Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homoliittojen vastustajille! Mitä jos oma lapsesi olisi homo?

Vierailija
28.11.2014 |

Mites sitten suu pannaan? Vastustaisitko vieläkin tasa-arvoista avioliittolakia tai jopa hylkäisit oman lapsesi?

Tuskin. Niin kauan kuin asia ei kosketa henkilökohtaisesti on helppo kieltää ja vastustaa.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:58"]

Kyllä mun äiti heitti mut kuin leippäkeihään kun sai tietää homoudestani. Väliäkö sillä että mulla ei ollut paikkaa mihin mennä. Asuin kesän metsässä. Samoin kävi poikaystävälleni, vanhemmat hylkäsi välittömästi. Onneksi mulla oli jo silloin oma talo mihin se sai tulla.

[/quote]

Voi, että tuli surullinen olo puolestanne. Ihan kauheaa tuollainen ehdollinen äidinrakkaus. Toivon teille kaikkea hyvää.

Oma lapsi uskalsi kertoa meille homoudestaan vasta sitten, kun oli muuttanut kotoa. Tulin kyllä hyvin surulliseksi, mutta siitä syystä, että hän oli joutunut pitämään noinkin tärkeän tiedon itsestään piilossa. Olihan se minulle aikamoinen shokki, pari päivää piti asiaa sulatella. Lapsen isä taas sanoi heti, että yhtään poikkipuolista sanaa lapselle ei saa sanoa, lapsi on ihan yhtä rakas kuin ennenkin ja kotiin saa aina tulla. Minulla on ihana mies <3, ja lapset myös.

[/quote] Noin mäkin suhtautuisin kuin miehesi. Siitäkin huolimatta vastustin ja tulen aina vastustamaan tätä lakia.

[/quote]

Niin me ollaan erilaisia. Me ei lakia vastustettu, meistä se on hieno asia.

Vierailija
62/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:51"]

Minä voisin olla sinun tyttäresi: reilu parikymppinen, takana yksi suhde miehen kanssa, mutta nyt seurustelen naisen kanssa ilman, että vanhempani vielä tietävät asiasta, koska suhde on vasta alussa. Sinäkö kieltäisit minut, koska olen rakastunut upeaan, lämpimään, välittävään, kauniiseen ja luotettavaan ihmiseen, joka sattuu olemaan nainen? Olen biseksuaali, mutten ole kokenut tarvetta vanhemmilleni asiasta vielä puhua, mutta kohta taitaa olla aika kyläillä ja kertoa hyvistä uutisista

[/quote]

Kieltäminenkö tässä oli pointti? Luulin, että naimisiinmeno.

[/quote]

No entä jos haluan mennä naimisiin hänen kanssaan tulevaisuudessa? Minusta on ihan absurdia, että en olisi saanut siviilivihkiä itseäni naisen kanssa, mutta eksäni kanssa se olisi ollut mahdollista. Onneksi lakiesitys meni läpi, niin saan tulevaisuudessa naida kumppanini, oli hän mies tai nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:55"]Nimenomaan! En voi käsittää ihmisiä, joilla on jotain homoja vastaan. Uskonnolliset syyt ovat ainoita miksi vielä ymmärrän jonkun kannan kaikki muut syyt ovat täyttä junttiutta! Itse uskon jumalaan, mutta en usko, että tuo raamatussa oleva lause on hänen sanaansa.
[/quote]
Ei Jumala vihaa ihmistä,joka on homoseksuaali,mutta sitä syntiä Hän vihaa, niinkuin kaikkea syntiä, mutta ei syntistä.
Joko sä uskot Raamattuun tai et, ei ole olemassa välimuotoa. Et voi valita, et tän kohdan mä uskon,mutta tota kohtaa en.

Vierailija
64/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hylkäisi mutta vastustaisin kyllä avioliittoa ja suhdetta ylipäätään.

Vierailija
65/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:05"]

Aina väitetään että vanhemman rakkaus on ehdotonta. Pätee vain siinä tapauksessa että lapsi on hetero.

[/quote]   Tarkoitat mitä? Minusta homostelu on väärin mutta ei se tarkoita sitä että hylkäisin lapseni jos hän olisi homo. Minusta myös raiskaaminen ion väärin, aviopuolison pettä inen on väärin, varastaminen on niin ikää väärin...ja en siltikään HYLKÄISI lastani vaikka hän teiksi jonkin noista. Teon hyväksynnällä/hyväksymättömyydellä ja hylkämisellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Aivan eri asioita.

Vierailija
66/72 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää lukea tiettyjen aikuisten kommentteja täältä. Saisitte joka ikinen hävetä, jotka kirjoitatte että ette hyväksyisi enää lapsianne jos olisivat homoja etc ja te jotka kitisette että lapsi tarvitsee äidin ja isän. Helvetti että hävettää, eletään vuotta 2015 ja tuommoisia vanhempia on vielä olemassa. Onneksi uusi sukupolvi tulee pelastamaan ja päättäämään asioista, asiat tulee olemaan vielä paljon paremmin jo 10 vuoden päästä :-) terveisin 17-vuotias panseksuaali tyttönen

Vierailija
67/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen näitä vasta nytten.Olen 14v ja homo, nää vastaukset saa mut itkemään.

Vierailija
68/72 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen näitä vasta nytten.Olen 14v ja homo, nää vastaukset saa mut itkemään.

Olen 14v biseksuaali poika, en ymmärrä mitä pahaa ihmiset näkevät kahden ihmisen välisessä tasapuolisessa rakkaudessa. Ei enää vetoomuksia satukirjaan pls...

Vierailija
69/72 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:55"]Nimenomaan! En voi käsittää ihmisiä, joilla on jotain homoja vastaan. Uskonnolliset syyt ovat ainoita miksi vielä ymmärrän jonkun kannan kaikki muut syyt ovat täyttä junttiutta! Itse uskon jumalaan, mutta en usko, että tuo raamatussa oleva lause on hänen sanaansa.

Ei Jumala vihaa ihmistä,joka on homoseksuaali,mutta sitä syntiä Hän vihaa, niinkuin kaikkea syntiä, mutta ei syntistä.

Joko sä uskot Raamattuun tai et, ei ole olemassa välimuotoa. Et voi valita, et tän kohdan mä uskon,mutta tota kohtaa en.

Niinhän uskovaiset silti kokoajan joka päivä tekevät.

Vierailija
70/72 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö homoliitottomuus homoja homostelemasta, solmimasta parisuhteen, rakastamasta toisiaan ja elämästä normaalia elämää?

Vastaus: Ei. Eli täysin turhaa _periaate_vinkumista.

Mites kristillisen vakaumuksen omaavien ihmisten uskonvapaudellisten oikeuksien kunnioittaminen tässä asiassa??

Oi, homot on niin uhreja! Seksuaalivähemmistöt, etniset vähemmistöt ja naiset ovat uhreja vaikka eivät olsikaan - ja piste! Siinäpä nykyvasemmiston agenda tiivistettynä. 

Vierailija
71/72 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin? Ei. Kyllä minä hylkäisin. Rakastan näitä neljää ihanuutta eniten maailmassa, mutta jos joku heistä ryhtyy homoksi, ei kuulu enää tähän perheeseen. Silloin kasvatus on epäonnistunut..

Siis ajattelet, että olisit epäonnistunut kasvatuksessa, jos lapsesi paljastuisi homoksi ja sen takia hylkäisit lapsesi? Mikä logiikka? Mielestäsi olisit itse tehnyt virheen ja siksi hylkäisit oman lapsesi. Melkoisen ihan vanhempi olet...

Vierailija
72/72 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up