Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa! Ystäväni perustelu homoliittojen puolesta:

Vierailija
28.11.2014 |

"No ei mulla mitään mielipidettä asiasta ole, mutta pakko kai sitä on kannattaa kun muutkin kannattaa. En kehtaa olla eri mieltä!"

Ja kyseessä koulutettu lähes nelikymppinen nainen! Mieluummin vaikka vastustan kuin olen tuota mieltä ja kuljen perässä kuin lammas. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:12"]

Ymmärrän ystävääsi. Sukupuolineutraalista avioliittolaista ei saa olla neutraalia mielipidettä, vaikka lähipiirissä ei olisi ensimmäistäkään homoa tai lesboa eikä asia näin ollen koskettaisi millään tavalla. Asiasta vouhkaaminen on mielestäni niin rasittavaa, että voisin jo sillä perusteella vastustaa asiaa.

[/quote]

Miksi ei saisi olla neutraalia mielipidettä? Minä en ainakaan ota kantaa suuntaan enkä toiseen,ja vastaan niin jos joku kysyy.Muuten kyllä ärsyttää tämä ylenpalttinen vouhotus aiheesta.
[/quote]

Mä en myöskään ota kantaa suuntaan enkä toiseen.

Vierailija
22/26 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:59"]

Ja minä siis kannatan, mutta en sen perusteella "kun muutkin".  T. ap

[/quote]

No hienoa, mitali tulee postissa. Sinulla on sitten paremmat syyt kannattaa kuin kaverillasi, jolle asialla ei taida olla suuremmin merkitystä.

Aloitusviestistä välittyy kuva siitä, että vastustaisit sen takia, että sanot "mieluummin vaikka vastustan kuin olen tuota mieltä". 

[/quote]

Minä taas ymmärsin,että AP:ta ärsyttää ystävänsä massan mukana kulkeminen,ystävä ei "kehtaa olla eri mieltä". Siis on OK kannattaa,vastustaa,tai olla ottamatta kantaa,kunhan mielipide on oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:59"]

Ja minä siis kannatan, mutta en sen perusteella "kun muutkin".  T. ap

[/quote]

No hienoa, mitali tulee postissa. Sinulla on sitten paremmat syyt kannattaa kuin kaverillasi, jolle asialla ei taida olla suuremmin merkitystä.

Aloitusviestistä välittyy kuva siitä, että vastustaisit sen takia, että sanot "mieluummin vaikka vastustan kuin olen tuota mieltä". 

[/quote]

Minä taas ymmärsin,että AP:ta ärsyttää ystävänsä massan mukana kulkeminen,ystävä ei "kehtaa olla eri mieltä". Siis on OK kannattaa,vastustaa,tai olla ottamatta kantaa,kunhan mielipide on oma.

Vierailija
24/26 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että nyt voimme poikakaverini kanssa adoptoida vaikka pienen pojan.  Kun kumpikin niin tykkäämme pojista ;)

Vierailija
25/26 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:25"]

9, ihanko tosissasi kuvittelit seuraavan vuoden sisällä kaikkien homo- ja lesboparien saavan adoptiolapsen, ellei kolmeakin?

Osissa maissa on lainsäädännöt näiden suhteen, eli lasta ei luovuteta adoptioon sateenkaariperheeseen. Toiseksi, onko Sinulla mitään ideaa, kuinka vaikea, pitkä ja raskas koko adoptioprosessi on? Monien vuosien työ.

[/quote]

Tällä argumentilla nyt kovasti ratsastetaan, että eivät homot kuitenkaan saa adoptoida, koska muut maat eivät salli. Pahoin pelkään, että tulevaisuudessa esimerkiksi Suomen sisäiset adoptiot on pakko hyväksyä myös homopareille, jos sukupuolineutraali avioliitto on kirjattu lakiin. Muutoin homoparit syyttävät syrjinnästä, vaikka esim. adoptioon antavan äidin toive olisi saada lapsi heteroperheeseen. Sillä, että joku asia esitetään "liki mahdottomana" lakimuutoksesta huolimatta yritetään saada läpi asioita, jotka vaikuttavat paljon laajemmalle, kuin kukaan osaa tällä hetkellä kuvitellakaan.

Tässä nauretaan nyt päin naamaa Jumalan luomistyölle (sukupuolten erojen häivyttäminen) ja jumalan ja ihmisen välistä suhdetta kuvaavalle instituutiolle (avioliitto). Samalla tavoin Jumalalle naureskeltiin Nooan aikaan, mutta miten kävi? Nooa säilyi perheineen ja muu maailma tuhoutui vedenpaisumuksessa. Mutta niin se menee raamatun ennustusten mukaan: Jumalan sana on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat. Toivottavasti moni kuitenkin tekee parannuksen ja löytää yhteyden Jumalaansa <3
[/quote]
Yritä nyt ymmärtää raamatun raiskaaja että aika moni ei usko jumalaan ja silloin ei myös elä raamatun mukaan ja edellenkään niitä lakeja ei tehdä raamatun pohjalta.

Vierailija
26/26 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:23"]Hienoa että nyt voimme poikakaverini kanssa adoptoida vaikka pienen pojan.  Kun kumpikin niin tykkäämme pojista ;)
[/quote]
Homot ne onkin aina pedareita. Lue vaikka Muutamen pedarista niin huomaat että kyllä ne hetero osaa kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi