Muistellaan männävuosien hajuvesimuistoja! Teininä 80-luvulla kaikilla oli Tresor
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ja se Poison! Lancómen tuoksu, joka oli semmoinen aikuisten makuuhuonetuoksu eikä todellakaan raikas teinituoksu.
Poison on Diorin tuoksu.
Musk by Alyssa Ashley
Yves Rocherin Ispahan ja Magnolia
Gloria Vanderbild
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla sotaveteraaneilla oli Mennenin vihreää partavettä, joka haisi desinfiointiaineelle.
Ei kyllä haissut desinfiointiaineelle. Tulee hyvät muistot mieleen, isä käytti tuota. Paljon nuorempi kuin sotaveteraanit.
2000-luvun alussa kaikilla oli Tommy Girl ja Calvin Klein One. Minulla on ne tallessa vieläkin. Haistelin niitä yhtenä päivänä ja tuoksui ihan teini-iältä.
Meillä joskus yläasteella kaikki tytöt käyttivät Yves Rocherin vaniljaa tai karhunvatukkaa. Jotkut sai joululahjaksi Tommy Girliä, itse sain kerran Kenzon Peace-tuoksun joka oli aivan ihana. Äidillä oli Body Shopin Oceanusta jota joskus lainasin.
Ala-asteen loppupuolella meillä oli Fiit ja monen isosiskolta löytyi CK Onea ja Datea.
80-luvun loppupuolella Ysatis oli myös tosi suosittu.
Siihen liittyy tämä silloin vähän ärsyttävältä tuntunut juttu: Poikaystäväni kyseli minulta, mitä mieltä olen Ysatis-tuoksusta. Olin tuoksutellut sitä jossain myymälässä ja hyvältähän se tuoksui.
Ajattelin, että hän varmaan ostaa sitä minulle kun noin kyselee, miksi muuten hän kyselisi.
Sitten eräänä päivänä hän kertoi, että hän oli muuten vaan ilahduttaakseen ostanut sitä Ysatista äidilleen ja äiti oli kovasti tykännyt siitä.
Silloin tajusin, että ei meidän suhteesta tule mitään, kun hajuvesikin ostetaan äidille eikä tyttöystävälle.
Oli kyllä muutenkin oikea mammanpoika.
Joskus 90-luvun loppupuolella oli Spice Girls -body spraytä. Siitä tulee ihan ala-aste mieleen.
Seppälässä oli vuosituhannen alussa sellaisia pitkiä pulloja, joiden pahvipakkauksen yläosassa oli avautuvan vetoketjun kuva. Yhdessä pakkauksessa oli ainakin punatukkaisen naisen kuva. Harmi kun en muista tuotteen nimeä.
Missä Sixty -hajuvesi oli lukioaikana ykkönen.
Laura biagiotti Laura.
Ja yläasteella kaikilla oli niitä bodyshopin mangoa ja vaniljaa🙈