Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:15"]

Mä kuolisin häpeästä jos mun äiti heittelis tollasia muna pilluun kommentteja...

[/quote]

Häpeä ja kuole sitten. Äitisi on varmasti heitellyt teininä ei niin mairittelevia kommentteja.

[/quote]

Siksi mun äiti ei tehnytkään teininä lapsia, kun tiesi ettei ole tarpeeksi kypsä äidiksi.

[/quote]

Ehkä hänellä oli välittävät vanhemmat, jotka kasvatuksellaan periytti näitä asioita, kuten on sinullakin. Tekeekö se sinusta paremman ihmisen, kun kasvottamana tuomiset nuoren, joka ei ole elännyt yhtä suojattua elämää kuin sinä ja sinun vanhempasi. 

Toivottavasti tuota tyttöä tuetaan ja kannustetaan, että hänen lapsensa saisi paremman esimerkin elämäänsä.

Vierailija
62/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:09"] Täältä löytyy tämän kypsän äidin aatoksia http://ask.fm/teijajohanna [/quote] Onko sinusta kypsää levitellä tälläisiä asioita, kun puhutaan pienen lapsen äidistä. Syytön hän on äitinsä virheisiin. Eiköhän tuota lasta tulla kiusaamaa ihan tarpeeksi ilman tälläistäkin käytöstä. Häpeäisit! [/quote] Levitellä? Ootko tosissas? Likka itse on jokaisessa sosiaalisessa mediassa ja lisäksi ollut Teiniäidit - sarjassakin, joten tämä "levittely" on aika kaukaa haettua.

[/quote]

Olen pirun tosissani. Missään muualla en ole törmännyt kyseiseen tapaukseen, mutta missä muualla on edes mahdollista tälläinsen saatanallinen syyllistäminen ja nimettömänä hurskahdella, kuinka itse on niin paljon parempi ihminen ja äitinä virheetön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:46"] :D ps. kiroamisen oppii jokainen ennemmin tai myöhemmin [/quote] Eivät opi ne, joiden kotona ei kiroilla. [/quote] Oppii :) Naapurin päiväkoti-ikäinen oli hoidossa oppinut uusia sanoja. Viimeistään ala-asteella oppivat kiroilemaan.

[/quote]

Mun lapsi on sitten oppimaton, koska ei edellenkään kiroa. Ja on jo 15 v. Ei kiroile, vaikka varmasti osaa kirosanat.

[/quote]

Munkaan lapset eivät ole oppineet kiroilemaan, vaikka kirosanat varmasti tietävät. Iät 17, 16, 13 ja sitten on pikkutaaperoita. Kotona ei ole koskaan kiroiltu. 

Vierailija
64/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:09"] Täältä löytyy tämän kypsän äidin aatoksia http://ask.fm/teijajohanna [/quote] Onko sinusta kypsää levitellä tälläisiä asioita, kun puhutaan pienen lapsen äidistä. Syytön hän on äitinsä virheisiin. Eiköhän tuota lasta tulla kiusaamaa ihan tarpeeksi ilman tälläistäkin käytöstä. Häpeäisit! [/quote] Levitellä? Ootko tosissas? Likka itse on jokaisessa sosiaalisessa mediassa ja lisäksi ollut Teiniäidit - sarjassakin, joten tämä "levittely" on aika kaukaa haettua.

[/quote]

Kyllä se on vaan niin, että tuollainen huomiohuoraaminen on mahdollista vain niin pitkään, kun tälläisillä aloituksilla se mahdollistetaan. Linkin asioista tyttö sai lisää huomioklikkauksia.

Vierailija
65/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä toimilla tuon tytön saisi tajuamaan kuinka vahingollista hänen käytöksensä on lapselle.. Ei taida edes haluta apua

Vierailija
66/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( voi lapsi raukka...

Vierailija
67/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:46"] :D ps. kiroamisen oppii jokainen ennemmin tai myöhemmin [/quote] Eivät opi ne, joiden kotona ei kiroilla. [/quote] Oppii :) Naapurin päiväkoti-ikäinen oli hoidossa oppinut uusia sanoja. Viimeistään ala-asteella oppivat kiroilemaan.

[/quote]

Mun lapsi on sitten oppimaton, koska ei edellenkään kiroa. Ja on jo 15 v. Ei kiroile, vaikka varmasti osaa kirosanat.

[/quote]

Munkaan lapsi ei koskaan kiroillut tuon ikäisenä...kotona. Kerran sitten aivan vahingossa kuulin kun päästeli aika railakkaasti vähemmän asiallista sanastoa suustaan.

Että jos ei oma muksu vanhempiensa kuullen kiroile niin ei se sitä meinaa ettei muuallakaan. Enkä tarkoita että sun lapsesi myös näin toimisi. Kunhan nyt avauduin vähän kokemuksesta  : )

Vierailija
68/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija on kova kiroilemaan, suorasanainen ja ehkä jossain määrin vähän teinimäinen, mutta mielestäni hän on silti hyvä äiti Auroralle. Vaikka käykin ulkomailla ja viihteellä, siitä huolimatta huolehtii hyvin lapsestaan ja antaa rakkautta ja kunnon kasvatusta.

Vierailija
69/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auroralla vaikuttaa olevan paljon käytösongelmia joten en kyllä olisi samaa mieltä tuosta kasvatuksesta. Ja huomionhakuisuus johtuu varmaankin siitä että Teija ei vaikuta paljoa antavan auroralle oikeaa rakastavaa huomiota.

Vierailija
70/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin, että kun esikoinen syntyi niin sen jälkeen alkoi itsellä vitut ja saatanat tunkea joka väliin vahingossa. En tiedä yhtään mistä johtui, mutta ärsyynnyin siitä itsekin kun aina sieltä tuli se kirosana johonkin väliin. Lopulta se väheni kun kiinnitin niin paljon huomiota siihen.

Vierailija
71/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta kasvaa varmaan tosi nöyrä ja mukava tyyppi, kun jatkuvasti kuulee vain "voi miten kaunis! Kaunein! Ihana! Kauniit silmät! Maailman kaunein!" -kommenttia. Siihen lisäksi vielä huomiohakuisen teiniäidin duckface+some-kasvatus <3

Vierailija
72/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin vittu vittu vittu vittu

Vierailija
73/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävä video.

Yksi niistä asioista, mitä tuo tyttö tulee parin vuoden päästä muistelemaan facepalmauksella.

Vierailija
74/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee olevansa kunnon kovis mutta peittelee tuolla kiroilulla vain omaa epävarmuuttaan. Siksi on laihduttanut itsensä 40 kiloiseksi kun pelkää ettei kukaan muuten halua 19 vuotiasta synnyttänyttä yh-äitiä

Vierailija
75/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:43"]Luulee olevansa kunnon kovis mutta peittelee tuolla kiroilulla vain omaa epävarmuuttaan. Siksi on laihduttanut itsensä 40 kiloiseksi kun pelkää ettei kukaan muuten halua 19 vuotiasta synnyttänyttä yh-äitiä
[/quote]
Joo ja kovasti pitää todistella et miehiä olis tulossa ovista ja ikkunoista jos hän vaan haluaisi (tämä siis eron jälkeen...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä