Kävin nyt hakemassa ekan koronarokotteen - tulin siis toisiin ajatuksiin kuin aiemmin
Myönnän, että pelkäsin noita rokotteita ja ajattelin, että saan niistä jotkut hirmuiset sivuoireet. Mutta kaikki tuttuni hakivat ne, kaikki sukulaiset. Eikä kellään mitään. Ja nyt sitten yksi tyyppi, jolla on paha astma ja on tosi lihava, sai tartunnan. Hänellä oli kuitenkin rokotteet, joten oireina oli makuaistin menetys ja nenän vuotaminen. Hän epäili itse, että jos rokotetta ei olisi ollut, hän olisi ollut sairaalassa. On joutunut sinne flunssan vuoksi aiemminkin, kun happitasot on tippuneet.
Joten aloin miettiä asiaa. Korona leviää nyt kunnolla, koska kaikki avattiin. Olen ylipainoinen ja pelkään, että minulle käy huonosti jos tauti tulee. Joten annoin periksi ja hain ekan rokotteen. Eikä mitään sivuoireita! Odotan toista piikkiä innolla, koska luulen että tämä saattaa sittenkin olla oikea ratkaisu.
Saa haukkua.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään aio ottaa rikollisten lääkefirmojen k-injektioita.
Et varmaan sitten muitakaan rokotteita etkä mitään lääkkeitä?
Eri vastaaja mutta itse ihan mieluusti olen syömättä/piikittämättä turhaan lääkkeitä. Olen terve niin pärjään hyvin ilmankin
Ja sitten teho-osastolla rukoilet rokotetta juuri ennen kuin intubaatioputki työnnetään kurkkuusi ja pääset hengityskoneeseen... :)
Hauskaa muuten mutta viet teho-osastopaikan joltain ihan turhaan.
Ihan pimeä kommentti. Entä suolistosyöpään kuoleva, rukoileeko että voi kun olisin jättänyt makkarat syömättä?
Miksi muuten ne ylipainoiset jotka teholla koronasta, eivät itke sitä miksi eivät hoitaneet terveyttään aiemmin?Ihan turhaan siirtelet maalitolppia.
Tässä oli kyse idiooteista jotka voisivat ottaa rokotteen mutta eivät sitä tee ja koronasta. Ja lehdissä on ollut paljon juttua eri maista joissa sama tilanne: koronaan sairastunut katuu sairasvuoteella katkerasti tyhmyyttään ja anelee lääkäriltä rokotetta. Mutta on jo liian myöhäistä... hetki ollaan tajuttomana hengityskoneessa kunnes kuolema korjaa.
Pimeää touhua tuo on kyllä -ilmainen ja turvallinen rokote olisi ollut olemassa mutta ei...
Tuo on niin typerää että Darwin Awardseja voidaan jakaa.
Missä on ilmainen ja turvallinen rokote?
Minulla ei ole lähiomaisia, joten jos nyt sitten kuolen koronaan niin sitten se on aikani mennä. Olen maksanut viimeisen kymmenen vuoden aikana veroja lähes puoli miljoonaa enkä ole saanut juuri mitään takaisin päin, joten on todella mahdollista, että jään nettomaksajaksi vielä rankkojenkin hoitojen jälkeen.
Näitä avauksia on nyt eri keskustelupalstoilla. Aina samalla kaavalla. Lähes samoin sanavalinnoin. Miettikääpäs sitä :)