Ottaa koville, kun mies löysi uuden, huikean kauniin naisen
Kyseessä siis tapaus, joka antoi minulle pakit lyhyen tapailun jälkeen. Tunnen itseni aivan totaalisen rumaksi ja huonoksi. Selitti vielä jotain hölympölyä siitä, ettei halua parisuhdetta ollenkaan. (Eli ei minun kanssani).
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Huvittää näin miehenä nämä jos nainen on ulkoisesti kaunis ei voi olla sisäisesti. Aivan höpöhöpöä. Vaihdoin nuorempaan, paljon paremman näköiseen ja paljon mukavampaan. Sitkeässä on myytti ettei kaunis voisi olla mukava.
Sepä mukavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on. Mies josta pidin todella paljon ja pidemmän aikaa torjui minut koska ollaan vaan ystäviä. Puhui kauniisti henkisestä yhteydestä ja sisäisestä kauneudesta ja siitä kuinka olen aivan upea ja teen kyllä jostain miehestä onnellisen koska hän ei edes ole valmis suhteeseen.
Niin vain pari viikkoa myöhemmin kohtasi laihan, blondin, pitkän naisen jolla äärimmäisestä hoikkuudesta huolimatta isot tissit ja peppu. Kasvit erittäin kauniit ja symmetriset. Kummasti kaikki puheet henkisen yhteyden tärkeydestä unohtuivat ja vaihtuivat hehkutukseen siitä miten upeaa seksi on täydellisen näköisen naisen kanssa :D.
Joo tiedän, näin se menee elämässä. Mutta silti sydämessä tuntuu pieni pisto kun itse ei ole koskaan kenellekään se ihanin.
Miten sinut sitten olisi pitänyt torjua? Eikö ollut hyvä, että mies teki sen tunteitasi säästäen eikä rumasti. Olen itsekin torjunut vastaavalla tavalla miehen, jota en nähnyt romanttisesti, vaan ystävänä.
Toivon, että olet vielä joku päivä jollekin se ihanin eli että kiinnostus on vastavuoroista. Ulkonäöstä se ei pelkästään ole kiinni.
No ei se kohtelias torjunta lämmittänyt yhtään, kun kauniista sanoista huolimatta oli ilmiselvää että torjunnan syy on rumuuteni. Olen niiiiiiin ihana henkisesti mutta huh suhun ei voi siinä mielessä koskea. Ja kun kaunis nainen tuli vastaan, ei millään henkisillä ominaisuuksilla ollut mitään väliä.
En tarkoita että pitää laukoa jotain epäkohteliasta päin naamaa, mutta voisi olla selittämättä yhtään mitään tuollaista, mikä joko ei pidä paikkaansa ollenkaan tai on vain osa totuudesta.
Entäpä jos mies koki, että huono itsetuntosi ja kannattelemisen tarpeesi oli se tekijä, jonka takia ei nähnyt teillä yhteistä tulevaisuutta. On raskasta elää sellaisen kanssa, joka pitää itseään rumana, häpeilee ulkonäköään ja jota joutuu kannattelemaan.
Olen huomannut, että monilla syy miksi parisuhdetta ei synny voikin olla ihan eri syy kuin he itse kuvittelevat. Esimerkiksi naisilla tuntuu olevan yleistä, että heillä on huono itsetunto ja tarrautuvat liiallisesti ihastukseensa, jolloin mies pakenee. Ulkonäkö voi olla vaikka kuinka hyvä, mutta silti nainen itse näkee sen ja itsensä kelpaamattomana, mikä heijastuu tapaan, miten häntä kohdellaan. Nämä ovat tietysti vaikeita asioita ratkaista, vaadittaisiin psykoterapiaa ja sen tiedostamista, että ajatus itsestä on vääristynyt.
En pidä itseäni rumana eikä minua tarvitse kannatella. Mies minua rumana piti. Itsetuntoni on ihan normaali ja on aivan sallittua tuntea se harmituksen pisto. Ei hyvä itsetunto tarkoita sitä että esimerkiksi pettymys rakkauselämässä ei tuntuisi missään.
Juurihan sinä kerroit, että torjunnan syy oli rumuutesi. En sentään tyhästä sitä keksinyt. Jos mies oli niin uskomattoman ilkeä, että sanoi noin, niin normaalisti nainen ei ota sitä totuutena vaan osoituksena miehen luonteesta. Joka on ruma.
Tietenkin pettymykset rakkaudessa tuntuvat, mutta se että väitetään torjunnan syyksi rumuus on epäuskottavaa. Aivan kuten miehetkin täällä väittävät, että syy torjunaan on köyhyys tai lyhyys. Se on liian helppo selitys, johon näkee vastauksen kadulla, ettei voi pitää paikkansa.
Niin, _miehen_ mielestä olin aivan ihana mutta fyysisesti en kelvannut hänelle. Sepitti sitten tuota teet jostain niin onnellisen -juttua ettei pahoittaisi mieltäni. Pari viikkoa myöhemmin kuitenkin puheet siitä ettei ole valmis suhteeseen unohtuivat sekunnissa kun sai seksiä mallikaunottaren tasoiselta.
Minä itse en itseäni rumaksi hauku enkä ole huonoitsetuntoinen kuten aiemmin tulkitsit. Ei hänen tietenkään tarvi haluta minua, pointtini on että miksi pitää luritella muita kehuja, kun se oikea syy on että vartalosi ei ole minulle tarpeeksi hyvä ja kasvosi tarpeeksi kauniit. Kyllä ihan oikeasti ihmisiä torjutaan (torjujan silmässä olevan) rumuuden vuoksi. Ja yleensä se yksinkertaisin selitys nimenomaan on se oikea.
Eniten tuollaisessa tilanteessa minua on vtuttanut, että se äijä on edes ryhtynyt mihinkään kanssani, kun on varmasti heti nähnyt päällepäin etten ole hänelle riittävän hyvännäköinen. Olisi vaan antanut heti pakit eikä esittänyt kiinnostunutta, samalla kun etsii niitä parempia.
Ylipäätään ihmisten tunteilla leikkiminen on julmaa. Älä anna olettaa, jos tiedät jo sisimmässäsi että mitään vakavaa et kuitenkaan halua.
En voisi olla enempää samaa mieltä. Ikävä tosiasia kuitenkin on että aina on ihmisiä, jotka suorastaan nauttivat muiden tunteilla leikkimisestä. Ja kun sitä on tehty riittämiin, sitten se ihminen heitetään pois elämästä kuin roska. Tää on pelkkää todellisuutta.
Huvittää näin miehenä nämä jos nainen on ulkoisesti kaunis ei voi olla sisäisesti. Aivan höpöhöpöä. Vaihdoin nuorempaan, paljon paremman näköiseen ja paljon mukavampaan. Sitkeässä on myytti ettei kaunis voisi olla mukava.