Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OHO!!! Mies sitten yllätti!

Vierailija
04.09.2006 |

Sain tänään kauniissa korurasiassa mun vihkisormukseen sopivan riipuksen. Kuulemma kahden lapsen äidillä täytyis olla yhteen sopivat korut! ;) Meille siis toinen lapsi syntyy ihan näin päivinä :)

Ansaitsen kuulemma vain timantteja! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miestä ei kyllä kotona ole näkynyt, mutta eipä ole vieraissakaan ollu kun rakentamassa meille taloa! :)

ap

Vierailija
2/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hieno mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäisin korusta, olen niitä saanutkin aika monta. Korut on minulla käytössä ensisijaisesti tunnearvon takia.

Vierailija
4/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kyllä hihkuisin jos saisin korun, mutta enpä taitaisi kaulaani laittaa. Korvakorujakaan ei ole, enkä hanki.

Muuten kyllä tälläydyn eli meikkaan ja ostan paljon vaatteita, kenkiä ja laukkuja, mutta jotenkin en ole vain oppinut pitämään koruja.

Mies tietää tämän.

Vierailija
5/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään koruista todella paljon. Mutta välillä on kans sellaisia kausia, jolloin en jaksa yhtäkään korua.

Kuulemma saan vielä joskus samaan sarjaan kuuluvat korvikset ja uuden kihlasormuksen, myöskin samaan sarjaan kuuluvana. Kun vanha kihlasormus on sellainen halpis-tavallinen rinkula ;)

ap

Vierailija
6/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies ostele timantteja, mutta on aina vapaa-ajat perheen kanssa, tekee kotitöitä, on luotettava ja fiksu, kasvattaa lasta ja on upea mies ja isä, siinä on minun timanttini joka päivälle :)

Vierailija
7/7 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä oli ihan kouluesimerkki tytöstä joka purki pahaa oloaan muihin ikätovereihinsa tuhoamalla mm. heidän seurusteluyrityksensä. tuli jotenkin mieleen tämän palstanpahimmat tuomitsijat..

onnea, ap! joillakin meistä on onni ihan elävänä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme