Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö se ole nyt selvää, että Kuopion äiti ei ollut psykoosissa?

Vierailija
27.11.2014 |

Poliisi on kuulustellut äidin jo pariin otteeseen ja esittänyt, että tieto tapahtumien kulusta on luotettavasti tiedossa. Eikö se silloin tarkoita, että psykoosi on poissuljettu - häntä ei oltaisi voitu kuulla jos hän olisi sellaisessa tilassa. Tuo pari viikkoa teon suunnittelua, eikö sekin vahvista asian?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuula päähän näille lastensa murhaajille!

Vierailija
2/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä on ollut mutta murhaavan raaka teko ja järkyttävää. Lapset tietysti surettaa eniten, miten joku voi. Myös kaamea kohtalo isälle ja muille omaisille, eikä ole murhaajankaan läheisillä hyvä olla. Liian raakaa vieraankaan ajatella pineten tuntemuksia ja kärsimystä. Mikään rangaistus ei ole tekijälle tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä psykoosia on eri "tasoisia" joku kykenee lähes normaalisti elämäänkin ja suunnittelemaan esimerkiksi tekonsa. Sen näkee varmaan vasta kun annetaan lausunto oliko syyntakeinen.

Vierailija
4/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:14"]

Mikään rangaistus ei ole tekijälle tarpeeksi.

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
5/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko se potkut vai mitä tapahtui?

Vierailija
6/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon missä vaan, mutta sekasin se on kuin seinäkello. Ei ole yhteiskuntakelpoinen, mutta yhtä älytöntä se on haluta tappaa se mutsikin.

Vierailija
7/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi on vain yksi mielisairauden muoto. Kyllä silti voi olla sairas, vaikkei olisi psykoosissa. Hänellähän on ollut  " loppuunpalaminen" kahdesti aiemmin.

Vierailija
8/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli että olisi bipo. Sehän saattaa altistaa vielä psykoosillekin.

Vierailija
9/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minunkin on epäilty olleen psykoosissa, eikä kukaan suostunut muutama päivä jälkeenpäinkään sanomaan pitääkö asia paikkaansa vai ei. Yhä siellä papereissa taitaa ties mitä "mahdollisia lapsivuodepsykooseja" lukea. Silti koko ajan minua jututettiin hoitohenkikökunnan toimesta, en ollut muissa maailmoissa mitenkään muuten kuin yhden oireeni suhteen ja yhäkään en itse koe olleeni siinäkään), ja psykologi totesi varsin pian työkykyiseksi, jolloin tahdonvastainen hoitopäätös purettiin.
Tänäkin päivänä olen ihan yhtä hullu, en vain uskaltaisi puolustaa itseäni yhtä äänekkäästi, ja varmaankin osaisin vastaavassa tilanteessa olla rauhallisempi.
Eli minä en ainakaan tekisi mitään johtopäätöksiä tuollaisten uutisten perusteella kenenkään terveydentilasta. Ja tietysti kun itsekin on jutellut kaikenlaisten ihmisten kanssa siellä suljetulla, ja nähnyt kuinka nopeasti ihmisten tila muuttuu... Eipä niitä varmaan tarvitsisi kuukausien mittaisia mielentilatutkimuksia tehdä kun diagnoosit olisivat yhtä helppoja kuin av-mammalle.
Olen muuten useampia omien sanojensa mukaan ainakin mielentilatutkittavia tavannut. Mielenkiintoista oli jutella.

Vierailija
10/10 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielentilatutkimushan sen sitten aikanaan kertoo, oliko vai ei.