Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä, miksi lahjaksi ei saa sitä mitä pyytää

Vierailija
04.03.2025 |

Pyysin syntymäpäivälahjaksi isompaa roskista. En saanut isompaa roskista. Sen sijaan sain jotain ihmeen lajitelmajuustoja, kalliin näköisiä konvehteja, ja kasvonaamioita. Joululahjaksi pyysin uutta, kevyempää imuria. En saanut. Sain lahjakortit kasvohoitoon ja hierontaan. Sekä puhuttelun useammalta siitä, miten mun pitäs hemmotella itseäni, eikä pyydellä mitään imureita. No entäs jos se ergonomisempi imuri olisi ollut mulle sitä hemmottelua? Mulla on kipeä selkä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖÖÖÖH

Vierailija
2/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne ostaa ja kiduttaa tuolla tavalla. Voiko joku muu ostaa lahjat, joka kuuntelee sua. Ja ymmärtää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on samanlainen. Ei voi ostaa sitä mitä lahjansaaja toivoo, vaan haluaa aina yllättää jollain vielä kivemmalla.

Yllättäisi joskus ostamalla sitä mitä toivotaan. No tuleepa taas tori-kauppaa..

Vierailija
4/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama ärsyttää, olen sanonut esim astiaston/ ruokailuvälinesarjan yms merkit mitä kerään, alle kympillä saa vaikka leipälautasen ostettua niin ei, kun tokmannilta sai kympillä viis lautasta.. Ja en siis ikinä halua mitään mutta vinkuvat ja vinkuvat että haluavat jotain pientä tuoda..

Viimeksi täytin pyöreitä ja anoppi kysyi mitä haluan niin vastasin että savonian salaattiottimet haluaisin niin mitä sain: salaattikulhon ja siihen sopivia pikkukulhoja ja meuhkannu ja muoviset ottimet .. no meni sitten lasten harrastustoiminnan arvontaan nämä.. samalla rahalla olis saanu ne salaattiottimet

Vierailija
5/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sinä se imuri jollekin joka haluaa juosta niissä kasvohoidoissa ja sitten pyydä vaihtamaan päikseen.

Pidä myös tiukka puhuttelu noille lahjojen antajille että he eivät voi määräillä mitä sinä kaipaat. Jos ei mene yhäkään jakeluun niin jatkossa ostat jätesäkkirullan josta otat jokaiselle vääränlaisen lahjan tyrkyttäjälle yhden säkin lahjaksi. Roskaläjille arvoisensa asun voi siitä sitten tehdä.

Vierailija
6/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on samanlainen. Ei voi ostaa sitä mitä lahjansaaja toivoo, vaan haluaa aina yllättää jollain vielä kivemmalla.

Yllättäisi joskus ostamalla sitä mitä toivotaan. No tuleepa taas tori-kauppaa..

Mun anoppi on tässä myös mestari ja ostaa "tää oli niin kiva" -lahjoja toiveiden sijasta. Ehkä moni pitää tuollaisia käytännöllisiä tavaroita liian arkisina lahjoiksi?

Vierailija
7/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat sulle hemmottelua koska et tajua hemmotella itseäsi. He kokevat sun ansaitsevan hemmottelua. Osta itse uudet tylsät imurit, rätit ja mopit, jos sellaisia haluat. 

Vierailija
8/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja on lahja, ei mikään temutilaus. Osta itse imurisi jne. ja sano väärien lahjojen antajille, että pelkkä onnittelu tai jouluntoivotus riittää.

Ja lopeta niiden typerien koriste-esineiden ostelu meille, jotka sanomme selkeästi, että meille ei tarvitse ostaa lahjoja!

Vierailija
9/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastaisesta tilanteesta nousisi poru!! Toivoit lahjaksi kivaa 300€ kultakorua - saitkin stna uuden 600€ imurin!! >:(

Vierailija
10/10 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahja on lahja, ei mikään temutilaus. Osta itse imurisi jne. ja sano väärien lahjojen antajille, että pelkkä onnittelu tai jouluntoivotus riittää.

Ja lopeta niiden typerien koriste-esineiden ostelu meille, jotka sanomme selkeästi, että meille ei tarvitse ostaa lahjoja!

Itsehän nämä lahjan antajat kyselevät, että mitä haluat "tilata"!