Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansalaisaloite hauvan kanssa naimisiin menosta

Vierailija
28.11.2014 |

Tämän päiväisestä on hyvä jatkaa kohti todellista tasa-arvoista avioliittolakia.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aivan vapaasti tehdä kansalaisaloitteen.

Et tule saamaan 50 000 kannattajaa.

Vierailija
2/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjäkjhähh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, muuta venäjälle

Vierailija
4/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääri hihat ja pyydä kaverit mukaan ja ala toimia.

Vierailija
5/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla se penaalin terävin kynä, jos pidät näitä asioita verrannollisina!

Onko lemmikkiinsä aviopuolison lailla rakastuneita 5 prosenttia väestöstä?

Miten lemmikiltä kysyttäisiin tahtoa asiaa?

Joko olet provo tai todella yksinkertainen!

Vierailija
6/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mä niin nautin nyt näistä homofoobikoiden katkerista ja mukanokkelista aloituksista!

Vierailija
7/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on rakastunut lemmikkiinsä.
Tasa-arvon mukaan on päästävä nyt kirkkoon vihille.

Vierailija
8/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä "voit ihan vapaasti" pitää hokea jokaisessa ketjussa?

Itse olisin huolissani siinä että tämän tänään hyväksytyn nk. "lain" myötä tulee yhä hullumpia lakeja. Nämä viestit mm. eläin- ja serkkuavioliitosta ovat heikkoja signaaleja siitä että prosessi etenee.

Vierailija
9/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:07"]

Itse olisin huolissani siinä että tämän tänään hyväksytyn nk. "lain" myötä tulee yhä hullumpia lakeja. Nämä viestit mm. eläin- ja serkkuavioliitosta ovat heikkoja signaaleja siitä että prosessi etenee.

[/quote]

Joo, ihan samalla periaatteella pakkoruotsin poisto johtaa ruotsinkielisten sulkemiseen keskitysleireille ja kaasukammioihin!

Vierailija
10/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofobikoilla ei kestä pää näiden uutisten kanssa :DDD nautin..

Vierailija
11/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku keksii vaatia lakia joka oikeuttaa useamman kanssa avioitumiseen.  Olishan se toki kätevää, kun olisi mies eri tilanteisiin :-)

Vierailija
12/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:07"]Miksi tätä "voit ihan vapaasti" pitää hokea jokaisessa ketjussa?

[/quote]
Täh, eikös serkkunsa kanssa saa mennä naimisiin?

Vierailija
13/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten enää nykyään kukaan voi olla noin homofoobikko? Olet ap varmaan aika vanha. Alle 50 vuotiaille homot tätä päivää.

Vierailija
14/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on rakastunut lemmikkiinsä. Tasa-arvon mukaan on päästävä nyt kirkkoon vihille.

[/quote]

Ei ne homotkaan vielä kirkkoon pääse vihille.

Vierailija
15/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, AP. Voi olla, että sinun ja hauvasi suhde jää seurustelun tasolle. Voimia, jaxuhali :'( <3

Voi hitto näiden "avioliitto on pyhä, yhyhy, ei homot saa olla samanvertaisia mun kaa, kun se loukkaa mua!"-ihmisten kanssa. Rakkauden perjantaita kaikille!

Vierailija
16/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaatko tosissasi koiria ja homoja keskenään?

Vierailija
17/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Serkusavioliitto on ollut sallittu ilman erillistä lupaa jo kohta 150 vuotta. Prosessi on edennyt maltillisesti, eikä ole aiheuttanut ryntäyksiä.

Serkusavioliitot

Maailmanlaajuisesti serkusten väliset avioliitot ovat yleisiä: on arvioitu että maailmanlaajuisesti jopa 20 % avioliitoista solmitaan serkkujen välillä. Arabien keskuudessa serkusavioliittoja avioliitoista on keskimäärin 40 %. BBC:n mukaan Isossa-Britanniassa asuvista pakistanilaisista 55 % on naimisissa serkkunsa kanssa[5].

Synnynnäisiä epämuodostumia esiintyy jopa 4,5–6:lla prosentilla serkkujen välisistä lapsista, kun muulla väestöllä luku on 3 prosenttia.[6][7]

Myös Suomessa serkukset voivat solmia avioliiton. Ruotsin valtakunnan Vuoden 1734 lain Naimiskaaren säännös määritteli, että serkkujen avioituminen vaati kuninkaan luvan. "Orpanat ei mahda otta toinen toistans awioxi, ellei Cuningas sijhen lupaa anna."[8] Venäjän vallan aikana keisarillinen asetus kumosi tämän 1872 ja serkut saivat normaalin avioliitto-oikeuden.[9]

Joissain kulttuureissa serkusten välisiä sukupuolisuhteita pidetään insestinä: serkusavioliitot ovat laittomia esimerkiksi eräissä Yhdysvaltain osavaltioissa[10] sekä Etelä-Koreassa.[11] Serkusavioliitot eivät ole kiellettyjä missään Euroopan valtiossa, mutta niiden osuus maanosan avioliitoista laski huomattavasti 1900-luvun toisella puoliskolla.[10]

Vierailija
18/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluat avioliittoon koiran kanssa? Miten koira on kertonut sinulle että haluaa naimisiin sinun kanssa? Yleensä te koiran nussijat tykkäätte pikkulapsista. Haluaako ap siis naida lasten kanssa ja mennä heidän kanssa naimisiin?

Vierailija
19/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus! <3 Allekirjoitan heti. Itse haluaisin kuitenkin mennä naimisiin hevoseni kanssa. :)

Vierailija
20/44 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun hauveli sanoo että tahdon, niin siitä vaan!