Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinin parisuhde

Vierailija
28.11.2014 |

Mitä mieltä olette siitä, että tyttäreni 16 alkoi seurustelemaan 23 vuotiaan kanssa. Itse olen hieman järkyttynyt enkä tiedä mitä sanoa? Kiellänkö,asetanko rajat?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin 16-vuotiaana 21-vuotiaan kanssa. Asuimme yhdessä puolen vuoden seurustelun jälkeen ja suhdetta kesti vähän päälle 2 vuotta. Minun vanhempani eivät jostain syystä koskaan ihmetelleet tai mitenkään kyseenalaistaneet suhdetta, mutta toinkin poikaystävän näytille melko aikaisin.

Sinuna en menisi suorilta käsin tuomitsemaan, pyydä tyttöä kutsumaan poikaystävä vaikka syömään ja tutustutte siinä hieman. Sen jälkeen voit muodostaa mielipiteesi. En kuitenkaan lähtisi kieltämään, sillä sen jälkeen he seurustelevat ja tapaavat salaa. 

Vierailija
2/2 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siltä pohjalta, että tutustuisin siihen poikaystävään ja sitten päättäisin vaikuttaako juttu hyvältä vai huonolta. Paljoahan ei silti voi tehdä, mutta voit antaa tukesi/kantasi sitten tyttärellesi. Myös ehkäisystä puhuminen ym on viimeistään nyt ajankohtaista. Koita olla ymmärtävä ja kiihkoton puhuessasi tyttäresi kanssa niin yhteistyö on varmasti saumattomampaa. Jos hypit seinille tytöstä voi tulla vain uhmakkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla