Rikkaat kaverit
Tutustuin harrastusten kautta kaveriporukkaan, joka kuluttaa vapaa-ajallaan rahaa todella paljon. He ovat kutsuneet minua toisinaan mukaansa baarikierroksille. Tulemme hyvin juttuun, mutta aina välillä paljastun rahavammaiseksi, mikä on mielestäni ikävää ja hankalaa. Olen mukana, mutta en sisäpiirissä. En toki halua tai voikaan olla "sisäpiirissä", mutta satunnainen yhteisillanvietto lienee kaikista hauskaa ja kaipaisin neuvoa miten selittää asia itselleni ja mahd. toisille jotenkin luontevasti.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:36"] "joutuvat ottamaan mut huomioon. "Ai niin.. No sun ei tarvi maksaa." "No, mennäänkin sitten tuonne."
Noin nousukasmaisen tökeröitä kavereita ei kannata mielistellä. Etsiydy sivistyneempien ihmisten pariin, niin voit paremmin.
[/quote]
Eivät tietenkään sano tuota. Nousukasmaista kyllä. Ihan hauskaa silti. Minulla on monenlaisia kavereita, kyllä näillekin aikaa löytyy.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:55"]Kuulostaapa erikoisen kalliilta hommalta, tapahtumapaikka lienee Porvoo?
[/quote]
Rulettipöydällä on yleensä osansa näissä suuremmissa summissa. AP
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:23"]Pyydä baarikierrokselle lainaksi aina pari sataa, yli jääneillä voit lyhentää velasta osan ja seuraavasta palkasta maksat loput :) toinen vaihtoehto on pikavipit joita kaveri suosii paljon mutta niissä on iso korko [/quote] Nyt mulla menee illassa joitain satasia, joka on ihan ok. Käyn töissä ja tienaan ok hyvin. Osalla tätä porukkaa kuluu kuitenkin jopa kymmeniä tuhansia illassa. Juomien maksaminen ym. ei ole ongelma, vaan se että lähes kaikessa joutuvat ottamaan mut huomioon. "Ai niin.. No sun ei tarvi maksaa." "No, mennäänkin sitten tuonne." Jne.. Olen hidaste, mutta silti kutsuvat mukaan ja on meillä kivaa.
[/quote]
Mitäs kokkelia teidän illanviettoon oikein kuuluu?
[/quote]
:'D tämä
...myös hotellin huonepalveluun saa kulumaan ihmeellisiä summia.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:10"]Kuulostaa siltä, että viihdyt nousukaspiireissä. Kaikki tuntemani rikkaat ovat aivan käsittämättömän pihejä. Keskituloiset ystäväni käyttävät rahaa paljon leväperäisemmin.
[/quote]
Viihdyn säännöllisesti myös mm. vanhainkodissa jututtamassa pappoja ja mummoja tai vaikkapa laavulla. Aika perverssiä?
Kuulostaa siltä, että viihdyt nousukaspiireissä. Kaikki tuntemani rikkaat ovat aivan käsittämättömän pihejä. Keskituloiset ystäväni käyttävät rahaa paljon leväperäisemmin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:23"]Pyydä baarikierrokselle lainaksi aina pari sataa, yli jääneillä voit lyhentää velasta osan ja seuraavasta palkasta maksat loput :) toinen vaihtoehto on pikavipit joita kaveri suosii paljon mutta niissä on iso korko [/quote] Nyt mulla menee illassa joitain satasia, joka on ihan ok. Käyn töissä ja tienaan ok hyvin. Osalla tätä porukkaa kuluu kuitenkin jopa kymmeniä tuhansia illassa. Juomien maksaminen ym. ei ole ongelma, vaan se että lähes kaikessa joutuvat ottamaan mut huomioon. "Ai niin.. No sun ei tarvi maksaa." "No, mennäänkin sitten tuonne." Jne.. Olen hidaste, mutta silti kutsuvat mukaan ja on meillä kivaa.
[/quote]
Mitäs kokkelia teidän illanviettoon oikein kuuluu?
[/quote]
:'D tämä
[/quote]
Emme käytä huumeita, jos sitä kysyt. Tietääkseni ainakaan.
Onko kokkelia muuten monta erilaista ja saako siihen menemään tuollaisia summia? Ei kai..?
AP
Kuulostaapa erikoisen kalliilta hommalta, tapahtumapaikka lienee Porvoo?