Tekisi mieli ilmoittaa verottajalle
Eräs ystäväni jäi sairaseläkkeelle "mielenterveydellisistä" syistä jo viiskymppisenä. Itse kertoi ettei vain huvittanut enää tehdä kampaajan duunia, nyt kuitenkin ottaa kotonaan pimeästi asiakkaita vastaan.
Kävi pari vuotta sinnikkäästi valittelemassa lääkäreille, psykiatreille sekä psykologeille pahaa oloaan hirveä rumba päällä. Lopulta sinnikkyys palkittiin ja sai eläkepaprut.
Ei muuten, mutta tuntuu epäreilulta kun itse on raadettava vuorotyössä sairaanhoitajana vielä viisi vuotta ja selkä mäsänä ja jalat turvoksissa särkien eikä lääkärin mukaan ole aihetta sairaseläkkeelle.
Kommentit (6)
Tuskin korvaansa lotkauttavat verovirastossa, olihan siitä juttua viimeviikolla Hesarissa yleisönosastolla, kun joku oli ilmiantamassa harmaatataloutta pyörittävää yritystä.
Niin se menee että toiset soutaa ja toiset melalla vähän avittaa.
Mikäs siinä! Itse tekisin perässä, mutta siihteerin työt pimenä kotoa käsin ei tahdo onnistua.
Ai mä luulin että sihteeriopistolaisten hommat on just niitä kotihommia...
No jos joku kehtaa valehdella olevansa hullu niin ehkä on sen tulonsa ansainnut.. ja tuskin se mitään isoa voittoa tekee. Itse en menisi istumaan sellaisen hullun kampaajan eteen, jolla on sakset kädesä
No kyllä aika tili tulee puhtaana kun on 5-6 asiakasta/päivä ja keskiveloitus 50€ eikä muita kuluja kuin aineet eli värit ja permislitkut!
Kateellisena kuuntelin taas kun kertoi tilanneensa Thaimaan matkan tammikuuksi ja juuri tuli pitkältä viikonlopulta Lontoosta. Piti mennä sinne shoppaileen joululahjoja. Kevemmällä sitten Amsterdamiin. Ja minä raataja raukka en saisi olla edes kateellinen ja katkera.
ap
Kyllä minusta kuvaamanlaisesi yhteiskunnan kustannuksella loisijan voi käräyttää... Mitäpä on mennyt vielä möläyttämään että "ei vain huvittanut tehdä"... Huhhuh!