Turhimmat lelut
Eli krääsä, jota ei teidän taloon kanneta?
Kommentit (37)
Mä en oo koskaan tajunnut niitä leikki-imureita, joissa tulee oikein roskatkin (sellaset pienet valkoiset pallot) mukana. Ne kun levittää kerran lattialle ei varmasti lapsi saa kaikkia imuroitua vaan pyörivät sitten jossain sohvien alla.
Limalöntit oli hauskoja lapsena, mutta pilaavat tapetit ja kerran veljeni sai sen tukkaani niin että jouduttiin leikkaamaan.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:41"]Kindermunien lelut...
[/quote]Juuri nämä ja lisäksi Hesen ja Mäkkärin lelut!
Tiesittekö, että kindermunan lelu voi olla lapselle yhtä tärkeä kuin joku kallis vekotin? Surullista, että lelutkin kielletään.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:41"]Kindermunien lelut...
[/quote]Juuri nämä ja lisäksi Hesen ja Mäkkärin lelut!
[/quote]kerran näin kirppiksellä pöydän jossa myytiin jätesäkillistä Mäkkärin leluja:D Tämä "aarre" maksoi muistaakseni 5e.
Sellaista lelua ei olekaan, mitä meille ei saisi tuoda. Ainoa vaatimus on, että lelujen pitää mahtua lasten huoneisiin. Jos ei mahdu, niin sitten kierrätetään jotain eteenpäin. Krääsää tai kallista, sama se kunhan ovat pidettyjä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:53"]Tiesittekö, että kindermunan lelu voi olla lapselle yhtä tärkeä kuin joku kallis vekotin? Surullista, että lelutkin kielletään.
[/quote]Kuka tässä on mitään kieltänyt? Lapsi ei osaa kinderkrääsää kaivata kun ei ole koskaan sellaiseen tottunutkaan. Tekö sitten ostatte kaikki lelut lapsillenne mitä keksivät pyytää?
Kirjat, noloa kyllä mutta kukaan ei oikein ehdi lukemaan lapsille eivätkä itsekään jaksa.
Olen ollut vastaan leikkiruokia, sitä muovikrääsää, ovat jotenkin kuvottavia, mutta nyt taidan ostaa moisen pakkauksen pojalle joululahjaksi, on hänelle niin tärkeitä.
Yleensäkin sellainen sekava muovisälä ei ole tervetullutta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:05"]Kirjat, noloa kyllä mutta kukaan ei oikein ehdi lukemaan lapsille eivätkä itsekään jaksa.
[/quote]Älä provoile! Tai sitten olet ihan typerä.
Meillä kirjat ovat kaikista tärkeimpiä, viisivuotias selaa niitä itsekseen ainakin tunnin joka päivä ja illalla luetaan 2-3 satua.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:10"]Leikkiaseita en periaatteen vuoksi halua ostaa.
[/quote]Tiukka mamma. Et varmaan päästä sitten esim. synttäreille Megazoneen.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:45"]Mä en oo koskaan tajunnut niitä leikki-imureita, joissa tulee oikein roskatkin (sellaset pienet valkoiset pallot) mukana. Ne kun levittää kerran lattialle ei varmasti lapsi saa kaikkia imuroitua vaan pyörivät sitten jossain sohvien alla.
[/quote]
Eivätkä sun omaankaan imuriin tartu? :D
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:45"]Mä en oo koskaan tajunnut niitä leikki-imureita, joissa tulee oikein roskatkin (sellaset pienet valkoiset pallot) mukana. Ne kun levittää kerran lattialle ei varmasti lapsi saa kaikkia imuroitua vaan pyörivät sitten jossain sohvien alla.
[/quote]
[/quote]No tarttuu, mutta minusta leikkiroskien(!) ostaminen on täysin älytöntä. Onneksi lapseni ei ole keksinyt moista vekotinta pyytää.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:45"]Mä en oo koskaan tajunnut niitä leikki-imureita, joissa tulee oikein roskatkin (sellaset pienet valkoiset pallot) mukana. Ne kun levittää kerran lattialle ei varmasti lapsi saa kaikkia imuroitua vaan pyörivät sitten jossain sohvien alla.
[/quote]
[/quote]No tarttuu, mutta minusta leikkiroskien(!) ostaminen on täysin älytöntä. Onneksi lapseni ei ole keksinyt moista vekotinta pyytää.
[/quote]Meillä on sellainen vekotin. Vekotin itsessään kiva, mutta ne roskat heitin roskikseen ennen kuin lapsi edes näki niitä.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:10"]Leikkiaseita en periaatteen vuoksi halua ostaa.
[/quote]Tiukka mamma. Et varmaan päästä sitten esim. synttäreille Megazoneen.
[/quote]Ei meilläkään ole ainoatakaan asetta tai edes miekkaa, vaikka huushollissa on kaksi 5-vuotiasta poikaa.
Mä en lapsenakaan pitänyt kinderleluista, hauskuus kesti sen ajan mikä lelun kokoamiseen meni. En suostu uskomaan, että nuo olisi jotain lasten suosikkileluja. Aika epäekologistakin tuollainen muovikrääsä.
Kindermunien lelut...