G: Haluaisitko olla homoparin tytär?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:44"]
En haluaisi olla muiden kuin omien vanhempieni lapsi, mut jos vanhemmat pitäis vaihtaa, niin tuntemani homo- ja lesboparit eivät olisi ollenkaan huono vaihtoehto. Ovat ajattelevia ja suvaitsevaisia ihmisiä. Eivät ota asioita itsestäänselvyytenä ja osaavat varmasti huomioida lapsen yksilönä. Tämän sanon siis vain tuntemani viiden homoparin perusteella. Neljällä heistä on lapsia (kaikki naispareja). Miesparilla on vain koira, joka kyllä saa kuninkaallista kohtelua.
[/quote]
Lapsesta tulisi kaunis ja taiteellinen jos yhtään sellaisia piirteitä löytyis.
Molemmissa löytyy varmasti sekä hyviä että huonoja vanhempia, joten en voi vastata kategorisesti kyllä tai ei.
Miksi te oletatta, että homo ja lesboparit on jotenkin niin täydellisiä ja ihania? yhtälailla voi niissä perheissä olla väkivaltaa, alkoholismia, mielenterveysongelmia yms yms.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:50"]
Miksi te oletatta, että homo ja lesboparit on jotenkin niin täydellisiä ja ihania? yhtälailla voi niissä perheissä olla väkivaltaa, alkoholismia, mielenterveysongelmia yms yms.
[/quote]
Miksi homon pitää perustella olevansa saman väärti kun muut? Eikö sen pitäisi olla itsestäänselvyys?
Mikä ettei. Vanhempieni seksuaalisuus ei ole koskaan ollut minulle olennainen asia.
En halua!!!!!!!!!!! Minun sairas täti joka on lesbo lähentelyt minua lapsena!!!!! Olen tyttö ja vihaan lesboja-heillä ei oo muuta kun toisten tissien ja kroppan ihailu.
EN KOSKAAN.TIEDÄN OMASTA KOKEMUKSESTA-VOI LAPSET PARKOJA-ON MUUTENKIIN ELÄMÄ VAIKEA OLI NIIN VIELÄ TÄDIN LÄHENTELYT.
Viha mitä homoja vastaan tunnette on homokateus. Vttuttaa se tosiasia, että homot pitää ittestään paremmin huolta ja ovat komeita.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:54"]
En halua!!!!!!!!!!! Minun sairas täti joka on lesbo lähentelyt minua lapsena!!!!! Olen tyttö ja vihaan lesboja-heillä ei oo muuta kun toisten tissien ja kroppan ihailu. EN KOSKAAN.TIEDÄN OMASTA KOKEMUKSESTA-VOI LAPSET PARKOJA-ON MUUTENKIIN ELÄMÄ VAIKEA OLI NIIN VIELÄ TÄDIN LÄHENTELYT.
[/quote]
Niin kuinka läheisiä sukulaisia sun vanhemmat olikaan keskenään?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:00"]
En halua!!!!!!!!!!! Minun sairas täti joka on lesbo lähentelyt minua lapsena!!!!! Olen tyttö ja vihaan lesboja-heillä ei oo muuta kun toisten tissien ja kroppan ihailu. EN KOSKAAN.TIEDÄN OMASTA KOKEMUKSESTA-VOI LAPSET PARKOJA-ON MUUTENKIIN ELÄMÄ VAIKEA OLI NIIN VIELÄ TÄDIN LÄHENTELYT.
[/quote]
[/quote]
sisko ja veli
Miinus ei ole mitään himojen pariutumista vastaan, mutta kun olen tasapainoisesta heteroperheestä, jossa sain isältä ja äidiltä miehen ja naisen mallia sekä heille ominaista, erilaista huolehtimista, opastusta, tukea. EN haluaisi olla kahden naisen tai varsinkaan kahden miehen lapsi. Lapsuuteni olisi vaillinainen. Ehkä vähän ois hävetystäkin erilaisuudesta.
[/quote]
[/quote]
sisko ja veli
[/quote]
Noo, ei sitä melkein ollenkaan huomaa. Tsemii!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 08:50"]
[/quote]
Miksi homon pitää perustella olevansa saman väärti kun muut? Eikö sen pitäisi olla itsestäänselvyys?
[/quote]
Koska homous on aivokemiallinen sairaus yli 70% tapauksista. Useilla muitakin psyykkisiä ongelmia.
Jos vaihtoehtona olisi lastenkoti tai elämä kadulla, niin ehdottomasti kyllä.
Ihan sama. En valinnut nykyisikään vanhempiani. Koservatiivista heteroperhettä, josta toipumiseen on mennyt puoli elämää. kaikella rakkaudella vanhempiani kohtaan, mutta heidän kykynsä rakastaa ei ollut ihan priimaa. Jos olisin kasvanut homoperheessä jossa olisin saanut osakseni enemmän rakkautta ja hyväksyntää, olisin todennäköisesti eheämpi ihminen ja kyennyt toteuttamaan unelmiani paljon paremmi kuin nyt. Ei ole kiinnostanut näiden heterovanhempieni seksi-elämä- joten en usko että vanhempien homo-suhde olis kiinnostanut tai haitannut sen enempää. Moni heteroperhe on onneton ja rakkaudeton, naimisiin on menty huonoin perustein ja muiden mieliksi, koska kuuluu. Ja samasta syystä ei erota huonosta liitosta vaikka lapsilla olis kuinka kamalaa. Sen sijaan harva homopari menisi naimisiin kevyin perustein. Luulen että elämä homoseksuaalina on ylipäätään paljon vaativampaa ja kasvattavampaa kuin tämä heterous. Koska he joutuvat taistelemaan tullakseen hyväksytyksi muiden silmissä sellaisena kuin ovat. Mulla on parikymmentä homoseksuaalista tuttua. Monella on ollut hyvin vaikeaa, koska he ovat kokeneet niin paljon torjuntaa, hylätyksi tulemista, väheksyntää. Siis pahinta mitä ihmiselle voidaan tehdä. Homofobiset ihmiset ovat avromaailmaltaan ja tunne-elämältään jälkeenjäänyttä, asennevammaista porukkaa. Kiusaajia. Kysymys on tasa-arvosta, ihmisyydestä.
Aika typerä kysymys. Eiköhän kuitenkin oleellisempaa ole se, että jokainen lapsi ansaitsisi onnellisen ja turvallisen lapsuuden. Tätä ei näytä kovin monet heterot ainakaan pystyvän lapsilleen järjestämään.
Koska homoille lapsen saaminen ei tapahdu yhtä helposti, kuin heteroille, niin uskoisin että heillä on ainakin asiaa pitkään ja hartaasti mietitty ja pyritty valmistautumaan lapsen tuloon. Toki näin on monella heterollakin, mutta sitten löytyy todella suuri joukko niitäkin, jotka vahingossa lisääntyvät ja tuskin kykenevät edes omista asioistaan huolehtimaan, saatika sitten lapsesta.
Naurettava kysymys koska pieni lapsihan muodostaa kiintymyssuhteen vanhempiinsa alusta alkaen ja sen jälkeen nämä ovat ainoat oikeat vanhemmat. Eli jos mua olisi pienestä pitäen hoitanut kaksi miestä niin varmasti olisin ihan yhtä onnellinen kuin heteroparin lapsena (olettaen siis että nämä ovat kummatkin olleet hyviä vanhempia muuten). Tyttären ja isän suhde on usein läheisempi kuin äidin ja tyttären joten en näe mitään ongelmaa naisen puuttumisessa.
Mieluummin homovanhemmat kuin sosiaalietuuksilla elävät ongelmatapaukset.
Olisin halunnut olla, minusta olisi varmaankin kasvanut tasapainoisempi ihminen kahden toistaan rakastavan miehen lapsena kuin mitä minusta kasvoi ahdasmielisen ja väkivaltaisen isän kanssa, vaikka äitini ihana onkin.
Mikä jottei
-pertti 67v-