Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homoliittojen vastustajille! Mitä jos oma lapsesi olisi homo?

Vierailija
28.11.2014 |

Mites sitten suu pannaan? Vastustaisitko vieläkin tasa-arvoista avioliittolakia tai jopa hylkäisit oman lapsesi?

Tuskin. Niin kauan kuin asia ei kosketa henkilökohtaisesti on helppo kieltää ja vastustaa.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:55"]Homo saa olla, mutta rekisteröity parisuhde pitäisi riittää. Tasa-arvoa kun ei kaksi homoa tai lesboa saa mitenkään avioliitossa kuitenkaan. Ihmisoikeudet ei edes kuulu tähän asiaan mitenkään. [/quote] Ai miksi ei kuulu?

[/quote] Ihmisoikeudet heillä on jo kunnossa, samoin tasa-arvokin siltä kantilta että pääsevät nyt jo halutessaan naimisiin, eivät vaan keskenään.

[/quote]

No eihän se sitten mitään tasa-arvoa ole?! Eli eli ole kunnossa.

Vierailija
42/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:55"]Homo saa olla, mutta rekisteröity parisuhde pitäisi riittää. Tasa-arvoa kun ei kaksi homoa tai lesboa saa mitenkään avioliitossa kuitenkaan. Ihmisoikeudet ei edes kuulu tähän asiaan mitenkään. [/quote] Ai miksi ei kuulu?

[/quote] Ihmisoikeudet heillä on jo kunnossa, samoin tasa-arvokin siltä kantilta että pääsevät nyt jo halutessaan naimisiin, eivät vaan keskenään.

[/quote]

No eihän se sitten mitään tasa-arvoa ole?! Eli eli ole kunnossa.

[/quote] Ei se tasa-arvo tule koskaan olemaan heidän kohdallaan kunnossa, sen sanoin jo ekana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:02"]

Mitä jos oma lapsesi suhtautuisi negatiivisesti homoihin, äänestäisi sinulle epämiellyttävää puoluetta ym. ja läksytyksestäsi huolimatta jatkaisi niin edelleen? Tai hänestä tulisi lestadiolaispappi jos sinä olet ateisti tmv. ?

Hylkäisitkö lapsesi?

[/quote]

Lapsillani on oikeus mielipiteisiinsä ja omaa elämäänsä koskeviin valintoihin.

[/quote]

Niin niin, teoriassa. Saisiko hän tulla vittuilemaan illanistujaisiisi ystäviesi puolue, homo, usko ym. kannasta ja nauraa paskaisesti tiedän typerille puheille?

[/quote]

En usko niin käyvän, sillä lapseni ovat saaneet hyvän kotikasvatuksen. Osaavat myös kirjoittaa oikein ja sanavarastoon ei kuulu mainitsemiasi alatyylin sanoja.

Vierailija
44/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:53"]

Tuskin? Ei. Kyllä minä hylkäisin. Rakastan näitä neljää ihanuutta eniten maailmassa, mutta jos joku heistä ryhtyy homoksi, ei kuulu enää tähän perheeseen. Silloin kasvatus on epäonnistunut..

[/quote]no jos sun lapsesta tulee homo kasvatuksen epäonnistumisen takia niin silloin se on peiliin katsomisen paikka... Senkin surkimus

Vierailija
45/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:02"]

Mitä jos oma lapsesi suhtautuisi negatiivisesti homoihin, äänestäisi sinulle epämiellyttävää puoluetta ym. ja läksytyksestäsi huolimatta jatkaisi niin edelleen? Tai hänestä tulisi lestadiolaispappi jos sinä olet ateisti tmv. ?

Hylkäisitkö lapsesi?

[/quote]

Lapsillani on oikeus mielipiteisiinsä ja omaa elämäänsä koskeviin valintoihin.

[/quote]

Et oikeastaan vastannut tuohon kysymykseen. Totta, että lapsella on nuo olemassa. Mutta mikä olisi oma suhtautumisesi?

[/quote]

En hylkäisi lastani eriävien ajatuskantojen takia. Hedelmällisimmät keskustelut käydään silloin, kun on toisistaan poikkeavia mielipiteitä.

Vierailija
46/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:56"]

Ei se muuttaisi mitään. Olen silti sitä mieltä, ettei homoille kuulu avioliitto eikä oikeus adobtoida.

[/quote]

Onks sulla omia lapsia? Sä näkisit surun sun tyttären silmissä, joka 30-vuotiaana naisystävänsä kanssa kovasti toivoisi lasta, mutta ei pääsisi adoptiojonoon. Sun mielestä se olisi ok?

[/quote]

Ohjaisin tyttäreni viettämään laatuaikaa siitoskykyisen miehen kanssa.

Vierailija
47/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:55"]

Homo saa olla, mutta rekisteröity parisuhde pitäisi riittää. Tasa-arvoa kun ei kaksi homoa tai lesboa saa mitenkään avioliitossa kuitenkaan. Ihmisoikeudet ei edes kuulu tähän asiaan mitenkään.

[/quote]

Miten niin? Perustele pliis! Mikseivät saa tasa-arvoa avioliitossa? Miks ei kuulu ihmisoikeudet tähän mitenkään?

[/quote] Miten kaksi homoa voi edes ikinä lisääntyä, se siitä tasa-arvosta siis. Ihmisoikeudet heillä on jo nytkin. Ärsyttää kun vedotaan niihin.

[/quote]

No ei kai sen avioliiton tasa-arvoa ole lisääntyminen?! Eikö minun siskoni avioliitto ole aito ja pyhä, kun hän ei voi miehensä kanssa saada lapsia?

Vierailija
48/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

homotkaan ei jaksa enää teijän heteroiden homoliittojen kannattajien sädekehäkiillotusta ja homorummutusta: http://anarkisti.vuodatus.net/lue/2014/11/homoliitto-jonninjoutavuuden-joutsenlaulu

Vierailija
49/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:55"]

homotkaan ei jaksa enää teijän heteroiden homoliittojen kannattajien sädekehäkiillotusta ja homorummutusta: http://anarkisti.vuodatus.net/lue/2014/11/homoliitto-jonninjoutavuuden-joutsenlaulu

[/quote]

Eipä taida tuokaan kirjoitus edustaa homoja yleisesti. Hän on ehkä itse tuota mieltä, entä sitten?

Vierailija
50/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapseni olisi homo, en häntä hylkäisi.

Toivoisin, että hän löytää itselleen hyvän puolison. Ja, että he rekisteröisivät parisuhteensa!

Vierailija
51/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:56"]

Ei se muuttaisi mitään. Olen silti sitä mieltä, ettei homoille kuulu avioliitto eikä oikeus adobtoida.

[/quote]

Onks sulla omia lapsia? Sä näkisit surun sun tyttären silmissä, joka 30-vuotiaana naisystävänsä kanssa kovasti toivoisi lasta, mutta ei pääsisi adoptiojonoon. Sun mielestä se olisi ok?

[/quote]

Ohjaisin tyttäreni viettämään laatuaikaa siitoskykyisen miehen kanssa.

[/quote]

Niin minäkin. Mieluiten uskovan sinkun.

Vierailija
52/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis ehkä, mutta minun paras ystäväni ei ole nähnyt vanhempiaan 12 vuoteen juurikin sen takia, koska nämä hylkäsivät hänet saman tien kun hän kertoi olevansa biseksuaali ja seurustelevansa naisen kanssa. Ystäväni äiti huusi vielä jälkeenpäin minullekin, että olin ollut huonoa seuraa hänen tyttärelleen (olemme olleet ystäviä ekaluokasta asti) ja sanoi, ettei halua nähdä meitä kumpaakaan enää ikinä.
Oli kyllä todellinen järkytys tuo ystäväni vanhempien reaktio, koska olin lapsena ja nuorena tietenkin nähnyt heitä usein ja pitänyt oikein kivoina ihmisinä. No, tutuistakin ihmisistä voi paljastua ihan vieraita puolia

Vierailija
53/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:28"]

Homo saa olla, mutta rekisteröity parisuhde pitäisi riittää. Tasa-arvoa kun ei kaksi homoa tai lesboa saa mitenkään avioliitossa kuitenkaan. Ihmisoikeudet ei edes kuulu tähän asiaan mitenkään.

[/quote]

Miten niin? Perustele pliis! Mikseivät saa tasa-arvoa avioliitossa? Miks ei kuulu ihmisoikeudet tähän mitenkään?

[/quote] Miten kaksi homoa voi edes ikinä lisääntyä, se siitä tasa-arvosta siis. Ihmisoikeudet heillä on jo nytkin. Ärsyttää kun vedotaan niihin.
[/quote]
En minäkään voi lisääntyä, koska minulta on poistettu kohtu. Onko sinulla silti jotain sitä vastaan, että menen keväällä miesystäväni kanssa naimisiin?

Vierailija
54/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:39"]JOS OMASTA POJASTA HOMO TULEE TAI NOISTA KUMMASTAKIN , NIIN EI OLE KOTIA KÄYMÄÄN MITÄÄN ASIAA, HOMOT ON SAIRAITA JOTKA PITÄS ERISTÄÄ LAITOKSEEN , KYLLÄ NAISEN JA MIEHEN LIITTO ON AINOA OIKEA, EN KUULU KIRKKOON MUTTA OLEN TODELLA TIUKKA NOISTA ASIOSTA, EHKÄ JONKUN MIELESTÄ VANHANAIKAINEN JA JURPO MUTTA KUMMISKIN. SAUNAN TAKANA ON TILAA.. EI LAPSILLA VOI OLLA KAHTA ÄITIÄ TAI ISÄÄ, TV. KESKIIKÄINEN MIES
[/quote]

Taasko lintsaat koulusta, jonne?

