Vaimolle yllätys.
Olen paljon poissa kotoa töiten takia ja vaimo on ollut esikoisen synnyttyä kolme vuotta kotiäitinä. Arvostan sitä "työtä" todella paljon eikä kotielämä lapsen kanssa pitkän päälle todellakaan ole aina herkkua. Ilmoitin vaimolle että nyt hän saa lähteä yksin viikon lomalle ihan mihin lystää, mä jään viikoksi kotiin. Voi sanoa että hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen :-) Joten miehet hoi...yllättäkää joskus naisianne jos vähääkään osaatte arvostaa heitä!
-Mies 32v.
Kommentit (16)
Minne vaimo päätti lähteä? Loistavaa!
Vaimo suuntas varmaan suoraan turkkiin hakemaan lämpöä karvakäsiltä
Itse ottaidin mieluummin kylpyläviikonlopun mieheni kanssa kuin viikon yksin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:18"]Minne vaimo päätti lähteä? Loistavaa!
[/quote]
Ei ole vielä päättänyt mutta uhkasi todella kauas lähteä mutta tulla kuitenkin takaisin :-)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:22"]Itse ottaidin mieluummin kylpyläviikonlopun mieheni kanssa kuin viikon yksin.
[/quote]
On sekin hyvä vaihtoehto mut meidän tapauksessa oli jäänyt joskus korvan taakse vaimon huokailut että voi kun pääsis joskus ihan yksin johonkin. Ei meillä mitään suhdeongelmaa ole mut ymmärrän täysin että joskus haluu vaan pois :-)
Olet ihana. Vaimosi saa olla ylpeä miehestään.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:16"]
Olen paljon poissa kotoa töiten takia ja vaimo on ollut esikoisen synnyttyä kolme vuotta kotiäitinä. Arvostan sitä "työtä" todella paljon eikä kotielämä lapsen kanssa pitkän päälle todellakaan ole aina herkkua. Ilmoitin vaimolle että nyt hän saa lähteä yksin viikon lomalle ihan mihin lystää, mä jään viikoksi kotiin. Voi sanoa että hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen :-) Joten miehet hoi...yllättäkää joskus naisianne jos vähääkään osaatte arvostaa heitä! -Mies 32v.
[/quote]
Suomennos =
Olen nainen ja yritän saada miehet laajemminkin lahjomaan meitä lompakolla loisijoita.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:16"]
Olen paljon poissa kotoa töiten takia ja vaimo on ollut esikoisen synnyttyä kolme vuotta kotiäitinä. Arvostan sitä "työtä" todella paljon eikä kotielämä lapsen kanssa pitkän päälle todellakaan ole aina herkkua. Ilmoitin vaimolle että nyt hän saa lähteä yksin viikon lomalle ihan mihin lystää, mä jään viikoksi kotiin. Voi sanoa että hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen :-) Joten miehet hoi...yllättäkää joskus naisianne jos vähääkään osaatte arvostaa heitä! -Mies 32v.
[/quote]
Suomennos =
Olen nainen ja yritän saada miehet laajemminkin lahjomaan meitä lompakolla loisijoita.
[/quote]
Ahah. Kiitos mielipiteestäsi. Ap
Itse lähtisin mieluummin kaksin miehen kanssa reissuun koska meillä niin vähän yhteistä aikaa mutta onhan tuo aivan ihana yllätys!! :) harva mies tekee tuollaista!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:16"]
[/quote]
Suomennos =
[/quote]
Ai-van sa-ma!
Olet ihana mies. Jatka samaan malliin :)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 17:38"]Olet ihana mies. Jatka samaan malliin :)
[/quote]
Parhaani yritän :-)
Voishan sitä jotain jos saisi pillua välillä eikä pelkkää vittuilua.
Mun mies maksoi mulle ma-pe kotimaisessa kylpylässä täysihoidolla yksin. Ihana viikko. Sai istua valmiiseen pöytään, ei tiskejä tai pyykkejä, nukuin aamuisin pitkään, urheilin ja shoppailin paljon. Täysi rauha ja hiljaisuus ilman aikatauluja. Kyllä miehet vaan osaa joskus yllättää!
Vanha ketju, mutta pakko kommentoida. Hyvä, että huomioit vaimoasi ja vielä parempi, että hän osaa sitä arvostaa.
Itse yllätin vaimon hääpäivänä järkkäämällä itselleni perjantaiksi salaa vapaapäivän. Kävin hieronnassa ja kaupassa ja siivosin talon. Ihan en loppuun asti ehtinyt, kun vaimo tuli jo kotiin, mutta ajattelin, että yritys hyvä kymmenen. Olin laittanut ostamani kukat valmiiksi maljakkoon ja sujauttanut "lahjakorttini" kukkien sekaan. Varsinainen lahjani oli siis se, että olin varannut la-su yöksi meille kahdelle hotellin toiselta paikkakunnalta. Luonnollisesti olin hankkinut myös lastenvahdin ja tehnyt heille listan lasten harrastuksista viikonlopun aikana. Perillä vaimoa odotti vielä kasvohoito.
Pieleen meni siinä, että ajankohta oli väärä. Vaimo kun oli sopinut käyvänsä kaverin kanssa jumpassa viikonlopun aikana. Ja hotelli ja paikkakuntakin olivat vääriä. Oli myös noloa pyytää sukulaisia lastenvahdiksi, että päästään hotelliin panemaan. Ei väkisin. Sen jälkeen ollutkin aika hiljaista noiden synttäri ja hääpäivälahjojen kanssa.
Oot aika ihana!