieltä, ihan sama. Se vaan ihmetytti se riemu ja itku..kun meni läpi, onko vastaavaa mielenilmaisua nähty koskaan minkään asian yhteydessä..ihmettelen todella kun on niin paljon tärkeitä asioita. Ja nyt kun on saatu kansan huomio tähän asiaan, voidaanki aivan huomaamatta tehdä vaikka miljardi leikkauksia, kukaan ei huomaa mitään kun ovat niin täynnä tätä kansakunnan "tärkeintä" asiaa, aika naurettavaa. Tärkeämpiäkin asioita on joita pitäisi pohtia.

Vierailija
29/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun saataisiin kansa ajamaan vanhustenhuoltoa ja eläinoikeuksia, niin kehtaisi aidosti sanoa asuvansa HYVINVOINTIvaltiossa.

Vierailija
30/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tippa tuli linssiin, oli mulle yllätys. Toistamiseen tuli kun kuulin Ihmisten edessä -biisin ja jotenkin muistin miten absurdia homoviha on.

Myös helpotusta tunnen. Tämä oli liikahdus sivistykseen päin. Tunnen joitakin vanhempia uskovia, jotka eivät olleet lain kannalla. Rakastan heitä kovasti ja toivon, että asian yli päästyään huomaavat, että tämä oli hyvä juttu.

Vierailija
31/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:52"]vai ovatko kaikki vaan vahingoniloisia Räsäselle ja "uskoville"? Surullista huomata, varsinkin kun kirkko piispaa myöden on tämän lakimuutoksen kannalla.
[/quote]

Ostin pojalle täytekakun ja vein kotiin. Kyyneleet kävi minullakin silmissä kun ratkaisun kuulin. Juotiin kakku kahvit. Iso päivä pojalle, Isä odottaa jo häitä sitten kun poika aikanaan puolison löytää. T. Ylpeä Isä

Vierailija
32/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:12"]

[/quote]

Juu, on niinq tooosi mageeta erota kirkosta homolain hyväksymisen vuoksi!

[/quote]

Kukaan ei tietääkseni ole eronnut kirkosta homoliittojen hyväksymisen vuoksi, vaan arkkipiispan homoliittoja puoltavien puheiden vuoksi. Tällä kertaa sieltä eroaa siis uskovaiset.

Vierailija
33/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
34/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:19"]En ole mitään mieltä, ihan sama. Se vaan ihmetytti se riemu ja itku..kun meni läpi, onko vastaavaa mielenilmaisua nähty koskaan minkään asian yhteydessä..ihmettelen todella kun on niin paljon tärkeitä asioita. Ja nyt kun on saatu kansan huomio tähän asiaan, voidaanki aivan huomaamatta tehdä vaikka miljardi leikkauksia, kukaan ei huomaa mitään kun ovat niin täynnä tätä kansakunnan "tärkeintä" asiaa, aika naurettavaa. Tärkeämpiäkin asioita on joita pitäisi pohtia.
[/quote]

Olen pahoillani, ettet voi ymmärtää, miltä tuntuu kun saa vihdoin mennä laillisesti naimisiin rakastamansa ihmisen kanssa, vuosien odotuksen jälkeen. Minun taas on vaikea ymmärtää moista empatiakyvyn puutetta, mutta yritän.

Vierailija
35/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ensisijaisena tasa-arvoista Suomea. Ateistina haluaisin kirkon eroon valtiosta, sitten olisi kaikki hyvin näiden asioiden osalta. En tahdo olla vahingoniloinen, mutta koska olen ihminen niin vahingoniloisuus kävi mielessä.

Maailma olisi parempi jos päästäisiin tapauskosta ja kirkot ja uskontokunnat olisivat omia itsenäisiä yhteisöjä. Koulussa ei missään nimessä saisi opettaa tunnustuksellista uskontoa.

Vierailija
36/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen iloinen, eikä mulla ole tarvetta nostaa päällimmäiseksi vastustajien tunteita asiassa. Ei ne mua silleen edes kiinnosta, saavat olla mitä mieltä haluavat. Mutta en mä nyt mikään pyhimys ole, jos joku on aloittanut ketjun Räsäsestä, niin voin käydä siellä peukuttamassa.

Vierailija
37/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole iloinen enkä pettynyt, mutta toivon seuraavan lakialoitteen koskevan tasa-arvoista palkkausta. Jokaiselle työtä tekevälle sama palkka kuin kansanedustajilla. Jokaiselle työttömälle ja kotiäidille samat tuet kuin mamuilla.

Vierailija
38/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole vielä lukkoon lyöty. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

-En tahdo2014.

Vierailija
39/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikä ihmeen aivovamma saa kaikki uskovaiset ja persut luulemaan, että he "tietävät", mitä muut ihmiset tai koko kansa haluaa? 

Vierailija
40/144 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:35"]

[/quote]

Mikä ihmeen aivovamma saa kaikki uskovaiset ja persut luulemaan, että he "tietävät", mitä muut ihmiset tai koko kansa haluaa? 

[/quote]

Ei tarvi olla uskovainen eikä persu, että tuon huomaa. Mutta laput silmillä kulkevien laumasielujen on vaikea havaita moista käytöstä itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme