Onko täällä kyhytkasvuisia? Millaista kommenttia saatte kaduilla?
Kertokaa kiinnostaa. Miten yllätte hyllyille? Onko avustaja aina mukana?
Kommentit (24)
Jännä. Hyvin jännä. Ootko aloittaja simpeleeltä?
Itseltäni kysytään usein: "Menetkö aina siitä mistä aita on matalin?"
Joku saattaa joskus sanoa, että; 'päivää että pätkähti'.
Joskus huudetaan "Hei Uniikki menee tuolla".
Täällä yksi :) Olen tällä hetkellä pätkätöissä varastolla kun tuli pikkurahan puutetta.Työni on korkeakeräilijällä ajamista ulkona joten pidon parantamiseksi renkaisiin on asennettu tappirenkaat.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi :) Olen tällä hetkellä pätkätöissä varastolla kun tuli pikkurahan puutetta.Työni on korkeakeräilijällä ajamista ulkona joten pidon parantamiseksi renkaisiin on asennettu tappirenkaat.
Eikös varastotyö ole sellaista alipalkattua? Äkkiä tulee mitta täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lyhyesti, kiitos !
Kyllä minä ainakin mielelläni luen pitemmästikin kokemuksia tästä aiheesta. Aihe kiinnostaa minua ehkä siksikin, että olen itse lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin mielelläni luen pitemmästikin kokemuksia tästä aiheesta. Aihe kiinnostaa minua ehkä siksikin, että olen itse lyhyt.
Juu saa kertoa pitkästikin en halua rajoittaa. Aihe on kiinnostava minustakin , t ap
tarkoitus kartoittaa miten voitaisiin helpottaa pikkukokoisten elämää ja mitä välttää?
Onko Tanhupallo ollut kivaa seurattavaa lyhytkasvuisista?
Itse olen monesti miettinyt, uskooko lyhytkasvuiset korkeampiin voimiin?
Ihan siis fiilispohjalta tällaista joskus funtsinut ja kelaillut.....
Onhan se ikävää että lyhytkasvuisista vitsaillaan mutta ei kannata välittää pätkän vertaa.
Lapsestani (poika) tulee tod. näk. erittäin lyhyt mieheksi. Aion suositella hänelle lyhytkasvuista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös varastotyö ole sellaista alipalkattua? Äkkiä tulee mitta täyteen.
Onhan se.Onneksi töihin on edes lyhyt matka.
Onneksi, pitkän päälle kävisi rankaksi.
Pojittelua saa kuulla. Ja vieläpä naisilta… Että se siitä tytöttelystä… Anyway, olen siis 162 senttiä "pitkä". Kaupassa saa lähes aina pyytää apua. Harvemmin mitään ylähyllyiltä tarvitsee, mutta jos tarvitsen, niin en ikinä pyydä apua naisilta, vaan vain miehiltä. Työpaikalla saan onneksi itseni näyttämään pidemältä toimistotuolilla! ^-^ Mies24
Vierailija kirjoitti:
Pojittelua saa kuulla. Ja vieläpä naisilta… Että se siitä tytöttelystä… Anyway, olen siis 162 senttiä "pitkä". Kaupassa saa lähes aina pyytää apua. Harvemmin mitään ylähyllyiltä tarvitsee, mutta jos tarvitsen, niin en ikinä pyydä apua naisilta, vaan vain miehiltä. Työpaikalla saan onneksi itseni näyttämään pidemältä toimistotuolilla! ^-^ Mies24
Olen 160 cm nainen enkä ole koskaan joutunut pyytämään apua kaupassa.
En saa mitään kommentteja, koska asun pienellä paikkakunnalla ja kaikki tuntevat tai ainakin tietävät minut. Silloin, kun käyn jossain muualla, ihmiset voivat kyllä katsoa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkeleet on vaikea saada, koska ne on niin kaukana reunasta, kuten myös jäätelöt. Limpparit ovat ylähyllyllä, kuten myös pasta ja noodelit. Tokmannilla asiointi on lähes mahdotonta… Mies24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et varmaan kun seisot ostoskärryissä.