Ongelma miehen naispuolisesta ystävästä
Kirjoitan tänne vasta nyt vaikka tapahtumista on jo aikaa, koska en saa asialta mielenrauhaa ja tämä painaa edelleen mieltäni paljon.
Mieheni kävi ennen paljon baareissa ilman minua. Asia oli ihan ok ja keksin itsellenikin tekemistä aina silloin enkä ajatellut, että mikään olisi vialla. Mieheni kertoi aina, että oli miespuolisen ystävänsä kanssa ja uskoin kaiken kummempia kyselemättä. En muista miksi, mutta jossain vaiheessa aloin epäilemään, että selkäni takana tapahtuu jotain mistä en tiedä ja (tiedän että tämä on väärin), menin tutkimaan mieheni puhelinta.
Huomasin, että mieheni oli viettänyt aikaa monta kuukautta joka viikonloppu minulle tuntemattoman naisen kanssa. He olivat jutelleet paljon facessa usein kun olin itsekin paikalla (mies oli mennyt vessaan tai muualle "piiloon").
viesteistä huomasi selvästi, että nainen oli ihastunut mieheeni. Heillä oli selkeästi ollut hauskaa ja nainen oli laittanut viestejä heidän yhdessä ottamistaan kuvista ja hauskoista hetkistä..
Kerroin miehelle asiasta ja hän sanoi heidän olevan vain ystäviä ja ettei hän ollut kertonut heidän tapaamisistaan, koska hän tiesi minun suuttuvan.
Odotin tapaamisien loppuvan, mutta mies silti tapasi naista ja kun pyysin päästä mukaan, mies sanoi etten pääse sillä en osaisi käyttäytyä (olisin tälle naiselle ikävä tms).
Asiasta on nyt aikaa ja juttu on puhuttu läpi monesti ja sovittu, mutten siltikään saa mielenrauhaa ja tuntuu, että on vielä kaikkea mitä en tiedä.
Mitä voin tehdä? Mitä itse tekisitte?
Kommentit (23)
Olen ollut samassa tilanteessa ja siksi tiedän että et usko kun sanon, että paskat ne mitään kavereita on. Jos mies menee vessaan puhuun puhelimeen ja syyttää sinua liian mustasukkaiseksi niin petturihan se on. Miehelläsi on muitakin naisia kuin vain sinä, mutta et tietenkään usko sitä vielä, et ennen kuin olet käynyt "pohjalla", toisin sanoen, vasta sitten kunnes todisteita ja "kiinnijäämisiä" on tullut liikaa. Ja muuten, sitten kun mies jää rysän päältä kiinni ja et enää muuten usko hänen valheitaan, hän tulee jättämään sinut ellet itse ehdi ensin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:07"]Oletteko oikeasti noin tyhmiä? Jos mies ei halua esitellä teitä NAISpuolisille ystäville sillä verukkeella, että ette osaa käyttäytyä, niin ei ne mitään pelkkiä ystäviä ole... Jotain panosuhteita ja muita tällaisia ne on. Vai oletteko oikeasti niin sairaalloisen mustasukkaisia, että kävisitte räyhäämään jollekin miehen naispuoliselle kaverille ilman syytä? Tuskin.
[/quote]
Kiitos herättelystä. Tuo sanomasi on järkeenkäyvää.
Voisin kuvitella, että nainen voisi olla hänen entinen panokaverinsa ja välit olis "jäähtyneet" kaveritasolle. En nimittäin usko, että mies kuitenkaan pettäisi. Vaikka mistä sen koskaan tietää, jos vaikka olisi jotain pienempää kiehnäämistä tms ollut.
T. 13
Älä rukoile, älä käyttäydy enää niin kuin olet käyttäytynyt ja älä nalkuta toisesta naisesta enää ollenkaan. Tästä ihmisestä on tullut sinulle nyt pakkomielle ja miehesi pulttaa sinulle taatusti pian asian takia. Eihän nyt kukaan jaksa jatkuvaa hiillostamista ja inttämistä!
Anna miehen mennä ja tehdä mitä haluaa, et omista häntä ja et voi hänen ajatuksiaan kahlita. Jos mies haluaa toisen kanssa olla, niin sitten hän on ja sinä voit tosiaan nostaa kytkintä siinä vaiheessa. Jos taas mies on sinun kanssasi, niin pidä huolta, että et käytä yhteistä aikaanne lapselliseen märinään. Rauhoitu siis ja keksi jotakin fiksumpaa ajanvietettä.