Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän äidin kohdalla tämä kiroilu ei ole edes hänen huonoin piirteensä äitinä. Niin epätasapainoista touhua muutenkin, että huh huh...

Vierailija
42/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askissa Teija näyttää väittävän, että "Aukku pelas niin keskittyneesti tabletilla kämpän toisella puolella ettei kuunnellu mun juttuja", kun joku oli ystävällisesti maininnut kielenkäytöstä. Oletetaan ettei tyttö kuullut puheita, mutta millainen ÄITI puhuu noin julkisesti? On kyllä ihan tärähtänyt muutenkin ettei sen puoleen.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saa olla aika valtava kartano asuntona, jottei lapsi kuulisi kun äiti tuollaista settiä huutaa videolle....

Vierailija
44/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään, että on ok jos kiroilee tietyissä tilanteissa, MUTTA tämä mamma kun kiroilee jatkuvasti, ihan jatkuvasti. Ja ennen kun joku väittää vastaan, niin kyllä, tiedän mistä puhun.. :D

Vierailija
45/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:58"]

Ja lisään, että on ok jos kiroilee tietyissä tilanteissa, MUTTA tämä mamma kun kiroilee jatkuvasti, ihan jatkuvasti. Ja ennen kun joku väittää vastaan, niin kyllä, tiedän mistä puhun.. :D

[/quote]

Ok ja vielä niitä vitun hymiötä...

Vierailija
46/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiroiluhan on ihan pelkkää järjen köyhyyttä. Sanavarasto ei muuhun taivu eikä osaa mielipiteitään ilmaista muilla argumenteilla. Samasta syystä Teija julkaisee Askissaan vaan nää "teija oot niinn ihku" -kommentit, koska tietää ettei osaa vastata arvostelijoille millään muulla tavalla kuin kiroilemalla.

Vierailija
47/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:58"]

[/quote]

Onko sinusta sitten on oma käytöksesi kypsää käytöstä. Naureskella verkossa päin naamaa, kun joku ei käyttäydy tismalleen oikein niin kuin jossain ohjekirjoissa sanontaan?! 

Vierailija
48/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakara mikä kakara

Vierailija
49/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:58"]

[/quote]

Onko sinusta sitten on oma käytöksesi kypsää käytöstä. Naureskella verkossa päin naamaa, kun joku ei käyttäydy tismalleen oikein niin kuin jossain ohjekirjoissa sanontaan?! 

[/quote]

kolahtiko?

Vierailija
50/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton aski?!

Vierailija
51/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy tämän kypsän äidin aatoksia http://ask.fm/teijajohanna

Vierailija
52/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolisin häpeästä jos mun äiti heittelis tollasia muna pilluun kommentteja...

Vierailija
53/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:15"]

Mä kuolisin häpeästä jos mun äiti heittelis tollasia muna pilluun kommentteja...

[/quote]

Äitisi teini ja askissa?!

Vierailija
54/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Häpeä ja kuole sitten. Äitisi on varmasti heitellyt teininä ei niin mairittelevia kommentteja.

Vierailija
55/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:15"]Mä kuolisin häpeästä jos mun äiti heittelis tollasia muna pilluun kommentteja...
[/quote]

kyllä tämäkin lapsi saa niistä vielä vanhempana varmasti kuulla ja tulee häpeämään.. Siinä voi äiti katsoa vaan peiliin ja miettiä olisko ne vitut, pillut ja kyrvät kannattanu jättää pois sosiaalisesta mediasta, etenkin kun tuhannet nuoret tätä teiniä seuraavat. Mutta ehkäpä siinä nimenomaan on se esittämisen tarve.

Vierailija
56/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:19"]

[/quote]

[/quote]

Ei, mutta sama se missä niitä kommentteja heittelee. Yhtä noloja ne on silti!

Vierailija
57/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:09"]

[/quote]

Onko sinusta kypsää levitellä tälläisiä asioita, kun puhutaan pienen lapsen äidistä. Syytön hän on äitinsä virheisiin. Eiköhän tuota lasta tulla kiusaamaa ihan tarpeeksi ilman tälläistäkin käytöstä. Häpeäisit!

Vierailija
58/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:20"]

[/quote]

Häpeä ja kuole sitten. Äitisi on varmasti heitellyt teininä ei niin mairittelevia kommentteja.

[/quote]

Siksi mun äiti ei tehnytkään teininä lapsia, kun tiesi ettei ole tarpeeksi kypsä äidiksi.

Vierailija
59/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:19"]

[/quote]

[/quote]

Ei, mutta sama se missä niitä kommentteja heittelee. Yhtä noloja ne on silti!

[/quote]

Eikä ole yhtää noloa leikkiä näitä leikkejä vauvalehden keskustelupalstoilla. Sinäkin jo lienet sen ikäinen, että lapioämpärit leikit hiekkalaatikolla on leikitytty. Sinulla on ollut onni, kun olet saanut elää suht turvallisen ja normaalin lapsuuden. Kaikki eivät ole yhtä onnekaita. Tuolla on iso joukko kasvamassa tälläisiä nuoria, joilta puuttuu kodin turva, hoiva ja esimerkki. Ja sitten heidän asioilla oikein revitellään. Noloa ja säälittävää!

Missä vika?! Tunnepuolen köyhyydessä?! Kyvöttömyydessä asettua toisen asemaan vain ihan vaan yleisessä välinpitämättömyydessä?!

Vierailija
60/75 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:09"]

[/quote]

Onko sinusta kypsää levitellä tälläisiä asioita, kun puhutaan pienen lapsen äidistä. Syytön hän on äitinsä virheisiin. Eiköhän tuota lasta tulla kiusaamaa ihan tarpeeksi ilman tälläistäkin käytöstä. Häpeäisit!
[/quote]

Levitellä? Ootko tosissas? Likka itse on jokaisessa sosiaalisessa mediassa ja lisäksi ollut Teiniäidit - sarjassakin, joten tämä "levittely" on aika kaukaa haettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme