Mitä noi Tahdon jutut on facebookissa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:18"]
http://jean9.net/tahdon/ muokkaamalla profiilikuvasi näytät tukesi tasa-arvoiselle avioliittolaille. :)
[/quote]
Kokkolan seudun vihreitten pj, ja ehdolla vaaleissa keväällä, tämä henkilö joka tämän on tehnyt :) Hyvä Kokkola!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:35"]
Puhumattakaan niistä söpöistä pikku poikalapsista, joita viimein homotkin pääsevät paijaamaan.
[/quote]
Homo ei ole yhtä kuin pedofiili, urpo!
Mä en ymmärrä ton rasa-arvoisen avioliittoaan tarkoitusta. Miksei rekisteröity parisuhde riitä?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:46"]Jokaisen vihervasurin täytyy laittaa se, ettei kukaan vaan luule, että itse ois joku oikeisto konservatiivi Räsäs-fani. Ei oikeesti, mutta vähän tuollaiselta huomionhaulta vaikuttaa. Halutaan tehdä selväksi, että itse on niin avarakatseinen että. Halutaan olla voittajien puolella ja tuollahan se on kätevä osoittaa, ilman että tarvitsee konkreettisesti kenenkään oikeuksia puolustaa.
[/quote]Voitko uskoa että ihmisoikeuksien puolustajat tekevät sitä koko ajan, se on yksi perusarvoistamme.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:25"]Eipä ole muuten tullut yhtään sellaista profiilikuvan vaihtoa vastaan. Ei ole ainakaan meidän kääkkien kesken siis mikään villitys.
Terveisiä tynnyristä, rva +40
[/quote]Vanhemmat ihmiset eivät osaa muokata kuvia yhtä näppärästi kuin nuoremmat. Ei se kuitenkaan tarkoita sitä että lakia vastustetaan.
Rekisteröidyssä parisuhteessa ei ole esimerkiksi perimisoikeutta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:30"]Kyllähän noilla hassunhauskoilla some villityksillä onkin maailmaa pelastettu hurjan paljon. Samaa nää movemberit. Mikä järki näissä on ja mikä geeni multa puuttuu ettei koskaan tulis mieleenkään lähteä mukaan?
[/quote]Movember kerää rahaa eturauhassyövän tutkimiseen. Hyvä potti joka vuosi.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:18"]
http://jean9.net/tahdon/ muokkaamalla profiilikuvasi näytät tukesi tasa-arvoiselle avioliittolaille. :)
[/quote]
Kiitos linkistä! Jopa minä osasin!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:35"]Kyseessä on kampanja, jolla tahdotaan antaa homoille oikeus tilata itselleen adoptiolapsi. Ihanaa, aatelkaa miten mukava olisi sellaisena murrosikäisenä tyttönä käydä kuukautisside- ja rintaliiviostoksilla trendikkäiden homomiesten kanssa! Puhumattakaan niistä söpöistä pikku poikalapsista, joita viimein homotkin pääsevät paijaamaan. Lesboillahan on jo hedelmöityshoitojen ansiosta ollut laillinen oikeus omistaa lapsi.
Kuten Pekka Haavisto totesi lakiehdotuksesta:
"Kokonaissaldo kallistuu onnellisemman Suomen puolelle, kun kaikki voivat toteuttaa omia unelmiaan."
[/quote]
Oi, oispa ihanaa saada homoista shoppailuseuraa! <3