kuinka monella on hai-saappaat ? käytättekö ihan kaupungillakin ?
Kommentit (72)
Ei tulisi mieleenikään käyttää Hai saappaita. Jos on kauhea kurakeli niin silloin sujautan kiiltävät Hunters saappaat jalkoihini. Niillä kehtaa kävellä kaupungillakin.
Minä olen myös laittanut usein jalkaan Hai-saappaat , kun lähden autoilemaan. Ne tuntuvat pysyvän hyvin polkimilla , ja auto on hallinnassa.
Minulla on myös Hai-saappaat . Kyllä ne jalassa voi käydä kaupungilla ostoksilla. Autolla ajoa useista vinkeistä huolimatta en ole vielä kokeillut.
Minulla on Hai-saappaat. Autoa olen niillä ajanut , Tuossa pohjoisen reissulla ajoin saappailla.
Hait on mökillä ja Retkinokiat kotona.
Ulkohousujen tai trikoiden kanssa hai saappaat, voin käydä kaupassa niillä, ulkoilen, kuljen metsässä, tallilla.
Minulla on Hai-saappaat , ja käyn ne jalassa kaupungilla. Moottoritien liittymässä painan saappaalla auton kaasupolkimen pohjaan. Sitten vähän löysään , mutta saapailla on hyvä ajaa.
Mitä vttua, kuka tää hai-saapas-fetisisti on, kiihottuuko tää kun ajaa saappaat jalassa autolla? Kaikkea sitä. Kiva etsiä kokemuksia näistä kumppareista ku joka helvetin ketju ihan sama miltä vuodelta on täynnä näiden friikkien viestejä. Tai sama tyyppi taitaa olla.
Minäkin laitoin reissulle ajojalkineeksi Hai-saappaat. Kaverit sanoivat , että noillako meinaat ajaa. Sanoin , että kyllä minä näillä ajan. Oli muutama tiukka tilanne , joilloin piti painaa saapasta ihan lattiaan. Siitäkin selvittin. Kaverit sanoivat , että olet kova ajamaan. Silloin tuntui mukavalta , kun oli Hai- saapas kaasupolkimella.
Kyllä käytän kaupungillakin. Hait ja farkut sopivat hyvin yhteen, kunhan farkkujen lahkeet vaan mahtuvat saappaiden sisälle. Lahkeet saappaan päällä ovat vähän hölmön näköiset. Lisäksi Hai-saappaiden kuuluu näkyä, kun ovat niin hienot.
Osta Kontio-saappaat niillä pääsee metsässä.
Hait sopii juuri kaupunkikäyttöön tosi hyvin. Tyylikäs ikoninen saapas juuri sopivan korkealla varrella. Kontiot sopii varmaan juuri sinne metsään hyvin, kaupungilla kun varsien ei tarvitse ylettyä korviin asti.
Itse oon kyllä tehnyt monet metsälenkitkin Hait jalassa, ja ovat hyvät sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempia tummanvihreitä käytän/säilytän mökillä ja uusia viininpunaisia kunnon sadekelillä ihan kaupungillakin, istuvien farkkujen kanssa siis, lahkeet varren sisäpuolella. Mulla tosin tyyli muutenkin "tyttömäinen" ja nuo hait käy muihin vaatteisiini oikein hyvin, kaikilla ei ehkä niin :) Ja mulla on oikein kuminhuoltoaine, että pysyvät kiiltävinä :)
laitan kenkiä talvivarastoon ja muistin, kun pari kk sitten tein lähtöä kaupungille siisteissä faarkuissa ja tummanpunaisissa haissa niin mies sanoi, että et kai sinä tuon näköisenä nyt lähde... meikkiäkin oli nätisti ja tyylikäs syystakki..
Vaikuttaa ihan tyylikkäältä pukeutumiselta, ehdottomasti voi mennä minne vaan.
Saappaiden valkoiset reunat murenee :/ eli en ostais uudestaan
Tykkään Hai-saappaissa siitä että on värivaihtoehtoja. Nyt olin vähän tylsä, hommasin mustat pitkät kumisaappaat, joiden varressa on koriste metallisolki. Ihan ok:t, asialliset ja klassiset.
Jatkossa aion hankkia R-collectionin pitkän puuvilla anorakin, ehkä viininpunaisena tai mustana. Ja siihen sopivat Hai-saappaat :)
Voisin käyttää sitä asua ihan joka paikassa, kun asustaa sopivalla huivilla, käsineillä jne.
Ei mulla ainakaan ole Hai-saappaiden valkoiset osat murentuneet. Tosin tiedän kyllä että noin voi käydä, jos säilyttää auringonvalossa, uv-säteily pilaa saappaat helposti. Myös kuumassa, tai jossain patterin tai kuuman lattialämmityksen lähellä säilyttäminen pilaa saappaat. Itse olen säilyttänyt pimeässä, ja käyttänyt kuminhoitoainetta säännöllisesti. Hait ovat ehjät ja hyväkuntoiset vielä lähes 10-vuotta käytettynä. Muillakin perheenjäsenillä on Hai-saappaita, ovat yleensä kestäneet tosi hyvin. Lapsilla yleensä käyneet pieniksi eikä hajonneet.
Vierailija kirjoitti:
Saappaiden valkoiset reunat murenee :/ eli en ostais uudestaan
Jos Hai-saappaita ei hoida mitenkään, ja säilyttää liian lämpimässä, ikkunan edessä tai auringonvalossa, voi käydä juuri noin.
Uv-säteily ja lämpö pilaa saappaat.
Valkoinen yläreuna on ainakin helppo pilata väärällä säilytyksellä.
Hait kestää todella hyvin, kun käyttää säännöllisesti kuminhoitoainetta, säilyttää oikein. Eli väärällä säilytyksellä on kyllä helppo pilata laadukaskin tuote. Lisäksi vaikuttaa, että kumpparit kestävät pidempään, kun niitä käyttää usein.
Meillä Hait kestäneet monia vuosia kovassakin käytössä.
Minulla on ukrainalaiset kumisaappaat.
Mä just eilen mietin, kehtaisko käyttää niitä kaupungilla. Asun myös Keski-Euroopassa.