Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa koville, kun mies löysi uuden, huikean kauniin naisen

Vierailija
04.10.2021 |

Kyseessä siis tapaus, joka antoi minulle pakit lyhyen tapailun jälkeen. Tunnen itseni aivan totaalisen rumaksi ja huonoksi. Selitti vielä jotain hölympölyä siitä, ettei halua parisuhdetta ollenkaan. (Eli ei minun kanssani).

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies taas löysi huikean ruman naisen. Ei ota yhtään koville, mutta ihmetyttää kyllä. Kai se on sitten peto sängyssä 🤔

Minun ex-miehelläni kävi samanlainen flaksi. Tunsin olevani vähän ilkeä ihminen, kun mulle tuli tosi hyvä mieli, kun näin tämän nyksän kuvan ensimmäisen kerran :D

Kannattaisi vilkaista ensin peiliin ennen kuin iloitset. :)

Kiitos huolenpidosta, olen tyytyväinen ulkonäkööni. Ja siihen, että pääsin eroon exästä, joka tosin edelleen viestittelee, kuinka ikävöi.

Vierailija
22/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies taas löysi huikean ruman naisen. Ei ota yhtään koville, mutta ihmetyttää kyllä. Kai se on sitten peto sängyssä 🤔

Mä luulen, että sinun tapasi haukkua ja arvostella muita tekee sinusta ruman. Ja voi olla, että kuvittelet olevasi kauniimpi, kuin oletkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus puhuu :/ Tai mitäs jos se rumilus onkin sydämellinen, huumorintajuinen ja sellainen kiva jonka kanssa viihtyy? Ja kenties toisenlainen kuin sinä ilkeine ja pilkallisine ajatuksinesi. Kuulostat ikävältä.

PS. Ja voihan se tietenkin olla sängyssäkin "parempi" kuin sinä ;D

Vierailija
24/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-miehelläni kävi samanlainen flaksi. Tunsin olevani vähän ilkeä ihminen, kun mulle tuli tosi hyvä mieli, kun näin tämän nyksän kuvan ensimmäisen kerran :D

Eli teidän ex-miehet valitsivat mieluummin sen sisäisen kauneuden. Mitähän se kertookaan teistä?

Vierailija
25/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa tapahtuu

Mitä siellä taas tapahtuu, kerro meillekin!!!! :D

Vierailija
26/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuis pahemmalta jos mies vaihtais mut"rumempaan". :D

Miettisin väkisinkin, että onko tuo ruma nainen sittenkin mua paremman näköinen. Että kuinka ruma sitä sitten itse on?

Vierailija
27/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut miehiltä pakkeja ja jostain pinnallisesta syystä olen heti ajatellut, että kyse on ulkonäöstä, vaikka ei todellisuudessa ole. On ollut todella surkea itsetunto ja varsinkin ulkoisista seikoista. Järjellä mietittynä on enemmän onnistumisia, kuin niitä pakkeja, joten...

Vierailija
28/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehesi on ollut myös sinun kanssasi. Jos hänen nykyinen nainen on ruma, niin sitten sinunkin täytyy olla ruma tai rumempi.

Ei aina, oma exäni rutisi vuosia ylipainosta, joka oli kuitenkin lievää (ja ihan BMI:lläkin mitattuna, ei vain minun mielestäni). Löysi sitten uuden naisen, joka oli kaksi kertaa minun kokoiseni. 

Vierailija
29/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Mies josta pidin todella paljon ja pidemmän aikaa torjui minut koska ollaan vaan ystäviä. Puhui kauniisti henkisestä yhteydestä ja sisäisestä kauneudesta ja siitä kuinka olen aivan upea ja teen kyllä jostain miehestä onnellisen koska hän ei edes ole valmis suhteeseen.

Niin vain pari viikkoa myöhemmin kohtasi laihan, blondin, pitkän naisen jolla äärimmäisestä hoikkuudesta huolimatta isot tissit ja peppu. Kasvit erittäin kauniit ja symmetriset. Kummasti kaikki puheet henkisen yhteyden tärkeydestä unohtuivat ja vaihtuivat hehkutukseen siitä miten upeaa seksi on täydellisen näköisen naisen kanssa :D.

Joo tiedän, näin se menee elämässä. Mutta silti sydämessä tuntuu pieni pisto kun itse ei ole koskaan kenellekään se ihanin.

Vierailija
30/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katkera

Vierailija
31/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehesi 55- vuotias, farmariasuinen mies, joka heittämällä käy kolmevitosesta?

Taitaa olla se vanukkaat syövä hopeakettu? Ne lähtevät yleensä makeampien vanukkaiden perään.

Vierailija
32/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainahan sillä on ollut rumia naisia. ensin sinä ja sitten se uusi.

Vierailija
33/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettisin väkisinkin, että onko tuo ruma nainen sittenkin mua paremman näköinen. Että kuinka ruma sitä sitten itse on?

onko kaikki naiset näin ulkonäkökeskeisiä

Vierailija
34/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit tehdä pärstäkertoimelle ja kropalle jotakin niin et joudu jatkossa pettymään.

Olisko niin sanottu "mahdoton case"?

Vierailija
35/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai "huikean kaunis". Jonnet vois nyt keksiä fiksumpaa tekemistä kuin trollailla vauvapalstalla.

Vierailija
36/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on mies. Naiset eivät puhu noin.

Miten niin? Tämähän nimenomaan on naisten tyypillistä puhetta: kun nainen ei kelpaa miehelle, hän syyttää itseään. Kun mies ei kelpaa naiselle, hän syyttää naista ;).

Vierailija
37/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vilkaista ensin peiliin ennen kuin iloitset. :)

Kiitos huolenpidosta, olen tyytyväinen ulkonäkööni. Ja siihen, että pääsin eroon exästä, joka tosin edelleen viestittelee, kuinka ikävöi.

No onneksi itsetuntosi on kohdillaan toisin kuin peilikuvasi. Jos kuitenkin vielä vilkaisisit peiliin.

Vierailija
38/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko kaikki naiset näin ulkonäkökeskeisiä

Meitä naisia arvotetaan ulkonäön perusteella jo vauvasta asti. Poikavauvoille leperrellään vahvuudesta, älyykkyydestä ja fyysisestä koosta, tyttövauvoja kehutaan useimmiten kauniiksi. Ja jo alle teini-ikäisenä tulee selväksi että vain kauneudella on jotain merkitystä ihmisarvollemme. Kauniita kohdellaan paremmin kaikkialla lähikaupasta työelämään, saati sitten parin etsimisessä. Onhan tämä ihan itsestään selvää. Koitapa siinä olla ei-ulkonäkökeskeinen ja olla vertaamatta itseään ikinä kehenkään, kun tätä on hierottu vasten kasvoja 20-40 vuotta.

Vierailija
39/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa se nainen lemppaa tapailumiehesi, tai on muuten niin ärsyttävä, että miehellä on pinna kireällä koko ajan sen kanssa.

Oli miten oli, et hävinnyt mitään arvokasta.

Vierailija
40/104 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetunto. Kuulostat jotenkin olemassaoloasi anteeksi pyytelevältä. Ihastutko itse pelkkään ulkonäköön? Mitä jää, kun se rapisee? Ero?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän