Tyttö tuli kaveriltaan ja HELVETTI sentään
on värjänny siellä päänsä pinkiksi . Minä sanoin että EI värjätä pinkiksi kun sitä minulta kysyi.
Kommentit (51)
Mun mutsi tuli kerran kotiin ja löysi minut sieltä uusine vihreine hiuksineni (olin 11v.), naurattaa näin jälkeenpäin, että millasetkohan pultit se sisäisesti veti, vaikka ulospäin näyttikin pokerinaamaa...
Sehän on nyt muotia, miksei voisi kokeilla?
Tytön hiukset eivät ole perheen hiukset. Herätys.
En mäkään antais värjätä. Teininä haluisin värjätä, onneks äiti ei antanut. Nyt mulla on upeat paksut vaaleat raidoitetut ja hyväkuntoiset, pitkät hiukset. Ei kannata pilata hiuksia värjäämällä.
Älä yhtään ihmettele jos et saa läheistä suhdetta luotua lapsesi kanssa. Jotain suhteellisuudentajua hei. Voit vain katsoa peiliin.
Värit ovat kemikaaleja. Ei kannata kovin nuorena aloittaa. Aina joku allergisoituu pahasti. Ei ap.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:09"]
En mäkään antais värjätä. Teininä haluisin värjätä, onneks äiti ei antanut. Nyt mulla on upeat paksut vaaleat raidoitetut ja hyväkuntoiset, pitkät hiukset. Ei kannata pilata hiuksia värjäämällä.
[/quote]
Niin eihän sille mitään voi jos on niin heikko hiuslaatu, että kärsii värjäyksistä. Olen värjännyt 15 v. ja pääni on nähnyt niin punaista, blondia kuin brunetteakin sävyä ja silti mulla on hiukset alaselkään, yhtä paksut kuin intialaisilla naisilla parhaimmillaan ja kaksihaaraisia löytyy ehkä yksi parin kuukauden välein.
Miksi sitten raskaana olevan hiustenvärjäystä moralisoidaan? Ihan yhtä lailla teinille on haittaa niistä myrkyistä kuin kelle tahansa muulle..
En mäkään saanu värjätä ees tavallisen vaaleiks ton ikäsenä :D
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:09"]En mäkään antais värjätä. Teininä haluisin värjätä, onneks äiti ei antanut. Nyt mulla on upeat paksut vaaleat raidoitetut ja hyväkuntoiset, pitkät hiukset. Ei kannata pilata hiuksia värjäämällä.
[/quote]
Juu, semmonen maantienharmaa onkin niin nätti mikä mulla olis jos en värjäis. Olen värjänny teinistä asti ja ihan hyvässä kunnossa hiukset ollu aina.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:09"]
[/quote]
Pälli, ei ne samat hiukset loppuelämää ole päässä, kyllä sieltä uutta karvaa kasvaa ja nuoruuden kokeilut napsitaan pois.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:09"]
[/quote]
Pälli, ei ne samat hiukset loppuelämää ole päässä, kyllä sieltä uutta karvaa kasvaa ja nuoruuden kokeilut napsitaan pois.
[/quote] niin ja muutenkin ne kasvavat tietyn aikaa ja tippuvat lopulta pois.
APUA sillä saattaa olla jo kiitorataki tai viel pahempaa POSLIINI.
Kyllähän terveysviranomaset on antanu suomessa suosituksen että alle 16 vuotiaana ei kannata käyttää kestovärejä sen kemikaalikuorman takia mitä ne keholle aiheuttaa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:03"]
Mitä väliä!
[/quote] Taitaa äitiä hävettää :D
Mä pyydin 14-vuotiaana äitin lupaa hiustenvärjäykseen ja kun lupaa ei tullut värjäsin itse!
Oma lapsi 13v ja olen vaalentanuy hänen hiukset
Mannerheimin lastensuojeluliitolta tuli esite 7-luokkalaisen vanhemmille. Siinä sanottiin, että sen ikäinen saa päättää itse ulkonäöstään ja myöskin huoneensa sisustuksesta.
Pinkit hiuksethan on just hienot! Vaikkakaan en itse enää 27-vuotiaana sellaisia itselleni sellaisia halua. Joten kokeilkoon ne nuoret sellaisia. Niille ne sopii!