Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aika outo raskaus?

Vierailija
04.09.2006 |

Minulla on takana neljä raskautta, joista kaksi lasta... Olen ollut sellainen armoton oksentaja, käynyt tipassakin kun mikään ei pysy sisällä. Ennen plussaa olen ollut vilukissa ja nukkunut kahdella peitolla, ne hajut miten ne on ottaneetkaan nenään... On turvottanut kovasti, ja jatkuva nälkä vaikka mikään ei ole sisällä pysynytkään. Outoja nipistyksiä ollut alavatsassa.

Nyt ei ole yhtään mitään oirettakaan koko raskaudesta, edes ajatukset ei pyöri raskaudessa, lähinnä on sellainen tunne että ofotan milloin vuoto alkaa tai kipu. Vaikka ainahan raskauksissa on se pelko jotenkin tuolla takaraivossa, mutta nyt se ei ole edes varsinaisesti pelko vaan sellainen tieto.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kumma minulle kertoi esikoisestakin, ettei kaikki mene ihan nappiin... koko synnytystä en ajatellut, kun jtoenkin tuntui että miksi pitäisi ajatella... esikoinen syntyi 2kk ennen la pikkukeskosena kaikkine ongelmineen hätäsectiolla...

Vierailija
2/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kakskertaa kaulan ympäri ja pääs kiristymään. Vauvalla oli mustikan värinen. Vartaloon väri palasi lähes samantien mut kasvoihin ei. Niissä oli mustelmaa. Sit käytiin aivoultrassa jne. Lastenlääkäri antoi kuitenkin terveet paperit sairaalasta lähtiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana oleva ystäväni joka oli la melkein samana päivänä kun minulla osteli jo heti alkuun vauvan vaatteita, ja suunnitteli kovasti mihin pinnasängyn laittaa... Mutta minä en sellaista harastanut, kirjoitin kalenteriinkin " kyllä siellä ollaan" päivää ennen ultraa, jotenkin ns. vakuuttaakseni itseni. Mutta kun se ultra siten oli 12+1 ja kohtu tyhjä niin se oli oikeastaan sellainen " kyllä minä sen tiesin" tunne...

Vierailija
4/4 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun raskauksia on enemmän kun lapsia? Ehkä jotenkin suojelet itseäsi, että et tulisi pettymään?