Kuinka monta tehosterokotetta olisit valmis ottamaan?
Mikäli ihmisiä suositellaan ottamaan kolmas tehosterokotus, niin aiotteko ottaa sen, vaikka ensimmäisetkään eivät ole toimineet? Entä kuinka monta tehosterokotetta olisitte valmiita ottamaan? 2? 5? 8?!
Jos itse olisin tiennyt, ettei rokotteesta ole mitään hyötyä, niin en olisi ottanut ensimmäistäkään.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3, hyödyt on se että kuolleisuus nousee, niin kuin on tarkoitus.
Tämä on just näin.
koronakuolemat” jokaista miljoonaa ihmistä kohden seuraavat tunnontarkasti Israelissa jaettuhin rokoteannoksiin, jopa hämmästyttävällä tarkkuudella.Eli mitä enempi piikitetään sitä enempi "koronaan" kuolee porukkaa...
Joo, niin sen täytyy olla kun anonyymi vauvapalstatrolli niin sanoo! Vielä kun kuulisi saman faktan ypäjäläisen kansanparantaja Pertti Persposken skriimistä, niin asiasta voisi olla täysin varma!
Vierailija kirjoitti:
Otan niin monta kuin tarvitsee. Luotan asiantuntijoiden arvioihin. Miksi en luottaisi? Tiedän ihmisen fysiologiasta ja virusten leviämistavasta yms. tähän liittyvästä sen verran mitä lukiossa ja peruskoulussa on opetettu. Tämän lisäksi minulla on insinöörikoulutus. Ei minulla ole mitään kompetenssia väittää, että alan asiantuntijat ovat väärässä tai että heitä ei pidä uskoa. Netistä voi lukea kaikenlaista skeidaa mutta ei kai kukaan täysjärkinen usko suoraan kaikkea mitä netissä sanotaan. Sinne kun voi sisältöä tuottaa aivan kuka tahansa ja vielä naamioida sen vaikka tieteelliseksi tutkimukseksi.
Minä ainakin luotan enemmän vauvapalstan denialistien sekopäisiin horinoihin! Tarjoavathan he joskus harvoin jopa lähteen posketomille väitteilleen, joko rapsodiasta tai mv-lehdestä. 😉
Kun koronapassi sulkee ison joukon ihmisiä virallisen yhteiskunnan ulkopuolelle, niin tuloksena syntyy iso joukko varjoyhteisöjä. Niissä ihmisillä voi olla niukemmin aineellisia resursseja, mutta toisaalta virallisen yhteiskunnan laesita ei tarvitse piitata. Minkälaisia yhteisöjä aiotte perustaa?
Mä olen ottanut jo 3 ja tulen ottamaan niin monta kuin on tarpeen.
Oon hoitaja.
En ensimmäistäkään tehostetta. Tällä videolla haastatellut Pfizerin tutkijat sanovat, että luontainen immuniteetti on parempi kuin rokotteen antama. Saanevat varmaan seuraavaksi potkut ulostulostaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun koronapassi sulkee ison joukon ihmisiä virallisen yhteiskunnan ulkopuolelle, niin tuloksena syntyy iso joukko varjoyhteisöjä. Niissä ihmisillä voi olla niukemmin aineellisia resursseja, mutta toisaalta virallisen yhteiskunnan laesita ei tarvitse piitata. Minkälaisia yhteisöjä aiotte perustaa?
Millähän perusteella heidän ei tarvitse lakia noudattaa jos ovat Suomen rajojen sisäpuolella? Tuskin saavat tällaista erivapautta vaikka hiukan syyntakeettomilta toki vaikuttavatkin kun eivät voi käydä ottamassa paria rokotetta periaatteellisista syistä.
Otan tasan yhden enkä yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Jäykkäkouristusrokote uusitaan 10 v välein eli sitä olen ottanut neljä piikkiä, hepatiittirokotetta kolme.. mitä outoa siinä on, että koronarokotteita tarvitsee ottaa useampi? Ihan normaalia!
Tää kerran 10 vuodessa on mullekin sopiva tahti.
Otan niin monta kuin asiantuntijat suosittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa elää pitkän elämän, ihminen joutuu tekemään myönnytksiä ja ottamaan niin monta tehosterokotetta kun tarvitaan, muuten kuollaan pois, niin kuin kävi mustansurman aikana, kun rokotteista eikä lääketieteestä vielä tiedetty tarpeeksi.
Elämässä joutuu tekemään valintoja, joko elät tai kuolet, sillä viruksia on ollut vuosisatoja ja niihin rokottamattomat ovat antaneet hengensä. Luonto on kuitenkin voinakkaampi kuin ihminen.
Hei. Liika murehtiminen ja liika-ajattelu ei ikinä tiedä hyvää. Neuroosit haittaavat elämää ja tuovat stressiä. Stressi taas laskee puolustuskykyä.
Voitko mennä lässyttämään vaikka lapsilles ?
Eri
Että niinkuin mitä? Jokainen sanoo mielipiteensä, vaikka se olis eri kuin jollain muulla. Sinäkin saat lässyttää menemään.
Eri2.
Vierailija kirjoitti:
En ensimmäistäkään tehostetta. Tällä videolla haastatellut Pfizerin tutkijat sanovat, että luontainen immuniteetti on parempi kuin rokotteen antama. Saanevat varmaan seuraavaksi potkut ulostulostaan.
Miten te denialistit jaksatte jauhaa tuota? KUKAAN ei kiistä etteikö koronan sairastamalla saisi parempaa immuniteettia kuin rokotteella. Ketä tai mitä vastaan tuon itsestäänselvyyden jankkaaminen siis on suunnattu?
Vierailija kirjoitti:
Ja yksi hörhö kopioi typeryyksiään kaikkiin mahdollisiin koronaketjuihin. Ei tuokaan nyt NIIN loistava oivallus ollut, etteikö se yhdessä ketjussa riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa elää pitkän elämän, ihminen joutuu tekemään myönnytksiä ja ottamaan niin monta tehosterokotetta kun tarvitaan, muuten kuollaan pois, niin kuin kävi mustansurman aikana, kun rokotteista eikä lääketieteestä vielä tiedetty tarpeeksi.
Elämässä joutuu tekemään valintoja, joko elät tai kuolet, sillä viruksia on ollut vuosisatoja ja niihin rokottamattomat ovat antaneet hengensä. Luonto on kuitenkin voinakkaampi kuin ihminen.
Hei. Liika murehtiminen ja liika-ajattelu ei ikinä tiedä hyvää. Neuroosit haittaavat elämää ja tuovat stressiä. Stressi taas laskee puolustuskykyä.
Eihän sitä tarvitse stressata, mutta on ihan hyvä muistaa elämän realiteetit ja oma kuolevaisuus.
Vanhoilla ihmisillä, kun on elämänkokemusta ja nähnyt ties kuinka monta epidemiaa ja mitä se kylvää, rokotuksiin suhtaudutaan hyvin myötämielisesti, koska niistä on hyviä kokemuksia ja taas rokottamattomuudesta surullisia kohtaloita, kun on menettänyt lapsensa, sisaruksensa tai jokun muun läheisen, milloin tuberkuloosiin, polioon, vesirokkoon, espanjantautiin jne.
Ymmärrän tämän päivän nuorten rokotevastaisuuden, kun heillä ei ole olettyä elämää takana ja viimeisen 30v ollaan eletty onnekasta aikaa virusten suhteen, sillä niitä ei ole ollut muita kuin korona. Poliokin oli 50-luvulla. Sikainfluenssakin oli pientä, koronaan verrattuna.
Ja ottakaa se rokote, se on maailman sivun pelastanut ihmishenkiä ja hyödyt on suuremmat kuin haitat.
Vierailija kirjoitti:
Viruksia ollut vuosisatoja? Jos tietämys on tällä tasolla niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10-49 vuotiailla rokottamattomilla ilmaantuvuusluku tällä hetkellä n. 400. Kaksi kertaa rokotetuissa vastaavasti n. 60. Sairaalahoitoa tarvitsevista niin ikään valtaosa on rokottamattomia. Eli ei se nyt ihan niinkään ole, ettei ”rokotteista ole mitään hyötyä”
Jahas, tätäkin salaliittohörhö massa-alapeukuttaa, vaikka kyse on puhtaasta faktasta. Ei taida faktat sopia hopeavettä litkivälle palstavirologille.
Eihän rokotettuja enää testata, niin ei kai heidän ilmaantuvuuslukunsa ole iso. Vain pahimpia oireita saaneet rokottamattomat testataan.
Vierailija kirjoitti:
Otan influenssarokotteen vuosittain, joten koronarokote menisi siinä samassa.
Kurkkumätä- ja jäykkäkouristusrokotteen päivitän nykyohjeen mukaan 20 vuoden välein. TBE-rokote tarvitsee aikanaan tehosteen myös. Hepatiittirokotteen otin aikanaan matkustamisen takia, sekin sai täyden tehonsa vasta kolmen annoksen jälkeen. Ei nämä tehosterokotteet ole mikään uusi ja ihmeellinen juttu, en ihan ymmärrä tätä kohkaamista.
20 vuoden ja 6kk välein otettavat rokotukset ovat vähän eri juttu. Ei koronarokotteet toimi samoin kuin nuo vanhat joihin sitä vertaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10-49 vuotiailla rokottamattomilla ilmaantuvuusluku tällä hetkellä n. 400. Kaksi kertaa rokotetuissa vastaavasti n. 60. Sairaalahoitoa tarvitsevista niin ikään valtaosa on rokottamattomia. Eli ei se nyt ihan niinkään ole, ettei ”rokotteista ole mitään hyötyä”
Jahas, tätäkin salaliittohörhö massa-alapeukuttaa, vaikka kyse on puhtaasta faktasta. Ei taida faktat sopia hopeavettä litkivälle palstavirologille.
Eihän rokotettuja enää testata, niin ei kai heidän ilmaantuvuuslukunsa ole iso. Vain pahimpia oireita saaneet rokottamattomat testataan.
Mainitut ilmaantuvuusluvut olivat elokuulta - syyskuun alusta, jolloin testaamista ei vielä oltu vähennetty.
En ole ottanut yhtään koronapiikkiä. En pelkää yhtään ja sallin muille paljon, paljon piikkejä, jos se helpottaa pelkoja. Ilman muuta otan jäykkäkouristusrokotteen, kun on uusinnan aika.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ottanut jo 3 ja tulen ottamaan niin monta kuin on tarpeen.
Oon hoitaja.
Olen ottanut 2 ja tähän jää. Olen
Sairaanhoitaja.
Tämä on just näin.
koronakuolemat” jokaista miljoonaa ihmistä kohden seuraavat tunnontarkasti Israelissa jaettuhin rokoteannoksiin, jopa hämmästyttävällä tarkkuudella.
Eli mitä enempi piikitetään sitä enempi "koronaan" kuolee porukkaa...