Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaipaan väkivaltaista exää..

Vierailija
13.11.2014 |

Erottiin miehen väkivaltaisuuden takia. Vuosia sitä kesti. Ei siis väkivaltaa vaan suhde kesti vuosia. Miksi kaipaan ihmistä ketä satutti minua niin paljon..? En jaksa tätä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.. ja mä en todellakaan kaipaa väkivaltaista exää. Oikein kuvottaa koko äijä, ei minkäänlaista rakkautta ole ollut aikoihin, saati kaipausta mun puolelta ollut sekuntiakaan lopullisen eron jälkeen. Elämäni paras päätös oli päästä siitä väkivaltaisesta hullusta eroon. 

Vierailija
2/4 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta läheisriippuvuus.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kaivannut mun väkivaltaista eksääni minuuttiakaan kun oven perässäni viimeisen kerran suljin. Hiukan pieni syyllisyys painoi taustalla, mutta ihan vain hiukan, ja joku pieni ääni puhui, että takaisin olisi mentävä, mutta tajusin että se on miehen tahto mitä ei tarvitse kunnioittaa. Jos äijä on niin saamaton ettei tule toimeen omillaan, niin menee takaisin äidin luo. Äijä kehtasi vielä soitella perään, mutta pistin nauruksi hänen säälittävät takaisinpyytelynsa. Olin niin helpottunut, kun se ikuinen on/off- souvi oli ohitse, ja mies vasta raivostuikin kun menin eteenpäin elämässäni. Ihaninta silti oli tulla toimeen omillaan ja tajuta että en tarvitse ketään että riitän ihmisenä.  

Vierailija
4/4 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ilmeisesti siihen väkivalta kuvioon. Siihen kum liittyy ne hyvätkin hetket. Väkivaltainen ihminenkin osaa olla myös"hyvä." Ja varmasti teillä jotain hyvääkin ollut suhteessa jos kaipaat? Varsinkin jos oot pitkään ollut suhteessa, väkivallasta on tullut ns.normaalia sulle..ymmärrän sua, saman kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi