Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Haluaisitko olla homoparin tytär?

Vierailija
28.11.2014 |

Yläpeukku= kyllä
Alapeukku=en

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
62/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni homopariskunta pysyy yhdessä niin pitkään, että ehtii kasvattaa lapset isoiksi? Jo nyt, rekisteröintilain oltua voimassa 10 vuotta, eroja tapahtuu vuodessa kolmasosa siitä määrästä mitä uusia liittoja solmitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Sitä häpeän ja kiusaamisen määrää.

Vierailija
64/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vaihtanut omat riitelevät, viinaanmenevät ja laiminlyövät vanhempani homopariin ilomielin. Minä kaipasin lapsena rakastavia vanhempia, sukupuolesta viis. Kiusaamisesta en olisi välittänyt. Kiusattiinhan minua jo ulkonäön ja vaatteidenkin takia. Siinä samassa rytäkässä olisi mennyt ahdasmielisten huutelutkin ilman suurempaa haittaa.

Vierailija
65/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua haittais vaik mul olis kaks isää tai äitiä. Kuhan olis ollu rakastavat vanhemmat.

Vierailija
66/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää nyt ei varsinaisesti alkoholismiin liity. jos ihminen saisi valita hyvät heterovanhemmat tai hyvät homovanhemmat, ni aika selvä ois mitä useimmat haluais.

Vierailija
67/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Erilaisuus herättää aina puheita, lapset ovat julmia. Ei mitään homovanhempia siis.

Vierailija
68/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:10"]

En. Erilaisuus herättää aina puheita, lapset ovat julmia. Ei mitään homovanhempia siis.

[/quote]

Syy kiusaamiseen löytyy aina, jos on löytyäkseen. Se ei kuitenkaan ole välttämättä ollenkaan sellainen, miksi sitä aikuiset ennakoisivat. Eikä aikuisten tulisi tehdä päätöksiään sen mukaan, mitä kiusaajaipanat mahdollisesti myöhemmin tekevät. Läheiseni antoi lapselleen aikanaan persoonallisen nimen. Moni sitä silloin kauhisteli, olivat varmoja, että lasta kiusataan vielä nimestään. Nyt lapsesta on kasvanut reipas pieni koululainen, joka on erittäin suosittu luokallaan.

Vierailija
69/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 11:57"]

tää nyt ei varsinaisesti alkoholismiin liity. jos ihminen saisi valita hyvät heterovanhemmat tai hyvät homovanhemmat, ni aika selvä ois mitä useimmat haluais.

[/quote]

Mulle ainakin olisi ihan herttisen yhdentekevää, mitä mun vanhempani makuuhuoneessa puuhaavat. :O Kunhan ovat hyviä vanhempia.

Vierailija
70/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Olisin ikionnellinen jos minulla olisi rakastavat vanhemmat tai edes yksi sellainen, sukupuolista viis... Mutta kun ei ole. On vaan nuo biologiset, "kasvattajat". Olisivat jättäneet tekemättä, mokomatkin turhakkeet.

Vierailija
71/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, mieluummin kuin mielenterveyspotilaan ja alkoholistin tytär (vaikka olivatkin sentään eri sukupuolta! Ei vaan riitä mulle, että ovat mies ja nainen...)

Vierailija
72/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi. Minulla on ihanat normi heterovanhemmat, hyvä ja turvallinen koti ja olen saanut hyvän naisen- ja miehenmallin omasta kodistani. Minusta olisi varmasti kasvanut aivan toisenlainen nainen jos olisi ollut vaikka kaksi isää, onneksi ei niin ole käynyt, olen kiitollinen.

Homot saa olla niinkuin haluavat mutta minusta jokaisella lapsella on oikeus äitiin ja isään eihän niitä lapsia muuten edes synny.

Vierailija
73/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, kaikella kunnioituksella edesmenneitä vanhemiani kohtaan, olisin kyllä mielelläni ottanut rakastavan homoparin vanhemmikseni, kun käynyt läpi kaikkea sitä mielentervesyerorahattomuusriitapaskaa, jonka olen valitettavasti joutunut ihan heteropariskunnan lapsena todistamaan.

Vierailija
74/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen sellainen. Ihanat rakkaat vanhemmat. Onneksi olen kasvanut suvaitsevaisessa ja rakastavassa ilmapiirissä. Olen ikionnellinen, että minulla on rakastavat vanhemmat. Minua ei ole koskaan kiusattu tai jotenkin pidetty "erilaisena". En edes mieti moisia, tasa-arvo, rakkaus ja ihmisoikeudet kuuluvat kaikille:). Olen 28v. nainen ja odotan esikoistani.

Vierailija
75/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen itse kasvanut riitelevien ja toisiaan vihaavien vanhempien pelinappulana ja vaikka nyt aikuisena välimme ovatkin hyvät niin olisin paljon mieluumin kasvanut kahden toisiaan rakastavan parissa - olivat he sitten mitä sukupuolta tahansa.

Vierailija
76/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan kakarat kiusaa sitä, kellä ei ole uusin iphone. Jos perusteluna on se, että homojen lapsia kiusataan, niin opetelkaa kasvattamaan ne lapsenne kunnolla.

Vierailija
77/77 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kasvatetut lapset ehkä kiusaa homoja tai heidän lapsiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan