Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää nykyajan suomalainen köyhä?

Vierailija
27.11.2014 |

ja miten asuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nainen, jolla huonosti värjätyt ja leikatut hiukset, etenkin punaiset.

Näppyjä naamassa. Nikotiinin kellastamat hampaat ja sormet, muutama tatuointi näkyvällä paikalla, ehkä pari lävistystä kasvoissa.

Pukeutuu liian pieniin Crazy age-farkkuihin ja tissitoppiin, huonolaatuisiin korkkareihin, joissa korot menee kävellessä killiin.

Vierailija
2/7 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu vuokralla. Kämppä voi olla joku viihtyisä, koska huonekaluja saa osarilla.

Tai kaatopaikka, kaikkea keskenään epäsopivaa rojua on haalittu sieltä täältä, koska rahat on mennyt kaljaan  ja tupakkaan. Lapsilla ei omia huoneita, ruma kerrosänky, ja rumat kirjoituspöydät, likainen matto ja rikkinäiset lelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen käytös ja ulkonäkö. Eli shokkiväriä, väärän kokoista, paljon korua ja blingiä... Santsataan kamalasti johonkin merkkilaukkuun, jotta näytettäisiin rikkailta.

Vierailija
4/7 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä mies on yksinkertaisen oloinen, joko lihava tai tosi laiha, keskimääräistä lyhyempi, kaljuuntuva tai ylikasvanut ruuhkatukka, tai idiottikampaus (sivuilta siili ja keskeltä pysty).

Polttaa ketjussa, rassaa autoja tai mopoja, juo paljon alkoholia. Ei osaa huolehtia hygieniasta. Kulkee likaisissa vaatteissa ja rumissa kengissä. Ajaa vanhalla autolla. Lapsia monelle eri naiselle ja elarit on rästissä. Silmälasit on paskaset jos sellaiset omistaa. Syö paljon eineksiä, röyhtäilee ja piereskelee avoimesti. 

Vierailija
5/7 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen hoikka ja pienikokoinen, hiukset eivät kovin nätit mutta aina on puhdasta vaatetta ja peseydyn tarpeeksi usein :D Pukeudun ihan siististi, vaatteet eivät ole uusinta uutta mutta ovat sopivankokoisia ja asiallisia. Kotona sitten mitä sattuu 15v. vanhoja paitoja tms. 

Koti on välillä sotkuinen muttei koskaan likainen, huonekalut ovat aika vanhoja nekin mutta kohtuullisen laadukkaita. Sisustusta ei ole pystynyt laittamaan, lahjaksi saaduilla ja käytettynä ostetuilla on saanut vähän ilmettä asuntoon, aika yksinkertaista tyyliä suosin.

Vierailija
6/7 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen faktisesti köyhä. Olen akateemisesti koulutettu ja ollut vuosia töissä ulkomailla. Suomeen palattuani olen lipsahtanut työmarkkinatuelle. Säästöt ovat kuluneet muuttoon ja uuden kodin rakennukseen. Asun kaupunginvuokra-asunnossa. Koti on sisustettu Ikealla. Pukeudun ajattoman muodikkaasti. Joukossa on merkkituotteitakin ajalta, jolloin olin töissä. Nyt ostan kaikki kirpputorilta. Vaatteeni ovat puhtaita, siistejä, nypyttömiä ja hyvin istuvia. Siis kun käyn ulkona. Urheilen, joten kroppani on hyvässä kuosissa. En tupakoi. Alkoholia käytän harvoin, kun raaskin viiniä ostaa.

Vierailija
7/7 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene facebookkiin ja katso finnish alternative models sivut. Käsittääkseni kaksi kymmenestä käy töissä ja loput on kelan maksamalla rahalla hulluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi