Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Haluaisitko olla homoparin tytär?

Vierailija
28.11.2014 |

Yläpeukku= kyllä
Alapeukku=en

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:50"] Miksi te oletatta, että homo ja lesboparit on jotenkin niin täydellisiä ja ihania? yhtälailla voi niissä perheissä olla väkivaltaa, alkoholismia, mielenterveysongelmia yms yms. [/quote]  Miksi homon pitää perustella olevansa saman väärti kun muut? Eikö sen pitäisi olla itsestäänselvyys?  [/quote] Koska homous on aivokemiallinen sairaus yli 70% tapauksista. Useilla muitakin psyykkisiä ongelmia.

[/quote] 

Niitä aivokemiallisia sairauksia taitaa sitten olla muitakin. Eikö tässä pitäisi tutkituttaa koko suomen kansa jotta saataisiin tietoa niistä ja muista psyykesairauksista, saatais samalla suomalaisten väkivaltaisuus kuriin? Perheväkivalta ja nämä surmat minua eniten huolestutta

Vierailija
42/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotke tähään mun vanhempia!!! Älä sotkee!!! Minun vanhemmat ovat jo kuolleet,täti elää, hän tajuu sentään itte että on sairas eikä vaati itselleen oikeuksia,käy terapiassa,HALUAA elää normaali elämä ja olla ihmiseksi-SEN TAKIA KUNNIOITAN HÄNET KOSKA HÄN TEKEE PARHANSA EIKÄ PUVENNUT LESBOKSI!!!!!! KUNNIOITAN HÄNET !!!!!!!!! Hän itse ymmärtää että tää on luonnotonta-ottakaa malli-TE MUUT.VOI JESTÄS SENTÄÄN.
Voiko joku teidän kuolemanne jälkeen sanoa että OLIPA KUNNIOITETTAVA IHMINEN EIKÄ MUHINNUT HIMOJEN KANSSA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkais homovastaista ihmistä töihin. Se piirre kertoo jo ihmisestä liikaa 

Vierailija
44/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden äidin tytär. Ja kyllä, vanhempani ovat olleet mitä parhaimmat vanhemmat. Valitsisin heidät, jos vanhemmat voisi valita. Myöskin veljestäni on kasvanut tasapainoinen, normaali mies kahden äidin kasvattamana.

Vierailija
45/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa väheksyä homoseksuaalisuutta sen "ongelmien" takia. katsokaapas rehellisesti ympärillenne, kuinka paljon  psyyke-ja muitakin ongelmia ja rakkaudettomuutta on heteroperheissä. Ja mites ne tuhannet ja tuhannet isiensä hylkäämät entisen ydinheteroperheen lapsen??? MIten he selviävät? JOtenkin...? Ehkäpä saamansa rakkauden ja huolenpidon turvin. Vaikka sitä omaa ihanaa heteroisukkia ei enää näy mailla halmeilla. Tai sen uusi heteronyxä on mustasukkainen ja halveksii "entistä perhettä". Mutta onhan se tietysti niin, että vittumainenkin ääliöhetero on aina parempi ihminen kuin samaa sukupuolta olevaa ihmistä rakastava. Perhettään hakkaava tai alkoholisoitunut heteromieskin on sentään kunnon hetero, eli lapsilleen hyvä miehen malli ja rakkauden antaja.

Vierailija
46/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:16"]

Älä sotke tähään mun vanhempia!!! Älä sotkee!!! Minun vanhemmat ovat jo kuolleet,täti elää, hän tajuu sentään itte että on sairas eikä vaati itselleen oikeuksia,käy terapiassa,HALUAA elää normaali elämä ja olla ihmiseksi-SEN TAKIA KUNNIOITAN HÄNET KOSKA HÄN TEKEE PARHANSA EIKÄ PUVENNUT LESBOKSI!!!!!! KUNNIOITAN HÄNET !!!!!!!!! Hän itse ymmärtää että tää on luonnotonta-ottakaa malli-TE MUUT.VOI JESTÄS SENTÄÄN. Voiko joku teidän kuolemanne jälkeen sanoa että OLIPA KUNNIOITETTAVA IHMINEN EIKÄ MUHINNUT HIMOJEN KANSSA.

[/quote]

Kannattais hakeutua hoitoon

Vierailija
47/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotke tähään mun vanhempia!!! Älä sotkee!!! Minun vanhemmat ovat jo kuolleet,täti elää, hän tajuu sentään itte että on sairas eikä vaati itselleen oikeuksia,käy terapiassa,HALUAA elää normaali elämä ja olla ihmiseksi-SEN TAKIA KUNNIOITAN HÄNET KOSKA HÄN TEKEE PARHANSA EIKÄ PUVENNUT LESBOKSI!!!!!! KUNNIOITAN HÄNET !!!!!!!!! Hän itse ymmärtää että tää on luonnotonta-ottakaa malli-TE MUUT.VOI JESTÄS SENTÄÄN. Voiko joku teidän kuolemanne jälkeen sanoa että OLIPA KUNNIOITETTAVA IHMINEN EIKÄ MUHINNUT HIMOJEN KANSSA.

