Näin tänään humaltuneen raskaana olevan tytön :(
Hän oli nuori, korkeintaan 17-vuotias. Ihan selvästi kännissä oli, ellei jopa päihteiden vaikutuksen alaisena. Tuli niin paha mieli sen syntymättömän lapsen puolesta :( Teinien ei kuuluisi hankkia lapsia.
Kommentit (14)
Tuntomerkit kehiin! Ettei vaan olis mun tyttö.
alkoholi on päihde, tarkoitit varmaan huumeita
Eli kaikki teinit on kännissä jos ovat raskaana?
Alkoholistien ei tulisi hankkia lapsia.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:53"]Tuntomerkit kehiin! Ettei vaan olis mun tyttö.
[/quote]
Selvä. Pitkät, siis todella pitkät tummanruskeat hiukset ponnarilla, hoikka, päällä violetti kangastakki ja tummat farkut, joissa maali(?)tahroja. Jalassa pitkät saapikkaat. -ap-
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:53"]Tuntomerkit kehiin! Ettei vaan olis mun tyttö.
[/quote]
Selvä. Pitkät, siis todella pitkät tummanruskeat hiukset ponnarilla, hoikka, päällä violetti kangastakki ja tummat farkut, joissa maali(?)tahroja. Jalassa pitkät saapikkaat. -ap-
[/quote]
Kuulostaa mun frendiltä. t. teini
kävitkö puhalluttamassa? mä nimittäin varmasti vaikutin känniseltä kun sain sairaalassa migreenikohtaukseen kipupiikin ja se kipu kun suli pois niin huojuin ja horjuin ja kikattelin omiani. Ja olen nuoren näköinen 25v, ihmiset veikkaa iäksi 16..
Viime viikolla rautatieasemalla raskaanaoleva teini oli röökillä. Surullista sekin...
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:19"]Viime viikolla rautatieasemalla raskaanaoleva teini oli röökillä. Surullista sekin...
[/quote]
Olikohan sama teini?
Mee vittuu kyttääjä, anna mun olla1!
Mun mielestäni on paljon pahempaa, jos päihteiden väärinkäyttäjä hankkii lapsen kuin että teini sellaisen saa. En siksi ihan ymmärrä aloitusta - mitä iällä on tässä merkitystä, jos kuitenkin lähes täysi-ikäinen on. Eiköhän tuo huumehomma ole lapsen kannalta pahempi juttu.