Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon siitä, että pitää itseään rumana?

Vierailija
28.11.2014 |

Olen mielestäni aivan vääränlainen ja ulkonäköihanteiden vastainen: lyhyt ja pienirintainen, lantio on leveä ja reidet isot, naama lapsellisen pyöreä ja naaman muuhun kokoon suhteutettuna hirmu pieni suu ja silmät.Tukkakin on alkanut ohentumaan. Nämä asiat vaivaavat minua koko ajan, enkä nää juuri mitään hyviä puolia itsessäni. Ratkaisu "meikkaa ja osta kivoja vaatteita" ei toimi, koska en ole erityisen hyvä meikkaamaan ja kokoni takia (152 cm pitkä ja leveä lantio) istuvien vaatteiden löytäminen todella tuskaista. Vaateostoksillakin itku joskus päässyt. Lisäksi kaikki kaverit ovat missimäisiä, joten ei yhtään paranna mun oloa. Liikuntaa harrastan, mutta ei silläkään saa noita piirteitä muokattua. Olen 21 v. lapseton opiskelija, parisuhteessa, paljon kavereita... Olisi kiva nauttia tästä ajasta, elämästä ja itsestä ilman koko ajan takaraivossa olevia ajatuksia rumuudestani..... Help!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettamalla itseä koskevien ajatusten pyörittelyn. Me voimme ihan oikeasti valita mitä ajattelemme, ei meidän tarvitse olla ahdistavien automaattisten ajatusten uhreja. Jos kerran siis ulkonäkösi ajattelu on negatiivista eikä todellakaan lisää hyvinvointiasi vaan päinvastoin, niin kannattaa keskittyä ajattelemaan ihan muita asioita. Aina kun huomaat että taas pyrkii mieleen pyörimään omaa rumuutta koskevat ajatukset, työnnä ne pois ja ajattele jotain muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi