Ottaa koville, kun mies löysi uuden, huikean kauniin naisen
Kyseessä siis tapaus, joka antoi minulle pakit lyhyen tapailun jälkeen. Tunnen itseni aivan totaalisen rumaksi ja huonoksi. Selitti vielä jotain hölympölyä siitä, ettei halua parisuhdetta ollenkaan. (Eli ei minun kanssani).
Kommentit (104)
En tiedä miksi huutelette jotain provoa. Ihan tositarina on kyseessä ja kieltämättä olen vähän katkerakin, kun en taaskaan kelvannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies taas löysi huikean ruman naisen. Ei ota yhtään koville, mutta ihmetyttää kyllä. Kai se on sitten peto sängyssä 🤔
Mä luulen, että sinun tapasi haukkua ja arvostella muita tekee sinusta ruman. Ja voi olla, että kuvittelet olevasi kauniimpi, kuin oletkaan.
Sivusta...
Mun mielestä rumat teot tekee ihmisestä ruman. En koskaan hauku kenenkään ulkonäköä. Mutta, kun joku on paha ja tekee pahoja asioita, on hän myös ruma kaikin tavoin...
Eli joissakin yhteyksissä ihmistä voi sanoa rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on. Mies josta pidin todella paljon ja pidemmän aikaa torjui minut koska ollaan vaan ystäviä. Puhui kauniisti henkisestä yhteydestä ja sisäisestä kauneudesta ja siitä kuinka olen aivan upea ja teen kyllä jostain miehestä onnellisen koska hän ei edes ole valmis suhteeseen.
Niin vain pari viikkoa myöhemmin kohtasi laihan, blondin, pitkän naisen jolla äärimmäisestä hoikkuudesta huolimatta isot tissit ja peppu. Kasvit erittäin kauniit ja symmetriset. Kummasti kaikki puheet henkisen yhteyden tärkeydestä unohtuivat ja vaihtuivat hehkutukseen siitä miten upeaa seksi on täydellisen näköisen naisen kanssa :D.
Joo tiedän, näin se menee elämässä. Mutta silti sydämessä tuntuu pieni pisto kun itse ei ole koskaan kenellekään se ihanin.
Miten sinut sitten olisi pitänyt torjua? Eikö ollut hyvä, että mies teki sen tunteitasi säästäen eikä rumasti. Olen itsekin torjunut vastaavalla tavalla miehen, jota en nähnyt romanttisesti, vaan ystävänä.
Toivon, että olet vielä joku päivä jollekin se ihanin eli että kiinnostus on vastavuoroista. Ulkonäöstä se ei pelkästään ole kiinni.
No ei se kohtelias torjunta lämmittänyt yhtään, kun kauniista sanoista huolimatta oli ilmiselvää että torjunnan syy on rumuuteni. Olen niiiiiiin ihana henkisesti mutta huh suhun ei voi siinä mielessä koskea. Ja kun kaunis nainen tuli vastaan, ei millään henkisillä ominaisuuksilla ollut mitään väliä.
En tarkoita että pitää laukoa jotain epäkohteliasta päin naamaa, mutta voisi olla selittämättä yhtään mitään tuollaista, mikä joko ei pidä paikkaansa ollenkaan tai on vain osa totuudesta.
Entäpä jos mies koki, että huono itsetuntosi ja kannattelemisen tarpeesi oli se tekijä, jonka takia ei nähnyt teillä yhteistä tulevaisuutta. On raskasta elää sellaisen kanssa, joka pitää itseään rumana, häpeilee ulkonäköään ja jota joutuu kannattelemaan.
Olen huomannut, että monilla syy miksi parisuhdetta ei synny voikin olla ihan eri syy kuin he itse kuvittelevat. Esimerkiksi naisilla tuntuu olevan yleistä, että heillä on huono itsetunto ja tarrautuvat liiallisesti ihastukseensa, jolloin mies pakenee. Ulkonäkö voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta silti nainen itse näkee sen ja itsensä kelpaamattomana, mikä heijastuu tapaan, miten häntä kohdellaan. Nämä ovat tietysti vaikeita asioita ratkaista, vaadittaisiin psykoterapiaa ja sen tiedostamista, että ajatus itsestä on vääristynyt.
Mun on suoraan sanottuna TOSI vaikea kuvitella, että kasvoiltaan ja kropaltaan täydellinen, mallitasoinen nainen tulisi torjutuksi huonon itsetunnon takia. Kyllä sitä(kin) silloin katsottaisiin läpi sormien.
Jopa maailman kauneumpina pidetyt naiset ovat tulleet torjutuiksi, jätetyiksi, petetyiksi.
Ja kukaan ei tietenkään koskaan tässä maailmassa ole tullut torjutuksi ulkonäön takia. Sehän olisi ihan mahdoton ajatus. Jos vaikka jättäjä korostaa vielä kuinka mukava ihminen olet, pitäisi silti tulkita, että luonteesta se oli kuitenkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on. Mies josta pidin todella paljon ja pidemmän aikaa torjui minut koska ollaan vaan ystäviä. Puhui kauniisti henkisestä yhteydestä ja sisäisestä kauneudesta ja siitä kuinka olen aivan upea ja teen kyllä jostain miehestä onnellisen koska hän ei edes ole valmis suhteeseen.
Niin vain pari viikkoa myöhemmin kohtasi laihan, blondin, pitkän naisen jolla äärimmäisestä hoikkuudesta huolimatta isot tissit ja peppu. Kasvit erittäin kauniit ja symmetriset. Kummasti kaikki puheet henkisen yhteyden tärkeydestä unohtuivat ja vaihtuivat hehkutukseen siitä miten upeaa seksi on täydellisen näköisen naisen kanssa :D.
Joo tiedän, näin se menee elämässä. Mutta silti sydämessä tuntuu pieni pisto kun itse ei ole koskaan kenellekään se ihanin.
Miten sinut sitten olisi pitänyt torjua? Eikö ollut hyvä, että mies teki sen tunteitasi säästäen eikä rumasti. Olen itsekin torjunut vastaavalla tavalla miehen, jota en nähnyt romanttisesti, vaan ystävänä.
Toivon, että olet vielä joku päivä jollekin se ihanin eli että kiinnostus on vastavuoroista. Ulkonäöstä se ei pelkästään ole kiinni.
No ei se kohtelias torjunta lämmittänyt yhtään, kun kauniista sanoista huolimatta oli ilmiselvää että torjunnan syy on rumuuteni. Olen niiiiiiin ihana henkisesti mutta huh suhun ei voi siinä mielessä koskea. Ja kun kaunis nainen tuli vastaan, ei millään henkisillä ominaisuuksilla ollut mitään väliä.
En tarkoita että pitää laukoa jotain epäkohteliasta päin naamaa, mutta voisi olla selittämättä yhtään mitään tuollaista, mikä joko ei pidä paikkaansa ollenkaan tai on vain osa totuudesta.
Entäpä jos mies koki, että huono itsetuntosi ja kannattelemisen tarpeesi oli se tekijä, jonka takia ei nähnyt teillä yhteistä tulevaisuutta. On raskasta elää sellaisen kanssa, joka pitää itseään rumana, häpeilee ulkonäköään ja jota joutuu kannattelemaan.
Olen huomannut, että monilla syy miksi parisuhdetta ei synny voikin olla ihan eri syy kuin he itse kuvittelevat. Esimerkiksi naisilla tuntuu olevan yleistä, että heillä on huono itsetunto ja tarrautuvat liiallisesti ihastukseensa, jolloin mies pakenee. Ulkonäkö voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta silti nainen itse näkee sen ja itsensä kelpaamattomana, mikä heijastuu tapaan, miten häntä kohdellaan. Nämä ovat tietysti vaikeita asioita ratkaista, vaadittaisiin psykoterapiaa ja sen tiedostamista, että ajatus itsestä on vääristynyt.
En pidä itseäni rumana eikä minua tarvitse kannatella. Mies minua rumana piti. Itsetuntoni on ihan normaali ja on aivan sallittua tuntea se harmituksen pisto. Ei hyvä itsetunto tarkoita sitä että esimerkiksi pettymys rakkauselämässä ei tuntuisi missään.
Juurihan sinä kerroit, että torjunnan syy oli rumuutesi. En sentään tyhästä sitä keksinyt. Jos mies oli niin uskomattoman ilkeä, että sanoi noin, niin normaalisti nainen ei ota sitä totuutena vaan osoituksena miehen luonteesta. Joka on ruma.
Tietenkin pettymykset rakkaudessa tuntuvat, mutta se että väitetään torjunnan syyksi rumuus on epäuskottavaa. Aivan kuten miehetkin täällä väittävät, että syy torjunaan on köyhyys tai lyhyys. Se on liian helppo selitys, johon näkee vastauksen kadulla, ettei voi pitää paikkansa.
Niin, _miehen_ mielestä olin aivan ihana mutta fyysisesti en kelvannut hänelle. Sepitti sitten tuota teet jostain niin onnellisen -juttua ettei pahoittaisi mieltäni. Pari viikkoa myöhemmin kuitenkin puheet siitä ettei ole valmis suhteeseen unohtuivat sekunnissa kun sai seksiä mallikaunottaren tasoiselta.
Minä itse en itseäni rumaksi hauku enkä ole huonoitsetuntoinen kuten aiemmin tulkitsit. Ei hänen tietenkään tarvi haluta minua, pointtini on että miksi pitää luritella muita kehuja, kun se oikea syy on että vartalosi ei ole minulle tarpeeksi hyvä ja kasvosi tarpeeksi kauniit. Kyllä ihan oikeasti ihmisiä torjutaan (torjujan silmässä olevan) rumuuden vuoksi. Ja yleensä se yksinkertaisin selitys nimenomaan on se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies taas löysi huikean ruman naisen. Ei ota yhtään koville, mutta ihmetyttää kyllä. Kai se on sitten peto sängyssä 🤔
Mulla taas ottaa paljon enemmän koville, jos joku ex tai ihastus alkaa olla ruman naisen kanssa. Silloin tulee sellainen olo, että miten ihmeessä tuokin on minua parempi.
Yksi sellainen mies jonka kanssa meillä on pariin otteeseen ollut juttua, mutta en koskaan ole varsinaisesti ”saanut” häntä itselleni, on nyt todella kauniin naisen kanssa. Tuntuu että viimein sain sielulleni rauhan enkä enää millään tasolla haikaile häntä. :D Olen tosin itsekin naimisissa, mutta pitkään tämä mies oli minulle heikko kohta, jota joskus aina muistelin. Nyt kun näen että hän on aivan mielettömän upean naisen kanssa, niin pystyn jotenkin helposti nielemään tappioni. Joskus välissä hän seurusteli itseäni rumemman naisen kanssa, ja silloin juuri tätä epämääräistä juttua viritteli minunkin kanssani. Tiesin olevani paremman näköinen kun silloinen tyttöystävänsä, ja sille rumemmalle naiselle oli vaikeampi hävitä. Nyt ei haittaa, koska enpä olisi voinut vetää vertoja tuolle naiselle jonka kanssa hän on nyt!
Vierailija kirjoitti:
Tai luonne on huikeasti parempi kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni rumana eikä minua tarvitse kannatella. Mies minua rumana piti. Itsetuntoni on ihan normaali ja on aivan sallittua tuntea se harmituksen pisto. Ei hyvä itsetunto tarkoita sitä että esimerkiksi pettymys rakkauselämässä ei tuntuisi missään.
Juurihan sinä kerroit, että torjunnan syy oli rumuutesi. En sentään tyhästä sitä keksinyt. Jos mies oli niin uskomattoman ilkeä, että sanoi noin, niin normaalisti nainen ei ota sitä totuutena vaan osoituksena miehen luonteesta. Joka on ruma.
Tietenkin pettymykset rakkaudessa tuntuvat, mutta se että väitetään torjunnan syyksi rumuus on epäuskottavaa. Aivan kuten miehetkin täällä väittävät, että syy torjunaan on köyhyys tai lyhyys. Se on liian helppo selitys, johon näkee vastauksen kadulla, ettei voi pitää paikkansa.
Niin, _miehen_ mielestä olin aivan ihana mutta fyysisesti en kelvannut hänelle. Sepitti sitten tuota teet jostain niin onnellisen -juttua ettei pahoittaisi mieltäni. Pari viikkoa myöhemmin kuitenkin puheet siitä ettei ole valmis suhteeseen unohtuivat sekunnissa kun sai seksiä mallikaunottaren tasoiselta.
Minä itse en itseäni rumaksi hauku enkä ole huonoitsetuntoinen kuten aiemmin tulkitsit. Ei hänen tietenkään tarvi haluta minua, pointtini on että miksi pitää luritella muita kehuja, kun se oikea syy on että vartalosi ei ole minulle tarpeeksi hyvä ja kasvosi tarpeeksi kauniit. Kyllä ihan oikeasti ihmisiä torjutaan (torjujan silmässä olevan) rumuuden vuoksi. Ja yleensä se yksinkertaisin selitys nimenomaan on se oikea.
Eniten tuollaisessa tilanteessa minua on vtuttanut, että se äijä on edes ryhtynyt mihinkään kanssani, kun on varmasti heti nähnyt päällepäin etten ole hänelle riittävän hyvännäköinen. Olisi vaan antanut heti pakit eikä esittänyt kiinnostunutta, samalla kun etsii niitä parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on suoraan sanottuna TOSI vaikea kuvitella, että kasvoiltaan ja kropaltaan täydellinen, mallitasoinen nainen tulisi torjutuksi huonon itsetunnon takia. Kyllä sitä(kin) silloin katsottaisiin läpi sormien.
Minulla on ystäviä, jotka ovat erittäin kauniita ja heistä jokainen on tullut torjutuksi myös. Siksi, ettei sovita yhteen, siksi, että alkaa roikkua perässä, siksi, että ei ole mukava, syitä torjua on monia ulkonäöstä riippumatta. Se nyt on vain liian simppeliä, että pelkkä ulkonäkö olis aina syynä. Mutta voi olla liian kipeää tarkastella niitä oikeita syitä.
Ei vaan nimenomaan se ulkonäkö on usein se oikea syy, ja sehän vasta kipeää tekeekin. Ulkonäköön voi vaikuttaa tiettyyn rajaan asti, mutta kyllähän luonteeseen tai käytökseen liittyvät "korjaukset" ovat ihan eri maata kuin muuttua fyysisesti lähes eri ihmiseksi.
Kukaan ei saa ihan ketä tahansa maailmassa, mutta ihan turha väittää etteikö perinteisesti kaunis ja komea saisi paaaaaljon vähemmän torjuntaa osakseen. Tunnen tällaisia, sekä miehiä että naisia. Heidän ei tarvitse edes etsiä, tarjokkaita on jatkuvana virtana olivat sitten jo suhteessa tai eivät.
Toki hekin ovat "joskus" lyöneet hudin, mutta ei sitä voi verrata meihin, jotka emme saa sitä hyväksyntää ja rakkautta juuri ikinä, jos koskaan. Mulle on jopa suoraan sanottu että voi kunpa voisin päästä tästä ulkonäköasiasta yli, meillä olisi varmaan tosi kivaa yhdessä, mutta ei voi mitään, hei pärjäile ja kaikkea hyv sulle. Ei näitä voi tulkita muuksi kuin ulkonäöstä johtuvaksi - mitä järkeä olisi selittää itselleen jotain muuta??
T. Eri
Exäni lyöttäytyi heti yhteen jonkun kulahtaneen valaan kanssa joka on tietysti kovin innoissaan kun ei koskaan voinut kuvitella saavansa exän kaltaista ok-vartaloista kumppania ja postailee yhteiskuvia someen harva se päivä. Aika huvittavaa oikeastaan kun exä teki sen selvästi kostaakseen minulle, saapa nähdä kauanko tuota kulissin vetämistä ja tyytymistä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas ottaa paljon enemmän koville, jos joku ex tai ihastus alkaa olla ruman naisen kanssa. Silloin tulee sellainen olo, että miten ihmeessä tuokin on minua parempi.
Yksi sellainen mies jonka kanssa meillä on pariin otteeseen ollut juttua, mutta en koskaan ole varsinaisesti ”saanut” häntä itselleni, on nyt todella kauniin naisen kanssa. Tuntuu että viimein sain sielulleni rauhan enkä enää millään tasolla haikaile häntä. :D Olen tosin itsekin naimisissa, mutta pitkään tämä mies oli minulle heikko kohta, jota joskus aina muistelin. Nyt kun näen että hän on aivan mielettömän upean naisen kanssa, niin pystyn jotenkin helposti nielemään tappioni. Joskus välissä hän seurusteli itseäni rumemman naisen kanssa, ja silloin juuri tätä epämääräistä juttua viritteli minunkin kanssani. Tiesin olevani paremman näköinen kun silloinen tyttöystävänsä, ja sille rumemmalle naiselle oli vaikeampi hävitä. Nyt ei haittaa, koska enpä olisi voinut vetää vertoja tuolle naiselle jonka kanssa hän on nyt!
Tunnistan myös tämän tunteen, tosin mulla siihen silti sekoittuu vähän kateutta koska pakkohan se on myöntää että haluaisin olla myös niin kaunis ja hyväkroppainen. Mutta totta että kyllä se rumempi on vielä karvaampi tappio. Raadollista, mutta inhimillistä. Aika harvassa ovat ne pyhimykset jotka eivät koskaan näitä tunteita tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että sinun tapasi haukkua ja arvostella muita tekee sinusta ruman. Ja voi olla, että kuvittelet olevasi kauniimpi, kuin oletkaan.
Sivusta...
Mun mielestä rumat teot tekee ihmisestä ruman. En koskaan hauku kenenkään ulkonäköä. Mutta, kun joku on paha ja tekee pahoja asioita, on hän myös ruma kaikin tavoin...
Eli joissakin yhteyksissä ihmistä voi sanoa rumaksi.
Täällähän meillä on varsinaisia pyhimyksiä. Sellaisenkin olen huomannut ihmisistä, että itseään millään tavoin omilla sanoillaan korkeammalle tasolle nostavat ihmiset harvemmin todellisuudessa ovat sitä.
Kyllähän se on vaan karu totuus, että kaikki (tarkoitan kaikki) miehet tuijottaa pelkkää ulkonäköä, millään sisäisillä kauneuksilla ei ole mitään valtakunnan merkitystä. Joskus joku voi pariutua jonkun vähemmän viehättävän naisen kanssa, mutta se johtuu siitä, että miehellä ei ole mitään saumaa niihin kauniimman näköisiin. Miehet vaan ovat niin pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten tuollaisessa tilanteessa minua on vtuttanut, että se äijä on edes ryhtynyt mihinkään kanssani, kun on varmasti heti nähnyt päällepäin etten ole hänelle riittävän hyvännäköinen. Olisi vaan antanut heti pakit eikä esittänyt kiinnostunutta, samalla kun etsii niitä parempia.
Ylipäätään ihmisten tunteilla leikkiminen on julmaa. Älä anna olettaa, jos tiedät jo sisimmässäsi että mitään vakavaa et kuitenkaan halua.
Mä kerran tapailin yhtä naista ja alettiin seurustelemaankin. Olin ihastunut ja tunsin, että aloin rakastumaan. Nainen oli urheilullinen, aikaansaava ja älykäs, mutta hänen omakuvansa oli järkyttävän negatiivinen. En saanut häntä uskomaan, kuinka upea ihminen hän oli ja koin itseni siinä vaiheessa melko turhaksi kumppanina. Miksi olisimme parisuhteessa, jos se ei tuonut hänen elämäänsä positiivisuutta. Erosimme ystävinä. Kai tossa oli pointtina se, että mikäli omakuva on äärettömän negatiivinen ja siitä koko ajan valittaa kumppanileen niin se voi saada kumppanin tuntemaan voimattomuutta tai sitä, että hänen rakkaus ei riitäkään. Silloin suhde ei voi kestää tai edes alkaa.
M44
Jotkut nyt lyttää naisen ulkonäköä, kun tietävät sen sattuvan ja ovat itse tosi pinnallisia. Ei tosiaankaan kannata uhrata aikaa keneenkään, joka saa sut tuntemaan itsesi epäkelvoksi ulkonäkösi vuoksi. Suhde on paljon parempi, kun oikeasti on yhteisiä arvoja ja kiinnostuksen kohteita.
Ap on mies. Tai no, palstauuno pikemminkin. Huono provo.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti ap:llä on väljä lohvero, nyt tällä uudella on parempi. Yleensä johtuu siitä.
Noin kirjoittaa vain mikro--peenismies. Ei jatkoon.
Oliko sinulla Munsalan kansallispuku päällä treffeillä? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ex-miehelläni kävi samanlainen flaksi. Tunsin olevani vähän ilkeä ihminen, kun mulle tuli tosi hyvä mieli, kun näin tämän nyksän kuvan ensimmäisen kerran :D
Kannattaisi vilkaista ensin peiliin ennen kuin iloitset. :)
Kiitos huolenpidosta, olen tyytyväinen ulkonäkööni. Ja siihen, että pääsin eroon exästä, joka tosin edelleen viestittelee, kuinka ikävöi.
No onneksi itsetuntosi on kohdillaan toisin kuin peilikuvasi. Jos kuitenkin vielä vilkaisisit peiliin.
Noh, itse pidän kyllä itsetuntoa tärkeämpänä, mutta pyynnöstäsi katsoin peiliin ja kyllä naama vielä paikallaan oli :) Katsoin ihan lasit päässäkin, koska ilman niitä näen itseni instafiltteröitynä :D
Jopa maailman kauneumpina pidetyt naiset ovat tulleet torjutuiksi, jätetyiksi, petetyiksi.