Kävin nyt hakemassa ekan koronarokotteen - tulin siis toisiin ajatuksiin kuin aiemmin
Myönnän, että pelkäsin noita rokotteita ja ajattelin, että saan niistä jotkut hirmuiset sivuoireet. Mutta kaikki tuttuni hakivat ne, kaikki sukulaiset. Eikä kellään mitään. Ja nyt sitten yksi tyyppi, jolla on paha astma ja on tosi lihava, sai tartunnan. Hänellä oli kuitenkin rokotteet, joten oireina oli makuaistin menetys ja nenän vuotaminen. Hän epäili itse, että jos rokotetta ei olisi ollut, hän olisi ollut sairaalassa. On joutunut sinne flunssan vuoksi aiemminkin, kun happitasot on tippuneet.
Joten aloin miettiä asiaa. Korona leviää nyt kunnolla, koska kaikki avattiin. Olen ylipainoinen ja pelkään, että minulle käy huonosti jos tauti tulee. Joten annoin periksi ja hain ekan rokotteen. Eikä mitään sivuoireita! Odotan toista piikkiä innolla, koska luulen että tämä saattaa sittenkin olla oikea ratkaisu.
Saa haukkua.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Jo muutamien kuukausien kuluttua rokotteiden pistämisen aloittamisesta Suomessa havaittiin, että narkolepsiatapaukset lapsilla ja nuorilla lisääntyivät rajusti.
Levisi uusi ja kylmäävä pelko: kuinka moni oli sairastunut vakavasti rokotteen vuoksi?
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201804042200783496
Todellisuudessa noin 200 lasta sairastui narkolepsiaan, koska heillä oli geneettinen alttius ja rokote laukaisi sen. Kuinka moni aikuinen ja lapsi sitten hyötyi tuosta rokotteesta? Moninkertainen määrä!!
" Osa sairastuneista lapsista oli reagoinut pian rokotteen saamisen jälkeen rajusti.
Aiemmin narkolepsiaa oli todettu lähinnä vain aikuisilla, Suomessa noin viitisenkymmentä tapausta vuodessa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua epäilytä yhtään ne välittömät sivuvaikutukset, vaan mahdollisesti myöhemmin ilmaantuvat. Niiden suhteen kukaan ei osaa sanoa yhtään mitään ilman ennustajan kykyjä.
Rokotteita on annettu melkein vuosi miljardeja kappaleita ja vaaralliset sivuvaikutukset ovat jo tulleet esiin. Tomppeleille ja filiohatuille ei mikään lääketieteellinen tutkimustulos riitä, kun itse ovat olevinaan kaikkien alojen asiantuntijoita.
Narkolepsiatapaukset ilmenivät vasta lähes kahden vuoden kuluttua sikainfluenssarokotteesta. Eikä niiden yhteyttä tunnustettu pitkään aikaan, joten vielä ei tiedetä mistään mitään. Vuosi on lyhyt aika.
Rokote laukaisi narkolepsian niille altitiille. Näiden tapausten määrä on olemattoman pieni rokotteesta hyötyneisiin verrattuna mutta eihän teihin uppoa mikään fakta. Meidän perhe otti Pandemrixin ja kukaan ei sairastunut, ml.tyttäremme. Mikää rokote ei ole 100 prosenttisesti haitaton mutta hyödyt asetetaan haittoja vastaan! Sama kaikessa lääketieteellisessä hoidossa. Joku on kuollut ns.tavanomaiseen leikkaukseenkin, esim.Sipilän poika. Elämä on. Jos koronarokotetta ei olisi, olisi täysi katastrofi ympäri maapalloa. Sitäkö nämä rokotevastustajat haluavat?!
-hyödyt asetetaan haittoja vastaan!-
Sinäpä sen sanoit. Katson rokotteen olevan mun terveydelle suurempi riski kuin itse taudin.
Ota sitten myös vastuu itsestäsi: jos makaat letkuissa ja jopa kuolet koronan vuoksi, on liian myöhäistä katua. Yhteiskunta maksaa kalliisti teidän sairaalahoidot ja tehohoidot! Ne on muusta terveydenhoidosta pois ne rahat. Vituttaa vapaamatkustajat.
Suhtaudutko yhtä raivokkaasti niihin ihmisiin, jotka eivät ota influenssarokotetta? En muista, että siihen olisi koskaan painostettu ketään, edes sikainfluenssan ilmaantuessa. Ei silloin ollut tällaista raivohulluutta muiden rokotteista.
Nuo kusipäät täyttävät teho-osastoja ja sairaaloiden muu leikkaustoiminta estyy/hidastuu.
Mutta influenssan takia teholle joutunut ei täytä yhtään tehohoitopaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään aio ottaa rikollisten lääkefirmojen k-injektioita.
Et varmaan sitten muitakaan rokotteita etkä mitään lääkkeitä?
Eri vastaaja mutta itse ihan mieluusti olen syömättä/piikittämättä turhaan lääkkeitä. Olen terve niin pärjään hyvin ilmankin
Koronasta tulee samoja sivuoireita kuin rokotteesta, mutta vaan paljon todennäköisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua epäilytä yhtään ne välittömät sivuvaikutukset, vaan mahdollisesti myöhemmin ilmaantuvat. Niiden suhteen kukaan ei osaa sanoa yhtään mitään ilman ennustajan kykyjä.
Rokotteita on annettu melkein vuosi miljardeja kappaleita ja vaaralliset sivuvaikutukset ovat jo tulleet esiin. Tomppeleille ja filiohatuille ei mikään lääketieteellinen tutkimustulos riitä, kun itse ovat olevinaan kaikkien alojen asiantuntijoita.
Narkolepsiatapaukset ilmenivät vasta lähes kahden vuoden kuluttua sikainfluenssarokotteesta. Eikä niiden yhteyttä tunnustettu pitkään aikaan, joten vielä ei tiedetä mistään mitään. Vuosi on lyhyt aika.
Rokote laukaisi narkolepsian niille altitiille. Näiden tapausten määrä on olemattoman pieni rokotteesta hyötyneisiin verrattuna mutta eihän teihin uppoa mikään fakta. Meidän perhe otti Pandemrixin ja kukaan ei sairastunut, ml.tyttäremme. Mikää rokote ei ole 100 prosenttisesti haitaton mutta hyödyt asetetaan haittoja vastaan! Sama kaikessa lääketieteellisessä hoidossa. Joku on kuollut ns.tavanomaiseen leikkaukseenkin, esim.Sipilän poika. Elämä on. Jos koronarokotetta ei olisi, olisi täysi katastrofi ympäri maapalloa. Sitäkö nämä rokotevastustajat haluavat?!
MUTTA jos se haitta osuukin omalle kohdalle niin se ei ole yhtään olemattoman pieni.
Mua suututtaa nämä, jotka aina sanovat, että ne haitat osuu jollekin muulle. Mahdollisuus saada on häviävän pieni.
No kun rokotehaitta osuu omaan perheeseen ja sukuun kahdesti, niin kylläpä on jo harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sikainfluenssarokotteen aikaan olisi ollut mRNA-tekniikka käytössä, moista ei lähes täyden totuuden varmuudella olisi käynyt. Ja luojan kiitos meillä on nyt todella yksinkertainen, helposti muokattavissa oleva uusi rokotetekniikka eikä tarvitse pelleillä enää muuntovirusten kanssa (joita ovat nämä kaikki rokotteet joista nämä sivuvaikutukset ovat peräisin).
Ne, jotka saivat sikapiikistä narkolepsian, olisivat saaneet sen myös taudista. Tämä unohtuu monilta, virukset usein pistävät immuunijärjestelmää palasiksi ja laukaisevat ties mitä jälkitauteja (esim veljelläni puhkesi keliakia ilmeisesti rajun angiinan jäljiltä, vaikka lähisuvussa keliakiaa ei ole esiintynyt).
Samoin ne, jotka ovat koronarokotteesta saaneet esim. kuumeen olisivat ihan satavarmasti saaneet sen kuumeen myös koronan sairastamalla ja moninkertaisesti pahempana ja hallitsemattomampana.
Rokotekriittisten kuvitelmat siitä, että rokote jonka miljardit ovat ottaneet ongelmitta olisi heille jotenkin vaaraksi, mutta virustauti, joka on tappanut miljoonia, ei olisi, on täysin nurinkurinen. Ette te niin erikoisia ole, että luonnonlait toimisivat juuri teidän kohdallanne päinvastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä hain ekan piikin, mutta en halua toista. Pelkään just niitä sivuvaikutuksia, mitkä on olleet yllättävän monella rajuja. Ja ne voi tulla viikon pari viiveellä. Nyt ei ole aikaa sairastella. Ja toki esim. sydänoireet ovat pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että moni rokotevastainen on hakenut tai hakee rokotteet hissukseen, kun kaikki avataan nyt kunnolla ja tajuavat itsekin, että ovat suoraan koronan tulilinjalla. Routa ajaa porsaan kotiin.
Naurattaa tuo "hissukseen". Suurimmalla osalla ihmisistä ei vaan ole tarvetta julkisesti paasata terveysasioistaan otti rokotteen tai ei. Jos joku on aiemmin sanonut sinulle ettei taida ottaa rokotetta (kun olet asiaa udellut) ja onkin myöhemmin käynyt ottamassa niin 99 % varmuudella häntä ei voisi vähempääkään kiinnostaa sinun mielipiteesi asiasta.
Veikkaisin että moni joka on vasta myöhemmin käynyt ottamassa rokotteen on ottanut sen mahdollisen koronapassin vuoksi. Eivät ole aiemmin kokeneet rokotetta tarpeelliseksi pienen sairastumisriskin vuoksi (jos ei ole mitään riskitekijöitä eikä vietä aikaa riskiryhmäläisten kanssa) mutta kun rajoitukset vain jatkuvat ja jatkuvat niin ovat todenneet että kaipa sen rokotteen voi ottaakin jos tämä älyttömyys ei vaan lopu. Kyllä ne koronaa kuollakseen pelkäävät ovat ottaneet rokotteet jo ajat sitten joten turhaan myhäilet siellä että ihmiset nyt olisivat tajunneet tehneensä kauhean virheen ja siksi ottavat rokotteen.
Jep. Itse otin rokotteen ainoastaan siksi että pääsisin talvella matkustamaan lämpöön ja pystyisin käymään keikoilla. Koronan sairastin jo pandemian alkuvaiheessa lievin oirein.
Minä en ole vielä uskaltanut hakea. Usein mietin sitä, mutta pelkään niin paljon, jos siitä tulisikin jotain vakavaa haittaa. Korona huolettaa myös, niin tiedäppä sitten miten olisi paras toimia...
Ihmeen paljon nämä koronauskovaiset jaksavat trollata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri vastaaja mutta itse ihan mieluusti olen syömättä/piikittämättä turhaan lääkkeitä. Olen terve niin pärjään hyvin ilmankin
Ja sitten teho-osastolla rukoilet rokotetta juuri ennen kuin intubaatioputki työnnetään kurkkuusi ja pääset hengityskoneeseen... :)
Hauskaa muuten mutta viet teho-osastopaikan joltain ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten teho-osastolla rukoilet rokotetta juuri ennen kuin intubaatioputki työnnetään kurkkuusi ja pääset hengityskoneeseen... :)
Ei kukaan teholla minkään rokotteen perään enää itke. Tuskin on edes tajuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pimeä kommentti. Entä suolistosyöpään kuoleva, rukoileeko että voi kun olisin jättänyt makkarat syömättä?
Miksi muuten ne ylipainoiset jotka teholla koronasta, eivät itke sitä miksi eivät hoitaneet terveyttään aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi näitä ennustajia löytyy, jotka tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pimeä kommentti. Entä suolistosyöpään kuoleva, rukoileeko että voi kun olisin jättänyt makkarat syömättä?
Miksi muuten ne ylipainoiset jotka teholla koronasta, eivät itke sitä miksi eivät hoitaneet terveyttään aiemmin?
Ihan turhaan siirtelet maalitolppia.
Tässä oli kyse idiooteista jotka voisivat ottaa rokotteen mutta eivät sitä tee ja koronasta. Ja lehdissä on ollut paljon juttua eri maista joissa sama tilanne: koronaan sairastunut katuu sairasvuoteella katkerasti tyhmyyttään ja anelee lääkäriltä rokotetta. Mutta on jo liian myöhäistä... hetki ollaan tajuttomana hengityskoneessa kunnes kuolema korjaa.
Pimeää touhua tuo on kyllä -ilmainen ja turvallinen rokote olisi ollut olemassa mutta ei...
Tuo on niin typerää että Darwin Awardseja voidaan jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo uskaltanut vielä hakea. Ei saa haukkua.
Saapas haukkua! Epäsosiaalinen pelkuri! Toisten tartuttaja! Trumpin kannattaja! Salaliittoteorioihin uskova! Sivistymätön! Kaljakapakan kantapöydän asiakas!
En aio tänäänkään ottaa mitään k-injektioita itseeni, vaikka kuinka huudatte ja poljette jalkaa itku kurkussa.
Ystäväni on terve vähän alle 30 mies joka vasta sairasti koronan, oli yksi päivä kuumetta ja pari päivää nuhaa. Sai tämän ansiosta matkustusoikeudet ainakin puoleksi vuodeksi ja lääkäri sanoi ettei rokotetta tarvitse. Rokotteen jopa joutuisi uusimaan useammin. Sitten kun katsoo noita rokotteiden haittavaikutuksia tämän rinnalla niin ei kyllä omalla kohdalla vaikea kysymys liitynkö johonkin bigpharman ihmiskoesessioihin.
Jo muutamien kuukausien kuluttua rokotteiden pistämisen aloittamisesta Suomessa havaittiin, että narkolepsiatapaukset lapsilla ja nuorilla lisääntyivät rajusti.
Levisi uusi ja kylmäävä pelko: kuinka moni oli sairastunut vakavasti rokotteen vuoksi?
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201804042200783496
Todellisuudessa noin 200 lasta sairastui narkolepsiaan, koska heillä oli geneettinen alttius ja rokote laukaisi sen. Kuinka moni aikuinen ja lapsi sitten hyötyi tuosta rokotteesta? Moninkertainen määrä!!