Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Televisio olohuoneessa?

Vierailija
03.08.2023 |

Katsomme todella vähän telkkaria, mutta ajattelin, että pitäisin sen kuitenkin olohuoneessa.

Mutta miten sijoittaisi sen? Pitäisikö sen osana istuskeluryhmää vai laittaako erikseen kahden nojatuolin kanssa?

Mitrn teillä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on oma asiasi. Monella on Tv ,mutta hyvin harvoin edes katsovat sitä.Kuuluu vaan kalustoon,kuten ennen kirjahyllyt.

Vierailija
2/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin seinätelineen ja jolloin sitä voi kääntää eri suuntiin. Ei tarvitse sisustaa telkkaria erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina telkkari päällä, en osaa olla ilman sitä. Olen sijoittanut sen sohvaryhmän vastapäiselle seinälle, koska tykkään pötkötellä telkkaria katsellen.

Vierailija
4/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavempi se on porukassa katsoa kuin jokainen yksin eristyneenä omalla laitteellaan. Meillä myös pelataan tv:n kautta seurapelejä yhdessä, joten olkkari on siihen paras

Vierailija
5/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavempi se on porukassa katsoa kuin jokainen yksin eristyneenä omalla laitteellaan. Meillä myös pelataan tv:n kautta seurapelejä yhdessä, joten olkkari on siihen paras

Meillä se kotona telkan katselu yhdessä on jäänyt niin vähiin etten edes muista milloin sellaista olisi tapahtunut.

Mökillä on isompi telkkari tuvassa ja sitä on satunnaisesti katsottu juhlapyhinä ja lauantai-illan leffat.

Kotona telkkaria on käyttänyt lähinnä teini ja kaverinsa jotka katsobeet vanhoja leffoja videonauhurilla😂

Vierailija
6/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdessä kaukaisemmassa nurkassa. Katsotaan vain silloin jos halutaan nähdä isompia spektaakkeleita isommassa koossa (tyyliin jotain urheilua tai kuninkaallisten häitä).

Joskus oli olkkarissa, mutta kaapissa. Ovet suojasivat pölyltä, eikä iso möllötin oikein kauniskaan ole.

Vierailija
7/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osattu päättää, nii meillä on sit 3 telkkaa. Ja yks varastossa.

Vierailija
8/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole olkkarissa kuin yksi kolmen istuttava sohva, kun sinkku olen, ja sitä vastapäätä on lipasto, jonka päällä iso televisio.

Vierailija
9/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoroitu TV-teline/-nostin, jolla töllön voi nostaa esiin kaapista, sängyn takaa, muusta piilosta vain silloin harvoin kun sitä katsellaan.

Parilla satasella pitäisi saada verkkokaupoista.

Vierailija
10/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todella iso neliön mallinen olkkari ja sinne on todella vaikea sijoittaa telkkaria. Optimi olisi että se olisi sohvaa ja tuoleja vastapäätä, mutta kun ei ole mitään seinää niin että selä telkkarin että sohvan takana olisi seinä.

Ap

Vierailija
11/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Ostin aikoinaan 55 tuumaisen telkun ja se on aika hallitsevan suuri. Vaihdoin sen 42 tuumaiseen ja se on riittävä, suhteessa ohjelmien laatutasoon. Pienempikin riittäisi. Olkkari on 32 neliömetriä.

Vierailija
12/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on todella iso neliön mallinen olkkari ja sinne on todella vaikea sijoittaa telkkaria. Optimi olisi että se olisi sohvaa ja tuoleja vastapäätä, mutta kun ei ole mitään seinää niin että selä telkkarin että sohvan takana olisi seinä.

Ap

Ei sohvan tai nojatuolin tarvitse olla seinää vasten. Esim näin https://i.pinimg.com/1200x/43/63/b0/4363b0b7bfa4d210869041f0043cdc99.jpg

Vierailija
13/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä seurapelejä voi pelata tv:n kautta ja miten?

T:Boomer

Vierailija
14/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole telkkaria olohuoneessa. Todella toimiva ja hyvä päätös. Sitä tulee katsottua tosi vähän. Jos se on, se tulee avattua ja tuijotettua jotain tyhmää, joka ei tosiasiassa edes kiinnosta. Katson sitten suunnitellusti ne ohjelmat, jotka haluan katsoa. Hulluinta on välillä se, kun joku kutsuu kylään ja sitten olohuoneessa on tv auki ja kaikki tuijottavat sitä.

Vierailija
15/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on telkku mun pleikkarinpeluuta varten. Mihinkään muuhun sitä ei tule käytettyä. Sarjat yms katsellaan molemmat omilta tableteilta.

Vierailija
16/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain olen nähnyt tv-kaapin missä on piilossa silloin, kun sitä ei katsota.

Vierailija
17/17 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista voi katsoa myös niitä suoratoistopalveluja. Onhan se paljon mukavampaa katsella isolta ruudulta kuin puhelimelta tai tabletilta.