Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen homoparin lapsi

Vierailija
27.11.2014 |

Kyllä, olen hetero. Ei, minua ei kiusattu koulussa. Ei edes yritetty kiusata kahdesta isästä. Ei, minulle ei tuputettu homopropagandaa, sukupuolineutraalisuutta tai yritetty käännyttää lesboksi. Kyllä, kasvoin lämpimässä, rakastavassa kodissa, jossa ei juopoteltu, narkattu tai pidetty homo-orgioita. Minusta kasvoi ihan tasapainoinen nainen. En ole joutunut lapsuuteni takia kärsimään mitenkään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että olet nainen. Poikana sua olis hyväksikäytetty ja oisit nyt huonohampainen narkomaani.

Vierailija
42/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten mielestäsi oikeutettua että on kaksi äitiä eikä kaksi isää? Törkeää. Yhtälailla isä voi olla paljon parempi lapselle kuin äiti. Ei ole kyse ihmisten sukupuolesta, vain persoonasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvä saada I$I$-Sannan lasten kommentit tähän keissiin.

Vierailija
44/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukset ovat osoittaneet että lapsi tarvitsee vain kaksi rakastavaa vanhempaa, sukupuolella ei väliä. Eikä mies tai nainen, mies tai mies tai nainen tai nainen ole mikään toistaan parempi. Älkää edes väittäkö vastaan.

Vierailija
45/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että homopuoltajilla ei ole mitään hajua miehen ja naisen henkisistä ja biologisista eroista ja miksi lapsi tarvitsee molemmat.

Lol, itse vain pistät väitteitä tänne mutu-tuntumalla. Väittelepä niitä tuhansia tutkimuksia vastaan joiden mukaan homovanhemmat ovat yhtä hyvät kuin hetero.

Vierailija
46/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. Olisin voinut vaihtaa paskat heterovanhempani tuohon mitä ap:lla oli.

Vierailija
47/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika homosti asiat,mutta ei se haittaa tsemppiä.

Vierailija
48/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastaat siihen, että minä sanon: Minulle oma äitini on ollut todella tärkeä koko lapsuuteni ja nuoruuteni ajan. Isäni ei olisi koskaan pystynyt antamaan samanlaista esimerkkiä ja käymään samoja asioita kanssani läpi. Kokisin huutavaa vääryyttä, jos olisin joutunut kasvamaan kahden isäni kanssa, ilman biologista äitiäni. 

Onko sinulla oikeus päättää minun ja muiden puolesta, että äiti ei ole tarpeellinen lapsille, jos heillä on kaksi isää?

Todella rakkautta tihkuvaa tekstiä.

Tässä tiivistyy konkreettisesti homofo*bikkojen ym hi*huleiden ajatusmaailma. Kaikki ihmiset, jotka ajattelevat ja elävät erilaista elämää, ovat heille uhka. 

Oletteko arvon hi*hulit joskus kuulleet jossakin jonkun homon sanoneen, että heteroperheet pitää lakkauttaa? Eivätkö he nimenomaan ole vain halunneet, että heilläkin on oikeus elämään rakkaidensa kanssa?

Minä olen varttunut onnellisessa perheessä, jossa oli kaksi rakastavaa vanhempaa, isä ja äiti. Minulla on on ollut ihana äiti ja hän on ihana vieläkin, vaikka alzheimer on persoonaa muuttanutkin. Minusta sattui tulemaan hetero ja elän ihan tavallisessa heterosuhteessa. Silti en koe missään määrin yhtäkään homoperhettä uhkaksi omalle parisuhteelleni, enkä edes ymmärrä, miten he voisivat kyseenalaistaa oman äitini, tai vaimoni äitiyttä?

Onnellisen lapsuuden saavuttaminen ei ole pätkääkään kiinni siitä, mitä sukupuolta vanhemmat ovat, vaan minkälaisia he ovat vanhempina ja ihmisinä. Minulla kävi tuuri, että sain laajasydämiset ja rakastavat vanhemmat ja sain heiltä kasvatuksen, jossa ei suhtauduta syrjivästi kehenkään, kuuluivat he sitten mihin vähemmistöön tahansa.

Rakasta niin sinuakin rakastetaan.

M46

Vierailija
49/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että homopuoltajilla ei ole mitään hajua miehen ja naisen henkisistä ja biologisista eroista ja miksi lapsi tarvitsee molemmat.

Ei tarvitse olla puoltaja. Kyllä huomaa kuinka jotkut ovat pihalla kuin lumiukot kommenteineen. Kun puhutaan kasvattamisesta ei ole mitään "biologista" oikea väärä-asetelmaa. Sillä ei ole mitään väliä kasvattaako lapsen nainen-nainen pari tai mies-mies pari tai se "perinteinen" nainen-mies pari.

Sillä vain on väliä, että lapsesta huolehditaan ja että hänelle taataan hyvät kasvu olot.  Tähän pystyy näillä kaikilla komboilla. Ihmisen pystyy kasvattamaan yksinkin. Joskus se on jopa parempi että se yh-äiti pitää huolta lapsesta tai toisinpäin. Kaikista kasvaa terveitä jos on kasvaakseen. Turha vedota väitteeseen että lapsi kaipaa sitä toista. Sillä oikeasti voi olla niinkin ettei kaipaa.

Vierailija
50/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastaat siihen, että minä sanon: Minulle oma äitini on ollut todella tärkeä koko lapsuuteni ja nuoruuteni ajan. Isäni ei olisi koskaan pystynyt antamaan samanlaista esimerkkiä ja käymään samoja asioita kanssani läpi. Kokisin huutavaa vääryyttä, jos olisin joutunut kasvamaan kahden isäni kanssa, ilman biologista äitiäni. 

Onko sinulla oikeus päättää minun ja muiden puolesta, että äiti ei ole tarpeellinen lapsille, jos heillä on kaksi isää?

Ne kaksi isäähän eivät olisi sama henkilö. Olisi aivan mahdollista, että molemmat olisivat loistavia vanhempia tai ainakin toinen, jos he kerran olisivat sinut adoptoineet vapaasta tahdostaan. Voimme aina jossitella joutavia vaikka iäisyyden. Adoptio-oikeuden antaminen homopareille avaa myös ovia lapsille, jotka tarvitsevat paremman kodin tai kodin ylipäätään. Adoptiovanhemmat syynätään tarkkaan, että voiko heille antaa adoptiolasta, toisin kuin ihan hedelmällisiä heteropareja ei syynätä. Ei ole mitään "oikeutta" joka lapselta riistetään antamalla adoptio-oikeus homopareille. Jatkuvasti syntyy vahinkolapsia, joille toinen tai jopa pahimmassa tapauksessa molemmat vanhemmat ovat syystä tai toisesta katkeria hänen syntymästään. Lisääntymiseenkin tulisi olla melkein yhteiskunnan lupa, mutta eipä lähdetä nyt sille raiteelle.

Vierailija
51/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoivatko he sperman anuksesta, ja laittoivat puutarhaan itamaan? Tuskin.

Ja tulit elamanpuuksi?

Tuskin sitakaan.

Mutta.

Et ole homoparin lapsi.

Vierailija
52/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

htep kirjoitti:

Ja tulit elamanpuuksi?

Tuskin sitakaan.

Mutta.

Et ole homoparin lapsi.

Mutta sitten kun olet tullut jumalan lapseksi voin sanoa:

..........Se tarkoittaa: .Paikassa nimelta MeS-GeT, sinun napanuorasi on leikattu, sinut on erotettu pahasta.........

Silloin se on mahdollista.

Vierailija
53/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

htep kirjoitti:

htep kirjoitti:

Ja tulit elamanpuuksi?

Tuskin sitakaan.

Mutta.

Et ole homoparin lapsi.

Mutta sitten kun olet tullut jumalan lapseksi voin sanoa:

..........Se tarkoittaa: .Paikassa nimelta MeS-GeT, sinun napanuorasi on leikattu, sinut on erotettu pahasta.........

Silloin se on mahdollista.

Se etta elat elaman antajista... .. Sinulla on siis elama.

Vierailija
54/54 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaksi isäähän eivät olisi sama henkilö. Olisi aivan mahdollista, että molemmat olisivat loistavia vanhempia tai ainakin toinen, jos he kerran olisivat sinut adoptoineet vapaasta tahdostaan. Voimme aina jossitella joutavia vaikka iäisyyden. Adoptio-oikeuden antaminen homopareille avaa myös ovia lapsille, jotka tarvitsevat paremman kodin tai kodin ylipäätään. Adoptiovanhemmat syynätään tarkkaan, että voiko heille antaa adoptiolasta, toisin kuin ihan hedelmällisiä heteropareja ei syynätä. Ei ole mitään "oikeutta" joka lapselta riistetään antamalla adoptio-oikeus homopareille. Jatkuvasti syntyy vahinkolapsia, joille toinen tai jopa pahimmassa tapauksessa molemmat vanhemmat ovat syystä tai toisesta katkeria hänen syntymästään. Lisääntymiseenkin tulisi olla melkein yhteiskunnan lupa, mutta eipä lähdetä nyt sille raiteelle.

"Lisääntymiseenkin tulisi olla melkein yhteiskunnan lupa, mutta eipä lähdetä nyt sille raiteelle" 

Kylla siina nyt kuitenkin on viety rinta lapsen suusta. Kommentoija kirjoittaa pahuudessa ihannoiden valetta.

Minulle todellakin on synti, etta lapselta "viedaan maitoa antava rinta suusta" Se voi tapahtua suoraan, tai muun pahan seurauksena mita maailmassa on. Mutta niin taalla toistaiseksi tapahtuu.