Vierailija
55/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla sinun tyttäresi: reilu parikymppinen, takana yksi suhde miehen kanssa, mutta nyt seurustelen naisen kanssa ilman, että vanhempani vielä tietävät asiasta, koska suhde on vasta alussa. Sinäkö kieltäisit minut, koska olen rakastunut upeaan, lämpimään, välittävään, kauniiseen ja luotettavaan ihmiseen, joka sattuu olemaan nainen? Olen biseksuaali, mutten ole kokenut tarvetta vanhemmilleni asiasta vielä puhua, mutta kohta taitaa olla aika kyläillä ja kertoa hyvistä uutisista

Vierailija
56/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:51"]

Minä voisin olla sinun tyttäresi: reilu parikymppinen, takana yksi suhde miehen kanssa, mutta nyt seurustelen naisen kanssa ilman, että vanhempani vielä tietävät asiasta, koska suhde on vasta alussa. Sinäkö kieltäisit minut, koska olen rakastunut upeaan, lämpimään, välittävään, kauniiseen ja luotettavaan ihmiseen, joka sattuu olemaan nainen? Olen biseksuaali, mutten ole kokenut tarvetta vanhemmilleni asiasta vielä puhua, mutta kohta taitaa olla aika kyläillä ja kertoa hyvistä uutisista

[/quote]

Kieltäminenkö tässä oli pointti? Luulin, että naimisiinmeno.

Vierailija
57/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:53"]

Tuskin? Ei. Kyllä minä hylkäisin. Rakastan näitä neljää ihanuutta eniten maailmassa, mutta jos joku heistä ryhtyy homoksi, ei kuulu enää tähän perheeseen. Silloin kasvatus on epäonnistunut..

[/quote]

Olet yhtä hullu kun jotkut Isisin murhaajat.

Onneksi teitä on hyvin vähän.

Vierailija
58/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

No ei kai sen avioliiton tasa-arvoa ole lisääntyminen?! Eikö minun siskoni avioliitto ole aito ja pyhä, kun hän ei voi miehensä kanssa saada lapsia?

[/quote] Ei sen avioliiton tasa-arvoa olekaan lisääntyminen, vaan se etteivät voi koskaan ollakaan samoissa lähtökuopissa naismiesparien kanssa eli se siitä tasa-arvosta.

Vierailija
59/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:58"]

Kyllä mun äiti heitti mut kuin leippäkeihään kun sai tietää homoudestani. Väliäkö sillä että mulla ei ollut paikkaa mihin mennä. Asuin kesän metsässä. Samoin kävi poikaystävälleni, vanhemmat hylkäsi välittömästi. Onneksi mulla oli jo silloin oma talo mihin se sai tulla.

[/quote]

Voi, että tuli surullinen olo puolestanne. Ihan kauheaa tuollainen ehdollinen äidinrakkaus. Toivon teille kaikkea hyvää.

Oma lapsi uskalsi kertoa meille homoudestaan vasta sitten, kun oli muuttanut kotoa. Tulin kyllä hyvin surulliseksi, mutta siitä syystä, että hän oli joutunut pitämään noinkin tärkeän tiedon itsestään piilossa. Olihan se minulle aikamoinen shokki, pari päivää piti asiaa sulatella. Lapsen isä taas sanoi heti, että yhtään poikkipuolista sanaa lapselle ei saa sanoa, lapsi on ihan yhtä rakas kuin ennenkin ja kotiin saa aina tulla. Minulla on ihana mies <3, ja lapset myös.

Vierailija
60/72 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:58"]

Kyllä mun äiti heitti mut kuin leippäkeihään kun sai tietää homoudestani. Väliäkö sillä että mulla ei ollut paikkaa mihin mennä. Asuin kesän metsässä. Samoin kävi poikaystävälleni, vanhemmat hylkäsi välittömästi. Onneksi mulla oli jo silloin oma talo mihin se sai tulla.

[/quote]

Voi, että tuli surullinen olo puolestanne. Ihan kauheaa tuollainen ehdollinen äidinrakkaus. Toivon teille kaikkea hyvää.

Oma lapsi uskalsi kertoa meille homoudestaan vasta sitten, kun oli muuttanut kotoa. Tulin kyllä hyvin surulliseksi, mutta siitä syystä, että hän oli joutunut pitämään noinkin tärkeän tiedon itsestään piilossa. Olihan se minulle aikamoinen shokki, pari päivää piti asiaa sulatella. Lapsen isä taas sanoi heti, että yhtään poikkipuolista sanaa lapselle ei saa sanoa, lapsi on ihan yhtä rakas kuin ennenkin ja kotiin saa aina tulla. Minulla on ihana mies <3, ja lapset myös.

[/quote] Noin mäkin suhtautuisin kuin miehesi. Siitäkin huolimatta vastustin ja tulen aina vastustamaan tätä lakia.