Mikä nolointa unohtaa töihin mennessä? Dödö, ripsiväri?
Hampaiden harjaus, hiusten föönaus, rintsikat, vai mikä?
Mitä olet unohtanut sellaista, mikä nolotti töissä paljon?
Kommentit (32)
Dödö on unohtunut parikin kertaa. Onneksi on kevyttä toimistotyötä, niin ei niin kamalasti tule hikoiltuakaan.
Ripsivärin unohtaminen ei olisi noloa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:08"]
Ööh paita? Housut?
[/quote]
Oikeestiko olet mennyt ilman housuja tai paitaa töihin??
Mulla unohtui kerran dödö. Olen kaupassa töissä ja silloin oli vielä kesä. Onneks työkaverilla oli suihkutettavaa rexonaa mukana. :)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:10"]
Ripsivärin unohtaminen ei olisi noloa.
[/quote]
Kysymys kuuluikin: Mitä olet unohtanut sellaista, mikä nolotti töissä paljon?
Työkaveri tuli aamulla pyjamahousuissa töihin. Aika hösö tapaus niin naureskeltiin vaan porukalla.
Ei nuo nyt mitään noloja ole mutta hammastahna suupielessä on. Shit!
Haalareiden alta housut? Klassikko. Villapaidan alta työkelpoisen aluspaidan?
Dödö on joskus unohtunut, onneksi en hikoillut sinä päivänä paljon. Rintaliivien unohtaminen ois ehkä nolointa. Ripsiväri en edes käytä, enkä föönaa hiuksia.
Se on kyllä ilkeä tunne kun tajuaa automatkalla töihin/muualle että unohti harjata hampaat. Sitten on koko päivän semmonen tunkkanen olo suussa ja kokoajan varoo ettei höngi mihinkään :D
Varmaan jos mekko jäis laittamatta niin se ois aika noloa. Palaisin kyllä samantien ja pukeutuisin! Ripsivärin olen joskus unohtanut, ja silmälasit. Ei mitään kauheen pahoja juttuja, vähän harmittavia vaan. Joskus unohdin läppärin kotiin, se oli aika hankalaa.
Menin kerran kiireellä aamupalaveriin ja paita oli väärinpäin päällä.
Hammaspesu olisi nolointa. Koskaan ei ole jäänyt vielä. Rintsikat ois myös aika paha. Mitään ei oo oikeesti vielä jäänyt. Tai aurinkopuuterin laitto unohtui kerran mutta ei kukaan varmaan huomannut paitsi minä. Näytin mielestni ihan sairaalta kun kasvot oli niin värittömät.
Multa unohtui kerran alusvaatteet. Menin pukuhuoneeseen vaihtamaan vaatteita. Riisuin päällysvaatteet ja paidan ja housut ja seisoin alastomana pukkarilla ja tajusin, et ei hitto, missä alusvaatteet on. Jääneet kotiin.
No eihän niitä välttämättä tarvitse, valkoinen housupuku univormu vaan päälle ja villatakki. Ja onneksi satuin olemaan pukkarilla yksin.
Joskus oli eripari sukat jalassa. Ei kyllä hävettäny, oisko pitäny? Enemmän hävettää jos nukun pommiin tai myöhästyn töistä.
Ei kukaan mitään? Onnea teille =)