[/quote]

Selkeästi sait hyvän ja tasapainoisen mallin kotoa.

Vierailija
48/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:20"]

[/quote]

Kannattais hakeutua hoitoon

[/quote] 

Niinpä 

Vierailija
49/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:00"]

Yläpeukku= kyllä Alapeukku=en

[/quote] 

Kyllä 

Vierailija
50/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää miten moni nimenomaan HALUAISI olla homoperheen tytär. Kummalliseksi on mennyt tämä maailma. Sateenkaariperheessä voi toki olla ihan hyvä kasvaa, ei siinä mitään.

Vierailija
51/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kutosta.

Olisin mielihyvin ollut rakastavan homo- tai lesbopariskunnan lapsi enkä omien heterovanhempieni pahoinpideltävänä ja heitteille jätettynä.

Vierailija
52/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:36"]

Hämmentävää miten moni nimenomaan HALUAISI olla homoperheen tytär. Kummalliseksi on mennyt tämä maailma. Sateenkaariperheessä voi toki olla ihan hyvä kasvaa, ei siinä mitään.

[/quote] 

Minä asetun aina lynkattavien puolelle, olkoon asia kuin asia. Tässä homoasiassakin ihmettelen, vastustajien motiivejä non-stop mollaamiseen. Rahasta se todenäköisesti on kiinni. Nuorsuomalaiset sen rahoittaa, vai mitä? 

Vierailija
53/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ainakaan pahempaa olisi kuin narsistiäidin tyttärenä oleminen.

Henkilökohtaisesti en usko että vanhempien seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa millään tavalla heidän kykyihinsä toimia hyvänä vanhempana.

Vierailija
54/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:17"]Äitini oli ja on väkivaltainen, alkoholisoitunut uskovainen ja isäni töissä ulkomailla, joten mieluusti olisin lapsuuteni viettänyt jossain tervejärkisessä "homoperheessä". [/quote] Miksi täällä oletetaan että homoperhe on automaattisesti tervejärkinen? Koska homo?

[/quote] 

Eiköhän täällä ole koko ajan vihjattu että homous olisi kaikinpuolin pahaa ja pahe. Sekopäitä on kaikissa ikäluokissa, ammateissa, yhteiskuntaluokissa, sukupuolesta katsomatta. Viranomaiset selvittävät kuitenkin taustat ja jos oikein ymmärsin,mikä oli suurin ongelma vanhan lain kanssa,  oli homojen oikeus omiin lapsiin lasten äidin kuoltua. 

Vierailija
55/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoituna voin sanoa, että kyllä. Tiedän myös monia muita adoptoituja, jotka ova samaa mieltä. Meillähän tätä kokemusta adoptiosta on, toisin kuin suurimmalla osalla täällä kirjoittavista. Aika moni adoptoiduista on varmaan sisäistänyt rakkauden merkityksen lapsi-vanhempi-suhteessa, ja juurettomuus antaa perspektiiviä sille, että perheen ei tarvitse olla tietyn normin täyttävä "perusperhe", vaan hyvää elämää voi viettää myös muussa kuin biologisessa ydinperheessä. Eniten biologisen perheen pyhyydestä näyttää vouhkaavan ne, joilla on muusta vähiten kokemusta. 

Vierailija
56/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:52"]

Tuskin se ainakaan pahempaa olisi kuin narsistiäidin tyttärenä oleminen.

Henkilökohtaisesti en usko että vanhempien seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa millään tavalla heidän kykyihinsä toimia hyvänä vanhempana.

[/quote]

Juuri näin. Kaikessa yksinkertaisuudessaan. Tämän maailman hyvinvointi ei ole koskaan levännyt ydinheteroperheiden harteilla. Paitsi kansallisromanttisissa elokuvissa ja postikorteissa.  Ydinheteroperhe ei ole yhtä kuin rakkaus ja vanhemmuus.

Vierailija
57/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista päätellen kysymys on, kumman pariskunnan lapsi haluisit olla.

A. Huonojen heteroiden.

B. Hyvien homojen.

Ei yhtään tälläistä vastausta. Minulla oli rakastava isä ja äiti jotka kohtelivat hyvin, mutta olisi halunnu olla homopariskunnan lapsi.

Vierailija
58/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
59/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin valita niin ehdottomasti kyllä. Uskon että isäni eivät olisi minua sellaisessa perheessä pieksäneet niinkuin oikea isäni teki. Ja sekin vain siksi koska ei suostunut myöntämään minua tyttärekseen samalla kuitenkin kieltäytyen isyystestistä.

Vierailija
60/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhapa tuollaista on miettiä, kun lapsi ei saa valita vanhempiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi