Tuo Sinimustien Tuukka Kuru näköjään todella suosittu tyyppi suomalaisten teinien ja varhaisaikuisiän keskuudessa
Itse olen syntynyt ennen vuotta 2000. Vaikka olen kuitenkin niin sanotusti kasvanut internetissä niin en kuitenkaan ole koskaan kummemmin käyttänyt mitää näitä Facebookkeja tai vastaavia someja koskaan. Mutta tosiaan kuulemma Tuukka Kuru on todella suosittu tuolla TikTokissa joita nykyajan pojat ja tytöt, nuoret miehet ja naiset käyttävät paljon.
Minusta aika mielenkiintoista, ja Tuukka Kurukin oli hämmentynyt tuosta kun hänkin on tosiaan minua hieman vanhempi, mutta kuitenkin ysärilapsi.
Mitä mietteitä siitä että nykyajan nuoriso fanittaa valtavasti tuota Sinimustan liikkeen puheenjohtajaa Tuukka Kurua? Ja nyt kun muistin niin on saanut jossain yhdessäkin some-jutussa kuulemma jotain miljooniakin näyttökertoja ja siellä oli siis paljon jotain puolalaisia fanittamassa häntä kuinka rasismi on juuri oikein ja hyvä asia ja niin edelleen.
Mitä mieltä olette tästä kaikesta? Minusta aika hämmentävää...
Kommentit (23)
No ei fanita. Taisi Tuukka itse postata
Tuossa
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011105773.html
Arman Alizadin haastattelee ko henkilöä
Vierailija kirjoitti:
Tässä mielipide hänestä naisena 🤮
Ihan miten vaan Jarmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä mielipide hänestä naisena 🤮
Ihan miten vaan Jarmo.
Itse olet näköjään…
Vierailija kirjoitti:
Tuossa
Mitä Alizadi tekee vieläkin Suomessa? Minun vanhemmat ja sukulaiset palasivat todella äkkiä sotien jälkeen aivan lähinaapurista Ruotsista tänne Suomeen. Alizadi on vieläkin täällä ollut jotain yli 50 vuotta... sama homma esim. somaleiden suhteen... olisikohan jo aika palata Somaliaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa
Mitä Alizadi tekee vieläkin Suomessa? Minun vanhemmat ja sukulaiset palasivat todella äkkiä sotien jälkeen aivan lähinaapurista Ruotsista tänne Suomeen. Alizadi on vieläkin täällä ollut jotain yli 50 vuotta... sama homma esim. somaleiden suhteen... olisikohan jo aika palata Somaliaan?
Tekee töitä ja maksaa veroja Suomeen. Entäs sinä?
Tuukka Kuru on kiistanalainen poliitikko, kansallismielinen aktivisti sekä Sinimustan liikkeen perustaja ja puheenjohtaja. Hän on ehkä yksi Suomen mielipiteitä jakavimmista poliittisista toimijoista, ja tänään kuulet suoraan hänen omasta suustaan, kuka hän on ja mitä hän asioista ajattelee, ja voit tehdä itse oman johtopäätöksesi siitä, mitä mieltä hänestä olet. Keskustelimme mm.
Sinimustan liikkeen teeseistä
Tuukka Kurun arvoista
suomalaisuudesta
maahanmuutosta
paluumuutosta
syntyvyydestä
taloudesta
vapusta
EU:sta
Naistenhakkaaja se vain jaksaa tehdä aloituksia…
Olen 2001 syntynyt, enkä edes tiennyt tästä huru-ukosta mitään. Olisi saanut jäädä tietämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa
Voisi mennä maksamaan nyt niitä veroja Iraniin ja tekemään hyvää sinne. Elämä ei ainakaan minun mielestä ole pelkkää verojenmaksua ja töidentekoa. Arman on saanut valtavaa etua Suomen hyvinvointiyhteiskunnasta, nyt olisi aika palata Iraniin tekemään sinne hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Tuukka Kuru on kiistanalainen poliitikko, kansallismielinen aktivisti sekä Sinimustan liikkeen perustaja ja puheenjohtaja. Hän on ehkä yksi Suomen mielipiteitä jakavimmista poliittisista toimijoista, ja tänään kuulet suoraan hänen omasta suustaan, kuka hän on ja mitä hän asioista ajattelee, ja voit tehdä itse oman johtopäätöksesi siitä, mitä mieltä hänestä olet. Keskustelimme mm.
Tuukka Kurun arvoista
suomalaisuudesta
maahanmuutosta
paluumuutosta
syntyvyydestä
taloudesta
vapusta
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa
Voisi mennä maksamaan nyt niitä veroja Iraniin ja tekemään hyvää sinne. Elämä ei ainakaan minun mielestä ole pelkkää verojenmaksua ja töidentekoa. Arman on saanut valtavaa etua Suomen hyvinvointiyhteiskunnasta, nyt olisi aika palata Iraniin tekemään sinne hyvää!
Mitä hyvää sinä olet tehnyt Suomelle ja miten paljon olet muka maksanut tänne veroja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukka Kurun arvoista
suomalaisuudesta
maahanmuutosta
paluumuutosta
syntyvyydestä
taloudesta
vapusta
Kiitos!
Ei kiimnosta vittuakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukka Kurun arvoista
suomalaisuudesta
maahanmuutosta
paluumuutosta
syntyvyydestä
taloudesta
vapusta
Kiitos!
Ei kiimnosta vittuakaan!
Haluat silti avautua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukka Kurun arvoista
suomalaisuudesta
maahanmuutosta
paluumuutosta
syntyvyydestä
taloudesta
vapusta
Kiitos!
Ei kiimnosta vittuakaan!
Haluat silti avautua?
Kyllä! Ei kiinnosta vittuakaan tämän ääliön puheet ja propaganda!
Historia toistaa itseään. Viha/pelko puree aina. Me vastaan ne.